Навчитись: Навчитись



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Навчитись:



Розвивати:

  • Розвивати:

  • творчі вміння реконструювання (перебудови) двох простих речень на одне з однорідними членами;

  • відтворювати деформований текст із реченнями з однорідними членами.



Виховувати:

  • Виховувати:

  • морально-етичні якості особистості за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу.



Які види другорядних членів речення ви знаєте?

  • Які види другорядних членів речення ви знаєте?



Додатокдругорядний член речення, який означає предмет і в реченні відповідає на питання непрямих відмінків (тобто всіх, окрім називного). Підкреслюється _ _ _ _ _ (пунктирною лінією).



Завдання:

  • Завдання:

  • Прочитати текст, визначити його тему й основну думку.

  • Дібрати заголовок.

  • Пригадати, які члени речення називають однорідними.

  • Виписати з тексту речення з однорідними членами





Прочитати текст.

  • Прочитати текст.

  • Визначити стиль (науковий, публіцистичний, офіційно-діловий, художній, розмовний) і тип (розповідь, опис, роздум) мовлення.

  • Знайти у тексті непоширені (без другорядних членів) речення.

  • Накреслити їх схеми.





тихо

  • тихо

  • 1) У лісі спокійно

  • стрункі

  • 2) Дерева високі

  • нерухомі

  • жучків

  • 3) Шукає комах

  • пробіг

  • 4) Зайчик сів

  • оглянувся

  • синички

  • 5) Заспівали горобці







  • На весільні урочистості із зеленого листя барвінка плетуть гірлянди і вінки.







Які члени речення називають однорідними?

  • Які члени речення називають однорідними?

  • Які члени речення можуть бути однорідними?

  • За яких умов між однорідними членами ставиться кома?

  • Коли між однорідними членами кому не ставимо?






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка