Навчання, за якої учні здобувають знання в процесі планування і виконання завдань, які поступово ускладнюються, проектів



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.





  • Метод проектів (від грец. — шлях, спосіб дослідження) — це система навчання, за якої учні здобувають знання в процесі планування і виконання завдань, які поступово ускладнюються, — проектів.



В основу методу проектів було покладено педагогічні ідеї американського педагога і психолога Джона Дьюї. На його думку вся діяльність учня повинна орієнтуватися на розвиток мислення, в основі якого лежить особистий досвід.

  • В основу методу проектів було покладено педагогічні ідеї американського педагога і психолога Джона Дьюї. На його думку вся діяльність учня повинна орієнтуватися на розвиток мислення, в основі якого лежить особистий досвід.



Сьогодні проектна діяльність виходить далеко за межі сучасного виробництва, і тісно пов’язана з науковою, мистецькою, політичною та суспільною діяльністю людини.

  • Сьогодні проектна діяльність виходить далеко за межі сучасного виробництва, і тісно пов’язана з науковою, мистецькою, політичною та суспільною діяльністю людини.



Проект як проблема може обумовити таку ситуацію творчості, в якій дизайнер намагається віднайти новий нестандартний розв’язок, щоб отримати шанс натрапити на щось інше, що позбавлене усталених стереотипів чи загальноприйнятих правил. Тоді виконання проекту набуває фантастичних або незвичних форм та конструкцій

    • Проект як проблема може обумовити таку ситуацію творчості, в якій дизайнер намагається віднайти новий нестандартний розв’язок, щоб отримати шанс натрапити на щось інше, що позбавлене усталених стереотипів чи загальноприйнятих правил. Тоді виконання проекту набуває фантастичних або незвичних форм та конструкцій




Отже, проект може розв’язувати певну проблему, практичне завдання, і власне зміст проблеми та відповідні завдання будуть визначати не лише можливі шляхи їхнього розв’язання, але й практичний результат, який одержують під час реалізації проекту.

  • Отже, проект може розв’язувати певну проблему, практичне завдання, і власне зміст проблеми та відповідні завдання будуть визначати не лише можливі шляхи їхнього розв’язання, але й практичний результат, який одержують під час реалізації проекту.



Результат проекту повинен бути обов’язково реалізованим у вигляді дослідного зразка, за допомогою якого уточнюються розрахунки, наведені у змісті проекту, конструктивно-технічні характеристики об’єкту проектування чи технічної системи.

  • Результат проекту повинен бути обов’язково реалізованим у вигляді дослідного зразка, за допомогою якого уточнюються розрахунки, наведені у змісті проекту, конструктивно-технічні характеристики об’єкту проектування чи технічної системи.



























Цей етап проектно-технологічної діяльності передбачає такі стадії, як виконання технологічних операцій, передбачених технологічним процесом, самоконтроль своєї діяльності, дотримання технологічної, трудової дисципліни, культури праці і оцінка якості варіантів конструкцій.

  • Цей етап проектно-технологічної діяльності передбачає такі стадії, як виконання технологічних операцій, передбачених технологічним процесом, самоконтроль своєї діяльності, дотримання технологічної, трудової дисципліни, культури праці і оцінка якості варіантів конструкцій.



На завершення всього, учні захищають свій проект (виріб, план, модель) перед однокласниками шляхом оформлення звітів, демонстрацією та відповідають на запитання.

  • На завершення всього, учні захищають свій проект (виріб, план, модель) перед однокласниками шляхом оформлення звітів, демонстрацією та відповідають на запитання.





До звіту, в залежності від вікових та індивідуальних особливостей учнів, входить опис виконання учнем всіх етапів проектно-технологічної діяльності.

  • До звіту, в залежності від вікових та індивідуальних особливостей учнів, входить опис виконання учнем всіх етапів проектно-технологічної діяльності.



Оформлення документації учнями на уроках трудового навчання під час проектування виробу може здійснюватись не в строгій послідовності дотримування вище наведених пунктів, а можлива зміна структури та змісту звіту в залежності від віку учнів, їх підготовленості, школи, самого вчителя.

  • Оформлення документації учнями на уроках трудового навчання під час проектування виробу може здійснюватись не в строгій послідовності дотримування вище наведених пунктів, а можлива зміна структури та змісту звіту в залежності від віку учнів, їх підготовленості, школи, самого вчителя.



Займаючись електромонтажними роботами як в дома, так і в школі (на роботі) ми часто використовуємо паяльник. Працюючи з паяльником завжди виникає проблема де, як, на чому поставити його; як ви знаєте паяльник в робочому стані дуже гарячий і може привести навіть і до займання. З ціллю покращення умов при роботі з паяльником , а також з вимог правил техніки безпеки я поставив перед собою проблему виготовити якесь пристосування під паяльник, тобто підставку.

  • Займаючись електромонтажними роботами як в дома, так і в школі (на роботі) ми часто використовуємо паяльник. Працюючи з паяльником завжди виникає проблема де, як, на чому поставити його; як ви знаєте паяльник в робочому стані дуже гарячий і може привести навіть і до займання. З ціллю покращення умов при роботі з паяльником , а також з вимог правил техніки безпеки я поставив перед собою проблему виготовити якесь пристосування під паяльник, тобто підставку.

  • У магазині найпростіша підставка для паяльника коштує від 6 до 12 гривень. Я подумав і вирішив, що в конструкції підставки немає нічого складного, і що я зможу виготовити її сам. І ще, виготовивши підставку самостійно, я зможу заощадити гроші для сімейного бюджету.



Мені прийшлося подумати: як виготовити підставку, як вона буде виглядати, з чого і чим її зробити? Я відразу зрозумів, що для виготовлення підставки, мені необхідна листова сталь (чи жерсть ) і дріт. Використовувати інші матеріали, наприклад, деревину, пластмасу, у даному випадку не доцільно.

  • Мені прийшлося подумати: як виготовити підставку, як вона буде виглядати, з чого і чим її зробити? Я відразу зрозумів, що для виготовлення підставки, мені необхідна листова сталь (чи жерсть ) і дріт. Використовувати інші матеріали, наприклад, деревину, пластмасу, у даному випадку не доцільно.

  • Все обміркувавши, я дійшов висновку: мені потрібно пристрій, який виконує наступні функції:

  • - надійно утримувати паяльник у визначеному положенні;

  • - зручно брати і ставити паяльник;

  • - містила коробочку з каніфолем.

  • Спираючись на власний досвід і переглянуту довідкову літературу я прийшов до висновку, що мені відомо такі три конструкції: конструкція №1, конструкція №2, конструкція №3. Для більш кращого розгляду характеристик конструкцій складемо таблицю №1.





















Операції із різання і гнуття листового металу й дроту ми вивчали на уроках технічної праці в 6-7 класах. Їхнє виконання не повинне викликати ніяких труднощів.

  • Операції із різання і гнуття листового металу й дроту ми вивчали на уроках технічної праці в 6-7 класах. Їхнє виконання не повинне викликати ніяких труднощів.

  • Остаточну обробку виробу, на мій погляд, можна виконати при наявності електродрилі і полірувального круга, можна після попереднього зачищення деталей виробу, зробити їхнє остаточне полірування, що надасть виробу "блискучий" вигляд.





Економічні розрахунки. Виріб складається з трьох деталей: основи, утримувача і коробки. Для виготовлення коробки використовується заготовка з листової сталі товщиною 0,6мм і розмірами: 126 x 129 мм.

  • Економічні розрахунки. Виріб складається з трьох деталей: основи, утримувача і коробки. Для виготовлення коробки використовується заготовка з листової сталі товщиною 0,6мм і розмірами: 126 x 129 мм.

  • Якщо немає можливості зважити заготовку, то для обчислення її ваги спочатку треба знайти об’єм заготовки.

  • V = a x b x s, де V – об’єм, а – довжина, b – ширина, s – товщина;

  • V = 0,0006 x 0,126 x 0,129 = 0,0000097524 м3

  • Маса: М = pV, де p – густина сталі – 7600 кг/м3

  • М = 0,0000097524 x 7600 = 0,07411824 кг

  • Ціна однієї тонни листової сталі 800 гр.

  • 0,07411824 кг = 0,000007411824 тонни.

  • Вартість матеріалу: З1 = 0,000007411824 x 500 = 0,00593 гр.

  • Для виготовлення тримача і основи буде потрібно стальний дріт 3 мм і довжиною 830 мм.

  • Ціна одного метра стального дроту  3 мм дорівнює 1,5 гр.

  • З2 = 0,830 x 1,5 = 1,245 гр.



Вся робота виконується вдень, тому ми не враховуємо витрати електроенергії на освітлення.

  • Вся робота виконується вдень, тому ми не враховуємо витрати електроенергії на освітлення.

  • Загальні витрати на виготовлення підставки склали:

  • Сзаг = З1 + З2 = 0,00593 + 1,245 = 1,25 гр.

  • Зробивши нескладний арифметичний розрахунок, можна переконатися, що, самостійне виготовлення підставки дає змогу заощадити для сімейного бюджету:

  • Секон =Смаг –Сзаг = 6 – 1,25 = 4,75 гр.

  • Оцінка якості сконструйованого та відомих виробів розраховується за формулою:

  • Кn = Кід – Квідх max, де

  • Кn – коефіцієнт якості n-ого виробу;

  • Кід– ідеальний коефіцієнт якості виробу (теоретичний) =1;

  • Квідх max = 1/b, де b – кількість поставлених позитивних вимог.

  • К1 = 1 – 1/3 = 0,67;

  • К2 = 1 – 1/4 = 0,75;

  • К3 = 1 – 1/5 = 0,8;

  • Кск = 1 – 1/6 = 0,83.

  • Коефіцієнт максимально можливий Кmax розраховується:

  • Кmax = Кід – 1/с, де с – кількість вимог;

  • Кmax = 1 – 1/8 = 0,875



Результати фіксуються у таблиці №5 і порівнюються.

  • Результати фіксуються у таблиці №5 і порівнюються.



Оцінимо порівнянням якості трьох відомих підставок для паяльника (1,2,3) і сконструйованої.

  • Оцінимо порівнянням якості трьох відомих підставок для паяльника (1,2,3) і сконструйованої.

  • Відносний аналіз якості підставок під паяльник показує, що розроблений розпушувач має перевагу перед трьома раніше розробленими розпушувачами і відповідає сучасним вимогам.

  • Після того, як виріб був остаточно завершений ми провели випробування. Після випробування я залишився задоволений своєю роботою, так як проектований і виготовлений мій виріб виконував усі мої заплановані функції, отже добре зарекомендував себе на практиці. Я буду його використовувати під час роботи з паяльником.



Самооцінка.

  • Самооцінка.

  • + наявність недорогих матеріалів;

  • + можливість використання відходів виробництва;

  • + оригінальність, доступність;

  • + легкість і доступність у використанні;

  • - не має можливості завершити озлобленість.

  • Результати випробувань і висновки. Підставку для паяльника я виготовив і зібрав. Тепер під час роботи з паяльником мені буде набагато легше працювати і зручніше.

  • На мою думку, мою роботу можна оцінити на відмінно. Звичайно, можна було б ще подумати над конструкцією підставки. Зате я задоволений своєю роботою і домігся своєї мети.





  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка