Навчати дітей творчо мислити, розвивати фантазію, наповнювати життя дітей цікавими іграми, створювати позитивну емоційну атмосферу в групі – завдання всіх педагогів нашого дошкільного навчального закладу



Дата конвертації12.06.2016
Розмір445 b.



Навчати дітей творчо мислити, розвивати фантазію, наповнювати життя дітей цікавими іграми, створювати позитивну емоційну атмосферу в групі – завдання всіх педагогів нашого дошкільного навчального закладу. Гурткова робота в ДНЗ набуває дедалі більшої популярності, стаючи невід’ємною частиною освітнього процесу.

  • Навчати дітей творчо мислити, розвивати фантазію, наповнювати життя дітей цікавими іграми, створювати позитивну емоційну атмосферу в групі – завдання всіх педагогів нашого дошкільного навчального закладу. Гурткова робота в ДНЗ набуває дедалі більшої популярності, стаючи невід’ємною частиною освітнього процесу.



Для забезпечення варіативної складової використовуються програми різних видів, які пропонують свої варіанти системи освітніх завдань і шляхів їх вирішення.

  • Для забезпечення варіативної складової використовуються програми різних видів, які пропонують свої варіанти системи освітніх завдань і шляхів їх вирішення.



Структурні та складові елементи навчальних програм:

  • Структурні та складові елементи навчальних програм:

    • титульний лист;
    • пояснювальна записка;
    • змістова частина;
    • навчально-тематичне планування (організація змісту навчання);
    • література;
    • додатки.


Експертиза навчальних програм, що забезпечують варіативну складову здійснюється на таких рівнях:

  • Експертиза навчальних програм, що забезпечують варіативну складову здійснюється на таких рівнях:

  • педагогічна рада закладу освіти;

  • науково-методична рада науково-методичного центру;

  • науково-методична рада Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів здійснює експертизу відповідно до чинного Положення про науково-методичну раду.



Затвердження навчальної програми відбувається за умови погодження науково-методичною радою науково-методичного центру та рекомендації науково-методичної ради КОІПОПК, що підтверджено відповідними документами (витягами з протоколів засідань).

  • Затвердження навчальної програми відбувається за умови погодження науково-методичною радою науково-методичного центру та рекомендації науково-методичної ради КОІПОПК, що підтверджено відповідними документами (витягами з протоколів засідань).





Мета програми:

  • Мета програми:

  • Навчання дітей дошкільного віку основам гри в шахи.

  • Завдання програми:

  • 1. Освітні: ознайомити дітей із грою в шахи, її основними правилами, розширювати світогляд, поповнювати знання, активізувати розумову діяльність дошкільника, вчити орієнтуватися на площині, тренувати логічне мислення і пам'ять, спостережливість, увагу тощо.

  • 2. Виховні: занурити дітей у світ казок і перетворень звичайної дошки і фігур у чарівні, зацікавити красою та вишуканістю окремих ходів, шахових комбінацій.

  • 3. Загально розвиваючі: вчити знаходити в звичайному - незвичайне, отримувати естетичну насолоду, захоплюватися дивовижною грою. Збагачувати дитячу фантазію.



Парціальна програма гуртка “Граємо в шашки”

  • Парціальна програма гуртка “Граємо в шашки”



сприяння цілеспрямованого інтелектуального розвитку дітей; розвиток їх творчих здібностей, цілеспрямованості, самостійності, гнучкості та логічності мислення.

  • сприяння цілеспрямованого інтелектуального розвитку дітей; розвиток їх творчих здібностей, цілеспрямованості, самостійності, гнучкості та логічності мислення.



Завдання програми полягає в:

  • Завдання програми полягає в:

  • навчанні дітей грати в шашки, дотримуючись правил гри;

  • розвитку логічного та абстрактного мислення; розвитку уваги, вміння зосереджуватися, долати труднощі;

  • формуванні вміння планувати власні дії, будувати тактику та стратегію своїх дій,

  • розвитку дрібної моторики та вміння орієнтуватися на площині,

  • тренуванні уміння вести гру за правилами, взаємодіяти з партнером, контролювати ситуацію, зміна якої залежить від власних дій та дій суперника, спокійно реагувати на свої невдачі й позитивно ставитися до успіхів партнера.



Програма включає в себе:

  • Програма включає в себе:

  • очікувальні результати: що діти повинні знати та вміти на кінець року;

  • дидактичні ігри, які можна використовувати під час занять;

  • роботу з батьками.







Основні завдання програми:

  • Основні завдання програми:

  • формувати обізнаність із комп'ютером, способами керування комп'ютером за допомогою клавіатури, «миші»;

  • формувати здатність розуміти і використовувати спеціальну термінологію (клавіатура, екран, програма, диск, клавіша, комп'ютерні ігри тощо);

  • навчати елементарним прийомам роботи з комп'ютером у процесі виконання ігрових та навчально-розвивальних програм, створених для дітей дошкільного віку;

  • формувати вміння дотримуватись правил безпечної поведінки під час роботи з комп'ютером;

  • розвивати логічне та абстрактне мислення;

  • виховувати інформаційну культуру, посидючість, дисциплінованість, акуратність, бережне ставлення до оточуючого середовища.





На шляху реалізації освітньої мети наш колектив керується принципами партнерства, активного включення в освітній процес, чудовим принципом домінанти дитячого щастя як найголовнішої освітньої цінності.

  • На шляху реалізації освітньої мети наш колектив керується принципами партнерства, активного включення в освітній процес, чудовим принципом домінанти дитячого щастя як найголовнішої освітньої цінності.



Для успішного формування логіко-математичних понять та ефективного розвитку розумових здібностей дітей дошкільного віку на базі дошкільного навчального закладу функціонує гурток логіко-математичного напрямку «Чомусик».

  • Для успішного формування логіко-математичних понять та ефективного розвитку розумових здібностей дітей дошкільного віку на базі дошкільного навчального закладу функціонує гурток логіко-математичного напрямку «Чомусик».



Мета програми: розвивати у дітей сенсорні

  • Мета програми: розвивати у дітей сенсорні

  • здібності, образне та логічне мислення.

  • Завдання програми:

  • розвиток пізнавальної активності й елементів навчальної діяльності:

  • - самостійності;

  • - самооцінки;

  • - самоконтролю тощо;

  • розвиток доказового та логічного мислення дитини через взаємодію з предметно-ігровим середовищем;

  • розвиток конструктивного мислення;

  • розширення спектра пізнавальних дій;

  • виховання інтересу до логіко-математичної діяльності.



Інноваційні методики:

  • Інноваційні методики:

  • «Колумбове яйце»;

  • кубики Бориса Нікітіна;

  • лічильні палички Х. Кюїзенера.





Мета програми: усвідомлення дитиною нерозривної єдності світу природи і людини, розуміння причинно-наслідкових зв’язків у навколишньому світі, формування первинних понять про шляхи творення свого здоров’я, формування початку екологічного світогляду і культури.

  • Мета програми: усвідомлення дитиною нерозривної єдності світу природи і людини, розуміння причинно-наслідкових зв’язків у навколишньому світі, формування первинних понять про шляхи творення свого здоров’я, формування початку екологічного світогляду і культури.



Завдання програми:

  • Завдання програми:

  • Навчання азам екологічної безпеки.

  • Формування системи екологічних знань та уявлень про природу.

  • Розуміння самоцінності природи.

  • Розуміння взаємозв’язку і взаємозалежності в природі.

  • Розвиток вміння бачити і відчувати красу, привабливість кожного елемента довкілля, милуватися і захоплюватись ним. Підведення до розуміння неповторності і краси навколишнього світу.

  • Формування уміння раціонально використовувати природні багатства.

  • Формування емоційно-позитивного відношення до навколишнього світу.

  • Включення в посильну еколого – зорієнтовану діяльність.

  • Виховання гуманного ставлення до природи.







Завдання програми:

  • Завдання програми:

  • ознайомлення дітей із специфікою театралізованої діяльності;

  • формування в дітей емоційно-ціннісного ставлення до театру, як виду мистецтва;

  • розвиток у дошкільників естетичного сприйняття як основи творчого процесу;

  • формування у дітей уявлень про театр, театральне мистецтво та театралізовану діяльність;

  • виховання у дітей дошкільного віку емоційно-позитивного відношення до театрального мистецтва, повагу до різних театральних професій, формування естетичних почуттів, емпатій, рефлексій, комунікативності.



методичні рекомендації для інструкторів з фізичної культури ДНЗ з проблеми: «Формування рухової активності під час занять степ-аеробікою у дошкільнят»;

  • методичні рекомендації для інструкторів з фізичної культури ДНЗ з проблеми: «Формування рухової активності під час занять степ-аеробікою у дошкільнят»;

  • методичні рекомендації для вихователів ДНЗ з проблеми: «Народна педагогіка про здоров’я»;

  • методичні рекомендації для вихователів ДНЗ з проблеми: «Прогулянка, як засіб формування реалістичних знань встановлення об'єктивних зв'язків між об'єктами природи»;

  • методичні рекомендації для вихователів ДНЗ з проблеми: «Організація роботи з батьками з екологічного виховання».



Що кращий шлях –поспішати до кращого.

  • Що кращий шлях –поспішати до кращого.

  • Великий шлях – творити велике.

  • Шлях добра – творити добро.

  • І будь-який шлях педагога – шлях до серця.

  • Шлях до серця дитини – жити серцем,

  • яке наповнене світлом.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка