«Навчати молодь як думати, а не що думати». «Навчати молодь як думати, а не що думати»



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.





«Навчати молодь як думати, а не що думати».

  • «Навчати молодь як думати, а не що думати».



«Використання ІКТ на уроках історії та правознавства як засіб підвищення інтересу учнів до предмету».

  • «Використання ІКТ на уроках історії та правознавства як засіб підвищення інтересу учнів до предмету».



Широке, інтенсивне використання ІКТ у всіх сферах діяльності;





раціоналізувати форми подачі інформації (економія часу на уроці);







Структурна побудова заняття з використанням ІКТ змінює саму суть навчального процесу, занурюючи його в спілкування, де ролі вчителя й учня врівноважені: обидва працюють для того, щоб навчатися, ділитися своїми знаннями, досягненнями свого життєвого досвіду.

  • Структурна побудова заняття з використанням ІКТ змінює саму суть навчального процесу, занурюючи його в спілкування, де ролі вчителя й учня врівноважені: обидва працюють для того, щоб навчатися, ділитися своїми знаннями, досягненнями свого життєвого досвіду.






























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка