Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки; Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки;

  • Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки;

  • Навчитися самостійно добирати та опрацьовувати різні джерела інформації;

  • Ознайомитися із життям та дослідити творчу діяльність письменника;

  • Вчитися формулювати і висловлювати власну думку;

  • Прищеплювати любов до рідного слова, до його краси;

  • Виховувати любов до рідного краю, патріотичних почуттів,відповідальність за своє майбутнє.



«Життя людське схоже на криницю. Чим довше живе людина, тим глибша криниця. Трапляються мілководі, забагнені криниці. Але є й такі, глибина в яких незмірна, а вода чиста, джерельна, без ніякої каламуті та жабуриння».

  • «Життя людське схоже на криницю. Чим довше живе людина, тим глибша криниця. Трапляються мілководі, забагнені криниці. Але є й такі, глибина в яких незмірна, а вода чиста, джерельна, без ніякої каламуті та жабуриння».

  • (Ю.Збанацький).



Колись у Древній Греції жив один філософ. Щоранку він разом зі своїми учнями прямував до школи. Школу було побудовано на високій скелі для виховання сили волі і духу учнів. Кожен ранок починалась важка дорога до знань, задля здобуття яких потрібно було дертися на гору крутими східцями. В той час, як учні йшли до школи, дехто з їхніх знайомих, повертаючись з веселих бенкетів, насміхався з них. Це багатьом не подобалось, а деякі починали задумуватись, чи правильно чинять, витрачаючи молодість на навчання. Одного ранку їм назустріч трапилася жриця кохання, яка вступила у диспут з філософом на предмет того, чи варто марнувати час на навчання. Вона сказала, що їй достатньо поманити будь-кого із учнів, і той одразу ж піде за нею, забувши всі ті істини, яким навчав філософ. Учні уважно стежили за розмовою. Але переможцем у цьому диспуті залишився філософ, сказавши, що дорога вниз легка і приємна, але веде до забуття - дорога ж угору важка і крута, але тільки вона веде до знань, які відкривають шлях до людської пам'яті, яка зі звичайної особи робить особистість.

  • Колись у Древній Греції жив один філософ. Щоранку він разом зі своїми учнями прямував до школи. Школу було побудовано на високій скелі для виховання сили волі і духу учнів. Кожен ранок починалась важка дорога до знань, задля здобуття яких потрібно було дертися на гору крутими східцями. В той час, як учні йшли до школи, дехто з їхніх знайомих, повертаючись з веселих бенкетів, насміхався з них. Це багатьом не подобалось, а деякі починали задумуватись, чи правильно чинять, витрачаючи молодість на навчання. Одного ранку їм назустріч трапилася жриця кохання, яка вступила у диспут з філософом на предмет того, чи варто марнувати час на навчання. Вона сказала, що їй достатньо поманити будь-кого із учнів, і той одразу ж піде за нею, забувши всі ті істини, яким навчав філософ. Учні уважно стежили за розмовою. Але переможцем у цьому диспуті залишився філософ, сказавши, що дорога вниз легка і приємна, але веде до забуття - дорога ж угору важка і крута, але тільки вона веде до знань, які відкривають шлях до людської пам'яті, яка зі звичайної особи робить особистість.



Творча група «Хронологи»

  • Творча група «Хронологи»

  • Творча група «Дослідники»

  • Творча група «Кореспонденти»



Проблема дослідження:

  • Проблема дослідження:

  • «Біографічні аспекти

  • життєвого шляху

  • письменника Мирослава Дочинця»



Розподілити обв’язки у групі;

  • Розподілити обв’язки у групі;

  • Опрацювати всі інформаційні джерела (інтернет-сайти, періодичні видання, літературу) з метою вивчення життєвого шляху М. І. Дочинця:

  • - дата і місце народження;

  • - де навчався;

  • - де і ким працював;

  • - коли почав писати;

  • Розробити презентаційний матеріал: таблиці, схеми, конспекти;

  • Проаналізувати здобутий матеріал, отримати консультацію:

  • - перші твори;

  • - найбільше значення творчості письменника, поета;

  • - обговорення в групі;

  • Підготуватися до презентації діяльності групи;

  • Презентувати дослідницький матеріал.





Проблема дослідження:

  • Проблема дослідження:

  • «Творчість

  • письменника М.І. Дочинця»



1. Розподілити обов’язки у групі;

  • 1. Розподілити обов’язки у групі;

  • 2. Опрацювати всі інформаційні джерела (інтернет-сайти, періодичні видання, літературу) з метою вивчення творчості М.І. Дочинця:

  • назви творів;

  • жанри творів;

  • про кого писав письменник?

  • 3. Ознайомитися з прозовими творами письменника, проаналізувати їх:

  • прочитати обрані твори;

  • що вражає у творчості?

  • за які твори отримав премії чи нагороди?

  • 4. Розробити та підготувати презентаційний матеріал ;

  • 5. Підготуватися до презентації діяльності групи;

  • 6. Презентувати дослідницький матеріал;



«Гірчичне зерно» (1989),

  • «Гірчичне зерно» (1989),

  • «Оскал собаки» (1991),

  • «Многії літа. Благії літа. Заповіді 104-річного Андрія Ворона — як жити довго в щасті і радості» (2010, книжка ввійшла до шістки найпопулярніших видань за рейтингом «Книжка року-2010»)

  • «Вічник. Сповідь на перевалі духу»

  • «Криничар» (2012)

  • «Горянин. Води Господніх русел» (2013)

  • «В'язень замку Паланок» (2013)

  • «Світован. Штудії під небесним шатром» (2014)



Національна премія України імені Тараса Шевченка 2014 року — за романи «Криничар. Діяріюш найбагатшого чоловіка Мукачівської домінії» та «Горянин. Води Господніх русел»[1]

  • Національна премія України імені Тараса Шевченка 2014 року — за романи «Криничар. Діяріюш найбагатшого чоловіка Мукачівської домінії» та «Горянин. Води Господніх русел»[1]

  • 1998 — звання «Журналіст року Закарпаття».

  • 2004 — лауреат Міжнародної літературної премії «Карпатська корона».

  • 2012 — відзнака «Золотий письменник України.

  • Удостоєний звання Почесний мукачівець (2014) – за вклад у розвиток культури міста, а також за піднесення іміджу Мукачева в Україні та за її межами.













Проблема дослідження:

  • Проблема дослідження:

  • «Презентуємо і запитуємо»



1. Розподілити обв’язки у групі;

  • 1. Розподілити обв’язки у групі;

  • 2. Опрацювати всі інформаційні джерела (інтернет-сайти, періодичні видання, літературу) з метою вивчення життя і творчості М.І. Дочинця:

  • • що вразило з досліджуваного матеріалу?

  • • про що хочеться запитати письменника?

  • 3. Розробити презентаційний матеріал;

  • 4. Проаналізувати здобутий матеріал, отримати консультацію;

  • 5. Підготуватися до презентації діяльності групи;

  • 6. Презентувати дослідницький матеріал.



Запитання для інтерв’ю з письменником

  • Запитання для інтерв’ю з письменником

  • 1. Мирославе Івановичу, розкажіть, будь ласка, з чого розпочалося ваше письменницьке життя? В який момент Ви усвідомили, що потрібно взяти ручку і щось написати?

  • 2. Чи не могли б Ви розказати про свої літературні уподобання? Хто належить до ваших улюблених письменників?

  • 3. Коли найчастіше пишете, і скільки часу вам треба, щоб написати книгу?

  • 4. Що Ви вважаєте своєю основною перемогою? І як після цього змінилося ваше життя?

  • 5. На яку читацьку аудиторію Ви як автор розраховуєте?

  • 6. Над яким твором ви зараз працюєте? Найближчим часом читачі вже зможуть ознайомитися з новими творами?

  • 7.












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка