Навчальна; розвивальна



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.





навчальна;

  • навчальна;

  • розвивальна;

  • виховна.



забезпечення під час уроку засвоєння (повторення закріплення) понять, законів, теорій;

  • забезпечення під час уроку засвоєння (повторення закріплення) понять, законів, теорій;

  • формування ( продовжити формування, закріпити) певних вмінь;

  • формування системи знань з теми;

  • контроль рівня засвоєння знань, отриманих під час попередніх уроків;

  • узагальнення, систематизація та закріплення знань з теми;

  • навчання учнів використанню знань для вирішення практичних завдань тощо.



формування загально-навчальних вмінь та навичок (робота з підручниками, узагальнення, планування, самоконтроль тощо);

  • формування загально-навчальних вмінь та навичок (робота з підручниками, узагальнення, планування, самоконтроль тощо);

  • сприяння розвитку волі, наполегливості під час навчання, розвитку пам’яті (уяви, технічного мислення, мови, самостійності тощо);

  • розвиток емоцій учнів шляхом створення ситуацій здивування, переживань тощо;

  • розвиток зацікавленості учнів у навчанні шляхом доведення важливості матеріалу, що вивчається (використання ігор, проблемних ситуацій тощо).



формування національної свідомості, любові до рідної землі, поваги до культури та історії свого народу;

  • формування національної свідомості, любові до рідної землі, поваги до культури та історії свого народу;

  • шанобливого ставлення до культури всіх народів, що проживають на території України;

  • формування творчої, працелюбної особистості;

  • розвиток духовної культури особистості;

  • формування екологічної культури;

  • розвиток індивідуальних здібностей і забезпечення умов їх реалізації.



Оптичні явища у природі – фізика

    • Оптичні явища у природі – фізика
    • Лінзи. Оптична сила і фокусна відстань лінзи. – фізика
    • Розрахункові операції в таблицях. Способи введення та редагування формул. – інформатика
    • Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. – інформатика
    • Задачі на знаходження невідомого доданка – початкові класи
    • Таблиця ділення на 6 – початкові класи
    • Самостійні частини мови – початкові класи
    • Закріплення техніки бігу на 30 метрів Повторний біг. – фізична культура
    • Передумови ІІ світової війни - історія


Урок засвоєння нових знань.

  • Урок засвоєння нових знань.

  • Урок засвоєння умінь та навичок.

  • Урок застосування знань, умінь та навичок.

  • Урок систематизації та узагальнення.

  • Урок перевірки і корекції знань, умінь та навичок.

  • Комбінованй урок.



Вступний урок до теми.

  • Вступний урок до теми.

  • Урок викладу нових знань.

  • Урок закріплення отриманих знань.

  • Урок відпрацювання отриманих знань.

  • Урок контролю знань.

  • Урок з ліквідації прогалин у знаннях, уміннях і навичках.



Організаційний

  • Організаційний

  • Перевірка домашнього завдання

  • Актуалізація раніше вивченого

  • (Підготовка учнів до засвоєння нового матеріалу) Засвоєння нового матеріалу

  • Практичне закріплення вивченого

  • Підсумок уроку

  • Домашнє завдання

  • Інструктаж













1. Алексєєва Аліна. Учитель і учень: що вони шукають одне в одному // Шкільний світ.-2005.-№4. –С.1.

  • 1. Алексєєва Аліна. Учитель і учень: що вони шукають одне в одному // Шкільний світ.-2005.-№4. –С.1.

  • 2. Алексюк А.М. Загальні методи навчання в школі. – К., 1993. – 298 с.

  • 3. Бабич Н.Д. Навчи мене, вчителю, розмовляти. –К.: Товариство «Знання» України, 1992, -48 с. – (Сер.7. Світоч;№2)

  • 4.Баранова Н.П. Тренінги для вчителів з педагогічної майстерності. – Х.: Вид. група «Основа» , 2009.- 159с.

  • 5. Гончаренко Семен. Український педагогічний словник. – Київ: Либідь, 1997. -376 с.

  • 6. Десять учительських заповідей // Завуч. Шкільний світ.-2009.-№9 (375). –С.1




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка