Ндр (фундаментальні, прикладні,госпдоговірні) 2012р. Фудаментальні- 9 тем на суму 890. 5 тис грн



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.









НДР (фундаментальні, прикладні,госпдоговірні)

  • 2012р.

  • Фудаментальні- 9 тем на суму 890.5 тис.грн

  • Прикладні -6 тем

  • на суму 924.0 тис.грн

  • Госпдоговірні – 10 тем на суму 139.8 тис.грн.



Динаміка проведення НДР

  • 2010-2011-2012-2013

















Підготовка кадрів в СНУ імені Лесі Українки здійснюється через аспірантуру та докторантуру.

  • Підготовка кадрів в СНУ імені Лесі Українки здійснюється через аспірантуру та докторантуру.

  • Аспірантура в університеті розпочала свою діяльність з 1991 р., здійснивши набір 15 аспірантів за 7 спеціальностями.





у 2013 р. навчання здійснювалося за 47 спеціальностями (загальна чисельність - 344 аспіранти).

  • у 2013 р. навчання здійснювалося за 47 спеціальностями (загальна чисельність - 344 аспіранти).

  • Підготовка проводиться за державним замовленням (334 аспіранта) та на комерційній основі (10 аспірантів, 1 – аспірант з Алжиру). Кожного року до аспірантури поступає близько 90 осіб.

  • Загальний конкурс становить 2,2 особи на одне державне місце



Порівняльна таблиця щодо кількості аспірантури та докторантури СНУ ім.Лесі Українки та провідними вищими навчальними закладами України



  • Станом на 1 січня 2014 р. при університеті працює аспірантура за 47 науковими спеціальностями з 15 галузей наук.

  • За звітний період було направлено 3 особи за 3 спеціальностями у цільову аспірантуру вищих навчальних закладів України.

  • В університеті аспірантура відкрита при 50 кафедрах, що складає 70%.



За 2013 р. від діяльності аспірантури в бюджет університету надійшло понад 200 тисяч грн.

  • ЗОКРЕМА

  • За прикрпілення здобувачами – понад 85 тис. грн;

  • За прийом кандидатських іспитів – понад 46 тис.грн;

  • За навчання аспірантів контрактної форми – понад 58 тис.грн;

  • За курси підвищення кваліфікації – близько 20 тис. грн.







Структура підготовки науково-педагогічних кадрів через аспірантуру становила: технічні спеціальності – 16%, природничі спеціальності – 20%, соціально-гуманітарні – 64%.

  • Структура підготовки науково-педагогічних кадрів через аспірантуру становила: технічні спеціальності – 16%, природничі спеціальності – 20%, соціально-гуманітарні – 64%.

  • Серед соціально-гуманітарних спеціальностей найбільший відсоток аспірантів становлять філологічні (20%), історичні (15%), педагогічні (12%), юридичні, психологічні та з фізкультури і спорту (по 10%).

  • Обсяги прийому в аспірантуру від замовленого становлять 78 %, у докторантуру 100 %



Ефективність аспірантури за 2005-2013 рр.



  • Аналіз показує, що показник ефективності діяльності аспірантури в цілому по вищих навчальних закладах України є стабільним і за останні роки складає в середньому 28 %.

  • В СНУ імені Лесі Українки протягом 3-х останніх років ефективність аспірантури знаходиться в межах 31-34%

  • Таким чином дисертацію після навчання в аспірантурі захищає кожен

  • 3 аспірант



Кількість прикріплених здобувачів

  • Кількість прикріплених здобувачів







Динаміка проведення наукових заходів університету















Пріоритетні завдання в науково-дослідній роботі університету на 2014 рік

  • Виконання Державної програми «Наука в університетах до 2017 року», згідно якої 1 грн. загального фонду повинна приносити 1.5 грн. спеціального фонду. На сьогодні у нас на 1 грн. загального фонду – 0.11 коп. спец фонду. Хоча є вузи в Україні, в основному, технічні та політехнічні де на 1 грн. загального фонду припадає 59 грн. спец фонду.

  • Звернути увагу керівників НДР та виконавців на ефективне використання бюджетних коштів. Залучати аспірантів, магістрів до виконання НДР з оплатою праці.

  • Взяти участь у підготовці та реалізації «Стратегії соціально-економічного розвитку області на період до 2020 року».

  • Збільшити кількість захистів докторських дисертацій особливо з природничо-математичних та технічних напрямків.

  • Професорській раді звернути увагу на низький коефіцієнт ефективності докторантури. Попередити докторантів та наукових консультантів про персональну відповідальність за результати роботи.



  • Підготувати та подати до Міністерства освіти і науки України пакети документів на відкриття нових спеціальностей в аспірантурі та докторантурі.

  • Започаткувати практику включення фахових видань університету до рейтингових науково-метричних баз.

  • Професорсько-викладацькому складу університету орієнтуватися на міжнародні критерії оцінювання праці вчених.

  • Продовжити практику виконання щонайменше 1 госпдоговірної теми на кожній кафедрі університету.

  • Активізувати винахідницьку та патентно-ліцензійну діяльність в університеті.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка