Недержавне пенсійне забезпечення: перші кроки впровадження, проблеми та шляхи їх вирішення Стан розробки нормативно-правової бази з недержавного пенсійного забезпечення



Дата конвертації08.06.2016
Розмір606 b.


Недержавне пенсійне забезпечення: перші кроки впровадження, проблеми та шляхи їх вирішення


Стан розробки нормативно-правової бази з недержавного пенсійного забезпечення



Вимоги до адміністраторів для провадження ними

  • Вимоги до адміністраторів для провадження ними

  • діяльності з адміністрування пенсійних фондів:

  • - процедура ліцензування адміністраторів пенсійних фондів;

  • - плата за отримання ліцензії;

  • вимоги до технічного забезпечення та інформаційних систем для ведення персоніфікованого обліку учасників пенсійних фондів;

  • порядок ведення системи персоніфікованого обліку учасників;

  • - порядок складання та подання звітності з недержавного пенсійного забезпечення та ін.



Спільно з ДКЦПФР опрацьовано 5 документів щодо: - реєстрації інвестиційної декларації НПФ; - порядку розрахунку чистої вартості активів пенсійного фонду; - визначення тарифів на оплату послуг зберігача і осіб, що здійснюватимуть управління активами пенсійних фондів; - порядку формування резервного фонду компанії з управління активами



Особливості подальшого функціонування недержавних пенсійних фондів, створених до набрання чинності Законом України “Про недержавне пенсійне забезпечення”



72% загальної кількості учасників залучені до 4 фондів, 3 з яких відносяться до найбільших за обсягом пенсійних активів

  • 72% загальної кількості учасників залучені до 4 фондів, 3 з яких відносяться до найбільших за обсягом пенсійних активів

  • В середньому на одного учасника пенсійного фонду припадає 1 132 грн. активів пенсійного фонду

  • Загальна кількість громадян, що є учасниками – близько 31 тис. осіб

  • Щомісячний розмір пенсійних виплат учасникам коливається від 8 грн. до 750 грн.



Можливості подальшого функціонування пенсійних фондів, створених до набрання чинності Законом України “Про недержавне пенсійне забезпечення”



Територіальний розподіл пенсійних фондів, створених до набрання чинності Законом України “Про недержавне пенсійне забезпечення”



Особливості подальшого функціонування “старих” недержавних пенсійних фондів (продовження)

  • Процедура приведення діяльності відповідно до Закону України “Про недержавне пенсійне забезпечення” шляхом реорганізації передбачає:

  • - реєстрацію як фінансових установ;

  • - укладення договорів з суб’єктами, які мають обслуговувати НПФ – адміністратором, компанією з управління активами, зберігачем;

  • - реєстрацію в Держфінпослуг інвестиційної декларації, яка додатково до вимог законодавства, повинна містити інформацію про поточний стан пенсійних активів та план приведення структури пенсійних активів відповідно до вимог Закону України “Про недержавне пенсійне забезпечення”;

  • приведення структури, найменування та внутрішніх документів у відповідність до вимог законодавства;

  • - приведення активів у відповідність до вимог Закону України “Про недержавне пенсійне забезпечення”.



Питання реєстрації недержавних пенсійних фондів

  • До набрання чинності Законом України “Про реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців” (1 липня 2004 року)



Кількість недержавних пенсійних фондів:



Розміщення за регіонами недержавних пенсійних фондів, які зареєстровані в Держфінпослуг



Адміністратори недержавних пенсійних фондів – чи легко отримати ліцензію?



Стимулювання сплати пенсійних внесків до недержавних пенсійних фондів через спрощення системи оподаткування




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка