Навчання цікаве, коли…



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Навчання цікаве, коли…



Державний стандарт

  • Державний стандарт

  • відображає суспільний ідеал;

  • враховує можливості реальної особистості;

  • враховує можливості системи освіти щодо досягнення суспільного ідеалу.



мова й література,

  • мова й література,

  • суспільствознавство,

  • мистецтво,

  • математика,

  • природознавство,

  • технології,

  • здоров’я і фізична культура.



  • учні шостих класів, які вивчали дві іноземні мови у п’ятому класі, продовжуватимуть вивчення другої мови за бажанням.;

  • вивчення другої природничої дисципліни – біології.

  • продовжиться, розпочате у 5 класі, вивчення інформатики;

  • у процесі реалізації змістової лінії «Фізична культура» учителі фізичної культури здачу нормативів прийматимуть на основі врахування стану здоров’я кожної дитини.





організаційно-аналітичний;

  • організаційно-аналітичний;

  • науково - теоретичний;

  • організаційно-методичний;

  • аналітичний;

  • вивчення й узагальнення

  • позитивного педагогічного досвіду.



інформування педагогів про нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження ДС;

  • інформування педагогів про нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження ДС;

  • проведення внутрішкільного аудиту матеріального забезпечення навчально-виховного процесу;

  • організацію роботи щодо вимог нового ДС;

  • ознайомлення батьків із особливостями ДС на батьківських зборах;

  • організацію курсової перепідготовки педагогічних працівників закладу.



  • підготовку педагогів:

  • реалізацію змістових ліній ДС (ДС опрацьовується на засіданнях педагогічних рад, шкільних методичних об’єднань та інших методичних формуваннях);

  • технологізацію методів викладання з урахуванням особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів (через роботу ШМО, творчих груп та практичних семінарів);

  • підсилення наступності між початковою та базовою школами (проводяться методичні заходи з питань підготовки учителів до упровадження ДС, додатково – для вчителів 5,6 класів, підвищується кваліфікація педагогів з питань упровадження нового ДС, створюються необхідні умови для успішної адаптації п’ятикласників та шестикласників до нових умов навчання)









































  • засідання районного методоб’єднання вчителів іноземної мови «Роль методичного формування у підготовці вчителя до роботи з обдарованими дітьми. Готовність педагога до роботи з обдарованими дітьми в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти та впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (28.08.2013);

  • засідання районного методоб’єднання вчителів російської мови та світової літератури Кіровоградського району з проблеми «Модернізація мовної та літературної освіти школярів за новими державними програмами з російської мови та світової літератури» (28.08.2013);

  • - семінар-практикум для вчителів початкових класів з проблеми «Нетрадиційні форми та методи роботи у навчанні першокласників в умовах впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти» (15.03.2013);



засідання районного методоб’єднання вчителів історії та правознавства - круглий стіл з проблеми:«Новий державний стандарт та навчальні програми з історії як офіційні документи з формування в учнів умінь використовувати інформаційні ресурси у процесі вивчення історії» (серпень 2013 року);

  • засідання районного методоб’єднання вчителів історії та правознавства - круглий стіл з проблеми:«Новий державний стандарт та навчальні програми з історії як офіційні документи з формування в учнів умінь використовувати інформаційні ресурси у процесі вивчення історії» (серпень 2013 року);

  • засідання методоб’єднання вчителів російської мови та світової літератури - круглий стіл: «Реалізація змістовних ліній Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти на уроках словесності» (26.08.2014)



- з проблеми «Розвиток ключових компетентностей молодших школярів у процесі реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти» (18.10. 2013);

  • - з проблеми «Розвиток ключових компетентностей молодших школярів у процесі реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти» (18.10. 2013);

  • з проблеми «Впровадження інноваційних технологій навчання в умовах запровадження Державного стандарту початкової загальної освіти. Основні напрямки роботи щодо забезпечення взаємодії дошкільного та загальноосвітнього закладів навчання. Реалізація завдань Державних стандартів дошкільної та початкової освіти» (26.08. 2014);

  • З проблеми «Комплексна реалізація діяльнісного та компетентнісного підходів до впровадження Державних стандартів якості превентивної освіти» (28.11.2014)



Засідання районних методичних об’єднань вчителів хімії та біології та вчителів географії і природознавства:

  • Засідання районних методичних об’єднань вчителів хімії та біології та вчителів географії і природознавства:



Творча група вчителів початкових класів з проблеми «Особистісно зорієнтований і компетентнісний підхід в умовах Державного стандарту початкової загальної освіти»;

  • Творча група вчителів початкових класів з проблеми «Особистісно зорієнтований і компетентнісний підхід в умовах Державного стандарту початкової загальної освіти»;

  • Творча група вчителів англійської мови з проблеми «Організація роботи з обдарованими учнями шляхом впровадження інноваційних технологій навчання»;

  • Динамічна група вчителів географії та природознавства з проблеми «Моделювання сучасного уроку географії та природознавства на засадах особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів з використанням інноваційних технологій»;

  • віртуальна динамічна група вчителів математики, фізики, інформатики з проблеми «Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат»;

  • - Майстер-клас Гришиної Н.О., заступника директора Созонівського НВК «Формування освітнього середовища для розвитку науково-дослідницьких здібностей обдарованої учнівської молоді у секціях МАН»;





професійно зорієнтованим;

  • професійно зорієнтованим;

  • з критичним ставленням до себе і своїх вчинків;

  • із соціальними та моральними переконаннями;

  • із високим рівнем національної самосвідомості;

  • вільно володіючим іноземними мовами;

  • готовим до самостійного життя, творчої продуктивної діяльності;

  • морально зрілим і готовим до самовизначення.



Легкого й вдалого оновлення сучасної школи відповідно до суспільного запиту на якісну освіту дітей та молоді.

  • Легкого й вдалого оновлення сучасної школи відповідно до суспільного запиту на якісну освіту дітей та молоді.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка