Наявність прогалин у фактичних знаннях і спеціальних для даного предмета вміннях, які не дозволяють охарактеризувати суттєві елементи понять, законів, теорій, що вивчаються, а також здійснити необхідні практичні дії



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Наявність прогалин у фактичних знаннях і спеціальних для даного предмета вміннях, які не дозволяють охарактеризувати суттєві елементи понять, законів, теорій, що вивчаються, а також здійснити необхідні практичні дії.

  • Наявність прогалин у фактичних знаннях і спеціальних для даного предмета вміннях, які не дозволяють охарактеризувати суттєві елементи понять, законів, теорій, що вивчаються, а також здійснити необхідні практичні дії.

  • Наявність прогалин у навичках навчально-пізнавальної діяльності, що знижують темп роботи настільки, що учень не може за відведений час оволодіти необхідним обсягом знань, умінь та навичок.

  • Недостатній рівень розвитку та виховання особистісних якостей, що не дозволяє учню проявляти самостійність, наполегливість, організованість та інші якості, необхідні для успішного навчання.


Учень не може сказати, у чому складність задачі, намітити план її вирішення, вирішити задачу самостійно, вказати, що отримано нового в результаті її вирішення. Учень не може дати відповіді на питання за текстом, сказати, що нового він дізнався з нього. Ці ознаки можуть бути виявлені під час вирішення задач, читання текстів та прослуховування пояснень вчителя.

  • Учень не може сказати, у чому складність задачі, намітити план її вирішення, вирішити задачу самостійно, вказати, що отримано нового в результаті її вирішення. Учень не може дати відповіді на питання за текстом, сказати, що нового він дізнався з нього. Ці ознаки можуть бути виявлені під час вирішення задач, читання текстів та прослуховування пояснень вчителя.

  • Учень не задає питань з приводу матеріалу, що вивчається, не робить спроб знайти та не читає додаткових до підручника джерел. Ці ознаки виявляються під час вирішення задач, сприйняття текстів, у ті моменти, коли вчитель рекомендує літературу для читання



Учень не може дати визначення понять, формул, доказів, не може, викладаючи систему понять, відійти від готового тексту; не розуміє тексту, побудованого на вивченій системі понять. Ці ознаки проявляються під час постановлення учням відповідних запитань. 

  • Учень не може дати визначення понять, формул, доказів, не може, викладаючи систему понять, відійти від готового тексту; не розуміє тексту, побудованого на вивченій системі понять. Ці ознаки проявляються під час постановлення учням відповідних запитань. 

  • У даному випадку вказані не ті ознаки, за якими роблять висновки про учня, а ті, які сигналізують про те, на якого учня та на які його дії необхідно звернути увагу в ході навчання, для того, щоб попередити розвивання неуспішності.



Учень не активний та відволікається в ті моменти уроку, коли йде пошук, необхідне розумове напруження, подолання труднощів. Ці ознаки можуть бути помічені під час вирішення задач, під час сприйняття пояснень вчителя, в ситуації вибору за бажанням завдання для самостійної роботи.

  • Учень не активний та відволікається в ті моменти уроку, коли йде пошук, необхідне розумове напруження, подолання труднощів. Ці ознаки можуть бути помічені під час вирішення задач, під час сприйняття пояснень вчителя, в ситуації вибору за бажанням завдання для самостійної роботи.

  • Учень не реагує емоційно (мімікою та жестами) на успіхи та невдачі, не може дати оцінку своїй роботі, не контролює себе.

  • Учень не може пояснити мету виконаної ним вправи, сказати, на яке правило вона дана, не виконує припису правила, пропускає дії, плутає їх порядок, не може перевірити отриманий результат та хід роботи. Ці ознаки проявляються під час виконання вправ, а також під час виконання окремих дій у складі більш складної діяльності



спостереження за реакціями учнів на труднощі в роботі, на успіхи та невдачі;

    • спостереження за реакціями учнів на труднощі в роботі, на успіхи та невдачі;
    • питання вчителя та його вимагання сформулювати те чи інше положення;
    • навчальні самостійні роботи в класі. Під час проведення самостійних робіт учитель отримує матеріал для судження як про результати діяльності, так і про хід її перебігу. Він спостерігає за роботою учнів, вислуховує та відповідає на їх питання, іноді допомагає.




виявлення причин неуспішності учнів (навчання з початковим рівнем навчальних досягнень);

  • виявлення причин неуспішності учнів (навчання з початковим рівнем навчальних досягнень);

  • система роботи з формування в учнів позитивного ставлення до навчання;

  • методи стимулювання учнів з метою попередження відставання та неуспішності;

  • профілактика неуспішності.



Всебічне підвищення ефективності кожного уроку.

  • Всебічне підвищення ефективності кожного уроку.

  • Формування пізнавального інтересу до навчання та позитивних мотивів.

  • Індивідуальний підхід до учнів.

  • Спеціальна система домашніх завдань.

  • Посилення роботи з батьками.

  • Залучення учнівського активу до боротьби за підвищення відповідальності учня за навчання.













Література

  • Література

  • Калмыкова, 3. И. Проблема преодоления неуспеваемости глаза­ми психологов [Текст]. — М., 1992.

  • Лернер, И. Я. Современный урок [Текст] / И. Я. Лернер, М. Н. Скаткин. — М., 1998.

  • Маркова, А. К. и др. Формирование мотивации учення [Текст]. — М., 1997.

  • Новые педагогические технологии [Текст] // Директор школы. — 2005-2007.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка