Навчальна: Навчальна



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Навчальна:

  • Навчальна:

  • систематизувати і узагальнити знання учнів про раціональні числа, відсотки, продемонструвати можливість інтегрування математики з економікою на прикладі розв’язування текстових задач, вдосконалювати обчислювальні навички учнів.

  • Виховна:

  • розвиток соціального інтелекту, формування уміння оперувати економічними термінами, аналізувати, робити висновки, розвивати уміння працювати в групі.

  • Розвиваюча:

  • набуття навичок самостійної роботи з інформаційно-комп’ютерними технологіями, уміння бачити проблему і визначати шляхи її вирішення, розвиток інтересу до предмета.



презентації, виготовлені учнями при підготовці проекту,

  • презентації, виготовлені учнями при підготовці проекту,

  • мультимедійний проектор, ПК, екран



Що таке відсоток?

  • Що таке відсоток?

  • Хто використовує поняття відсотка в своїй професійній діяльності?

  • Де в своєму житті ви зустрічаєте дане поняття?

  • Що дає нам вміння рахувати відсотки?



Літня вчителька зустрічає на вулиці свого колишнього випускника.

  • Літня вчителька зустрічає на вулиці свого колишнього випускника.

  • - Володя я дуже рада тебе бачити. Як ти зараз живеш?

  • - Все у мене окей, Марьванна. Бізнесом займаюся, торгую.

  • -Та як же це ти бізнесом займаєшся? Ти ж у школі навіть відсотки засвоїти не міг!

  • - А чо там засвоювати? Ось купую коробку американських сигарет за 17 доларів, а продаю - за 19. На ці два відсотки і живу.





Відсотки застосовуються в різних сферах життєдіяльності людини:

  • Відсотки застосовуються в різних сферах життєдіяльності людини:

  • у фінансовій та економічній (банки),

  • соціальній (розподіл населення),

  • політичній (голосування),

  • комунальній (підвищення і зниження вартості електроенергії та квартплати),

  • у товарних галузях (розпродажі, знижки),

  • в науковій (хімія, фізика - величина ККД)



Група «Історики»

  • Група «Історики»

  • Група «Економісти»

  • Група «Фермери»

  • Група «Екологи»



Відсотки творять чудеса.

  • Відсотки творять чудеса.

  • Знаючи їх, бідний може стати багатим.

  • Обдурений вчора в торговій угоді покупець сьогодні обгрунтовано вимагає відсоток торгової знижки.

  • Вкладник заощаджень вчиться жити на відсотки, грамотно розміщуючи гроші в прибуткову справу.

  • На сьогоднішньому занятті ми показали застосування поняття відсотка при вирішенні реальних завдань тільки з деяких сфер життєдіяльності людини.



Грамотно розбиратися у великому потоці інформації

  • Грамотно розбиратися у великому потоці інформації

  • Правильно вкладати гроші

  • Грамотно брати кредити, вибираючи більш вигідний варіант.

  • Здійснювати вигідні покупки, заощаджуючи на знижках

  • Вирішувати математичні завдання.

  • Важко назвати область, де б не застосовувалися відсотки.

  • Відсоток - постійний супутник нашого життя.



Література:

  • Література:

  • 5 КЛАС: МАТЕМАТИКА. Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. (М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис,М. С. Якір)

  • Н. А.Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. П. Бочко, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк . Математика: підручник для 5 класу Видавництво: Київ. Видавничий дім «Освіта». 2013

  • Інтернет-ресурси:

  • http://osvita.ua/school/lessons_summary/math/




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка