Навчити педагогів проводити заняття гуртка; Навчити педагогів проводити заняття гуртка



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





Навчити педагогів проводити заняття гуртка;



1. Заняття - як основна форма організації навчально-виховного процесу в ІЕТЦ. Основні вимоги до організації та проведення сучасного гурткового заняття.

  • 1. Заняття - як основна форма організації навчально-виховного процесу в ІЕТЦ. Основні вимоги до організації та проведення сучасного гурткового заняття.

  • Виступ Волянської С.Р., директора

  • 1.Інформація про результати перевірки занять гуртків.

  • Виступи: Опенько С.М., Кривенко О.І.,зав.відділами

  • 3. Педагогічний практикум: проведення вступної частини гурткового заняття.

  • Виступ Ромашко Л.В., керівника гуртка

  • 4. Педагогічний практикум: проведення основної частини заняття.

  • Виступ Корчовної Л.С., керівника гуртка

  • 5. Педагогічний практикум: проведення підсумкової частини заняття.

  • Виступ Світельської Т.О., керівника гуртка

  • 6. Підведення підсумків педради.







«До хорошого уроку вчитель готується все життя»

  • «До хорошого уроку вчитель готується все життя»

  • В.Сухомлинський

  •  «Не бійся, що не знаєш, бійся, що не навчишся»

  • (китайська мудрість).



Кожен педагог має з цього приводу свою, абсолютно тверду думку. Для одних успіх забезпечується ефектним початком, що буквально захоплює учнів відразу з появою вчителя. Для інших, навпаки, набагато важливіше підведення підсумків, обговорення досягнутого. Для третіх – пояснення, для четвертих-практична основна частина і так далі. Однак, є загальні основні вимоги до якості проведення сучасного заняття.

  • Кожен педагог має з цього приводу свою, абсолютно тверду думку. Для одних успіх забезпечується ефектним початком, що буквально захоплює учнів відразу з появою вчителя. Для інших, навпаки, набагато важливіше підведення підсумків, обговорення досягнутого. Для третіх – пояснення, для четвертих-практична основна частина і так далі. Однак, є загальні основні вимоги до якості проведення сучасного заняття.



- науковість - використання новітніх досягнень науки, передової педагогічної практики;

  • - науковість - використання новітніх досягнень науки, передової педагогічної практики;

  • - системність - побудова заняття на основі закономірностей навчально-виховного процесу; зв'язок з раніше отриманими знаннями та вміннями, опора на вже досягнутий рівень розвитку вихованців;

  • - оптимальність - реалізація на занятті в оптимальному співвідношенні всіх дидактичних принципів та правил; забезпечення належних умов для продуктивної пізнавальної діяльності вихованців з урахуванням їх інтересів, нахилів, потреб;

  • - ефективність - зв’язок з життям, особистим досвідом дітей; формування практично-необхідних знань, умінь, навичок, ефективних прийомів мислення та діяльності; формування уміння вчитися;

  • - можливість відтворення.



  • Тема заняття

  • “Друзі потребують допомоги”







  • Тема заняття

  • «Виготовлення троянди з осіннього листя».



  • Збір листочків









  • Тема заняття:

  • Створення декорацій для екранізації казки «Рукавичка»















  • використанням ефективних інноваційних особистісно-орієнтовних технологій:

  • проектної, створення ситуації успіху, технології колективної творчої справи, формування творчої особистості та інших;

  • використанням інтерактивних технологій;

  • використанням інформаційно - коммунікаційних технологій.



Мають бути створені такі належні умови для його проведення:

  • Мають бути створені такі належні умови для його проведення:

  • - використання елементарної діагностики втомлюваності вихованців ;

  • - створення необхідного психологічного клімату;

  • - створення «ситуації успіху» тощо.

  • - дотримання санітарно-гігієнічних умов реалізації навчально-виховного процесу.

  • - порівняльний аналіз виразу облич дітей, використання методу кольорової діагностики, оцінка часу виконання вихованцями певного виду завдань

  • - використання дидактичних ігор, інтерактивної діяльності (робота в групах, парах, трійках); включення в заняття динамічних пауз, фізкультхвилинок;

  • - використання творчих завдань; введення мистецького матеріалу, застосування якого впливає на емоційну сферу;

  • використання наочності, ІКТ, гумору тощо.



На сучасному занятті педагог не просто передає вихованцям готові знання, а організує діяльність для самостійного опанування ними змісту та формування навичок використання знань на практиці.

  • На сучасному занятті педагог не просто передає вихованцям готові знання, а організує діяльність для самостійного опанування ними змісту та формування навичок використання знань на практиці.

  • Педагог навчає дітей учитися, спілкуватися з іншими людьми, готує до життя, тобто створює умови для творчої самореалізації особистості.



Педагог, що проводить сучасне заняття, порівнює кожну дитину не з іншими, а тільки з самим вихованцем, заохочуючи кожен крок на шляху до вдосконалення особистості.

  • Педагог, що проводить сучасне заняття, порівнює кожну дитину не з іншими, а тільки з самим вихованцем, заохочуючи кожен крок на шляху до вдосконалення особистості.

  • На сучасному занятті формується толерантність до чужої думки, до іншої точки зору.

  • Сучасний педагог переконаний сам і прагне переконати вихованців, що не існує такої проблеми, яку дозволено розв’язати за рахунок інших людей. Бо особистість людини, життя людини – найцінніший скарб для всього людства.



Нам не дано предугадать,

  • Нам не дано предугадать,

  • Как слово наше отзовётся,

  • Посеять в душах благодать,

  • Увы, не всякий раз даётся.

  • Но мы обязаны мечтать

  • О дивном времени, о веке,

  • Когда цветком прекрасным стать

  • Сумеет личность человека.

  • Фёдор Тютчев







Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка