Нині в Україні утвердилось сприйняття інформаційно-аналітичної діяльності як невід’ємної складової науково-інформаційної роботи бібліотек



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Нині в Україні утвердилось сприйняття інформаційно-аналітичної діяльності як невід’ємної складової науково-інформаційної роботи бібліотек.

  • Нині в Україні утвердилось сприйняття інформаційно-аналітичної діяльності як невід’ємної складової науково-інформаційної роботи бібліотек.

  • Інформаційно-аналітична продукція стала важливим засобом комунікації, своєрідним посередником між бібліотекою та читачем – споживачем інформації.



зумовлена потребою вивчення сучасного стану інформаційно-аналітичної діяльності освітянських бібліотек, зокрема укладання, видання та розповсюдження книгозбірнями інформаційної продукції.

  • зумовлена потребою вивчення сучасного стану інформаційно-аналітичної діяльності освітянських бібліотек, зокрема укладання, видання та розповсюдження книгозбірнями інформаційної продукції.



термінологічні питання розвитку поняттєвого апарату системи інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності управлінців в бібліотечній сфері розглядали О.В.Карпенко, О.М.Кобєлєв, О.В.Пархоменко, Г.В.Сілкова, Н.А.Сляднєва, Л.Я.Філіпова та інші;

  • термінологічні питання розвитку поняттєвого апарату системи інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності управлінців в бібліотечній сфері розглядали О.В.Карпенко, О.М.Кобєлєв, О.В.Пархоменко, Г.В.Сілкова, Н.А.Сляднєва, Л.Я.Філіпова та інші;

  • тема інформаційної продукції бібліотек знайшла своє відображення у працях С.В.Дригайло, Н.М.Кушнаренко, Г.М.Швецової-Водки, Л.Чуприни та інших;





  • Метою дослідження є

  • аналіз інформаційно-аналітичної діяльності освітянських бібліотек України.



  • Предмет дослідження

  • інформаційно-аналітичне періодичне галузеве видання як засіб налагодження комунікації між бібліотекою та читачем, а також як спосіб оприлюднення аналітичної інформації.



з’ясувати рівень забезпечення освітньої сфери науково-аналітичною інформацією з актуальних питань у сфері освіти;

  • з’ясувати рівень забезпечення освітньої сфери науково-аналітичною інформацією з актуальних питань у сфері освіти;

  • охарактеризувати інформаційні періодичні видання за фізичною формою існування, тиражування та розповсюдження з урахуванням еволюційних змін інформаційного простору та перспектив існування ЗМІ;

  • науково обґрунтувати перспективу створення концептуальної моделі галузевого інформаційно-аналітичного періодичного видання з психолого-педагогічних питань на базі ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського.



Закон України «Про інформацію»:

  • Закон України «Про інформацію»:

  • інформація – це будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.

  • ДСТУ 2392-94 «Інформація та документація. Базові поняття. Терміни та визначення»:

  • інформаційна діяльність систематичне оброблення інформації з метою її зберігання, пошуку, використання чи пересилання, що виконуються певною особою чи установою.



  • інформаційна діяльність бібліотекзабезпечення доступу до інформації, що зберігається в документних фондах бібліотеки і віддалених інформаційних ресурсах, у вторинно-документальній, безпосередньо-документальній і недокументальній формах.



















-інформаційний бюлетень «Вісті з регіону»;

  • -інформаційний бюлетень «Вісті з регіону»;

  • -інформаційно-аналітичний журнал «Україна: події, факти, коментарі»;

  • -«Резонанс»;

  • -«Національна безпека: геополітичні, соціально-економічні та інші фактори»;

  • -інформаційно-бібліографічний бюлетень: «Україна у відгуках зарубіжної преси»;

  • -«Науково-інформаційні ресурси про президентів та інститут президентства».



- інформаційно-аналітичний бюлетень «Соціологічні дослідження в бібліотеках».

  • - інформаційно-аналітичний бюлетень «Соціологічні дослідження в бібліотеках».



Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання

  • Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання

  • Інформаційний бюлетень (без назви)

  • Це одна-дві аналітичні статті з питань освіти: інноваційного досвіду, упровадження ІКТ, освітніх компетентностей тощо.



ПОЗИТИВНЕ:

  • ПОЗИТИВНЕ:

  • наявність девізу та власної емблеми;

  • наявність постійних рубрик;

  • якісні фоторепортажі;

  • вдалі тематичні підбірки інфографіки.



Інформаційний вісник «Бібліотечні вісті»

  • Інформаційний вісник «Бібліотечні вісті»

  • ПОЗИТИВНЕ:

  • оригінальність макету, зокрема кольорова інфографіка, вдале застосування шрифтів;

  • наявність емблеми бібліотеки;

  • наявність усталених рубрик;

  • інформаційні дописи бібліотекарів та відгуки студентів про університетську бібліотеку;

  • новини книгозбірні, оголошення й анонси, вітання;

  • афоризми.





інформаційний бюлетень наукової бібліотеки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова «Бібліокур’єр»;

  • інформаційний бюлетень наукової бібліотеки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова «Бібліокур’єр»;

  • інформаційний бюлетень наукової бібліотеки Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького «Книжкова скарбниця»;

  • інформаційний бюлетень бібліотеки Київського національного університету культури і мистецтв із проблем вищої школи для професорсько-викладацького складу «Освітні інновації у вищих навчальних закладах України»;

  • інформаційний бюлетень науково-технічної бібліотеки Національного авіаційного університету (без назви);

  • інформаційний бюлетень ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського «Нові надходження до Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського».



ст. 11 Закону України

  • ст. 11 Закону України

  • «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні»:

  • «державній реєстрації підлягають усі друковані засоби масової інформації, що видаються на території України, незалежно від сфери розповсюдження, тиражу й способу виготовлення».



останнім часом підготовка інформаційних видань та формування електронних науково-інформаційних ресурсів як різновиду інформаційно-аналітичної діяльності набуває особливої актуальності в усіх сферах наукової й практичної діяльності та займає помітне місце в наукових розробках багатьох освітянських бібліотек України.

  • останнім часом підготовка інформаційних видань та формування електронних науково-інформаційних ресурсів як різновиду інформаційно-аналітичної діяльності набуває особливої актуальності в усіх сферах наукової й практичної діяльності та займає помітне місце в наукових розробках багатьох освітянських бібліотек України.



Створення галузевого інформаційно-аналітичного періодичного видання з психолого-педагогічних питань дозволить:

  • Створення галузевого інформаційно-аналітичного періодичного видання з психолого-педагогічних питань дозволить:

  • систематизовано й узагальнено оцінити стан галузі;

  • проаналізувати вітчизняний та зарубіжний досвід;

  • дослідити тенденції та визначити перспективи розвитку галузі;

  • сприятиме впровадженню системи інформаційно-аналітичного забезпечення освітньої галузі України, яку розробляє ДНПБ України ім. В.О.Сухомлинського.

















популяризація вторинної науково-аналітичної інформації;

  • популяризація вторинної науково-аналітичної інформації;

  • розширення галузевих сегментів педагогічної науки, освіти і практики реферативною інформацією та різновидами аналітичних документів;



упровадження інноваційних методів роботи;

  • упровадження інноваційних методів роботи;

  • вирішення завдань забезпечення інтегрування бібліотек у світову інформаційну інфраструктуру;

  • упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в бібліотечно-бібліографічні процеси;



підвищення кваліфікації практиків освітньої галузі, удосконалення професійних компетенцій бібліотечних працівників;

  • підвищення кваліфікації практиків освітньої галузі, удосконалення професійних компетенцій бібліотечних працівників;

  • створення єдиного вікна доступу до інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу з питань освіти.



Друковані видання

  • Друковані видання

  • обмежена оперативність апробації наукових результатів та нових теоретичних розробок;

  • висока вартість;

  • низький тираж.



сприятиме створенню глобальних науково-інформаційних ресурсів держави;

  • сприятиме створенню глобальних науково-інформаційних ресурсів держави;

  • забезпечить оперативне, якісне задоволення інформаційних потреб віддалених користувачів бібліотеки;

  • уможливить оперативність щодо оцінки науковою спільнотою результатів праці;

  • сприятиме забезпеченню вчених сучасними інформаційними послугами на рівні світових стандартів;

  • сприятиме підвищенню репутації та престижу наукової установи, яка випускає таке видання;

  • у разі виникнення труднощів завжди можна звернутись у режимі он-лайн до служби підтримки.



1) на сьогодні поняття «інформаційно-аналітична діяльність бібліотек» знаходиться на етапі розвитку, проте продукти інформаційно-аналітичної діяльності бібліотек є невід’ємною складовою сучасного потоку інформації;

  • 1) на сьогодні поняття «інформаційно-аналітична діяльність бібліотек» знаходиться на етапі розвитку, проте продукти інформаційно-аналітичної діяльності бібліотек є невід’ємною складовою сучасного потоку інформації;














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка