Низькій якості життя (за індексом якості життя у 2006 р наша країна посідала 59 місце, у 2010 – 69, 2011 76 737, 2012 – 78 місце (з показником 0,74) недостатньому фінансуванні людського розвитку



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



В сучасних умовах пошуку шляхів подолання глобальної соціально-економічної кризи та вивчення широкого спектра наукових проблем розвитку нашої країни, набуває особливої актуальності комплексне дослідження людського потенціалу як пріоритету кадрової політики у сфері державної служби, що одночасно виступає рушійною силою і метою економічного зростання.

  • В сучасних умовах пошуку шляхів подолання глобальної соціально-економічної кризи та вивчення широкого спектра наукових проблем розвитку нашої країни, набуває особливої актуальності комплексне дослідження людського потенціалу як пріоритету кадрової політики у сфері державної служби, що одночасно виступає рушійною силою і метою економічного зростання.



Згідно “Звіту ООН про людський розвиток – 2013 “ Україна значно поступається за рівнем розвитку людського капіталу розвиненим країнам. Це проявляється у:

  • Згідно “Звіту ООН про людський розвиток – 2013 “ Україна значно поступається за рівнем розвитку людського капіталу розвиненим країнам. Це проявляється у:

  •        низькій якості життя (за індексом якості життя у 2006 р. наша країна посідала 59 місце, у 2010 – 69, 2011 - 76 0.737, 2012 – 78 місце (з показником 0,74)

  •        недостатньому фінансуванні людського розвитку за рахунок усіх джерел (держави, домогосподарств та підприємств). Видатки на охорону здоров’я в Україні зменшилися до 3,3 % ВВП проти 3,8 % ВВП у 1998 р; видатки на освіту р. знизилися до 5,9 % ВВП проти 6,2 % ВВП у 1991 р.

  •        втраті позицій у розвитку людського потенціалу країни (у 2012 р. порівняно із 2005 р. Україна перемістилася з 70-го на 77-е місце за розвитком людського потенціалу 



Найвищий наш показник – рівень освіти завжди позитивно впливав на імідж країни, адже за світовим рейтингом грамотності ми знаходимося на 29 місці, про те економічні показники, які визначають рівень життя населення (0.615 - Україна, для порівняння в Білорусії – 0.723), негативно позначаються на індексі розвитку людського потенціалу, відкидаючи нашу державу в рейтингу до середньостатистичних показників латиноамериканських держав.

  • Найвищий наш показник – рівень освіти завжди позитивно впливав на імідж країни, адже за світовим рейтингом грамотності ми знаходимося на 29 місці, про те економічні показники, які визначають рівень життя населення (0.615 - Україна, для порівняння в Білорусії – 0.723), негативно позначаються на індексі розвитку людського потенціалу, відкидаючи нашу державу в рейтингу до середньостатистичних показників латиноамериканських держав.



У своєму зверненні Президент України серед основних напрямів розвитку країни виділив одним із ключових пріоритетів людський потенціал.

  • У своєму зверненні Президент України серед основних напрямів розвитку країни виділив одним із ключових пріоритетів людський потенціал.

  • Глава держави висловив упевненість, що докорінних змін потребують як країна в цілому, так і кожний громадянин окремо



За даними статистики Нацагенства з питань державної служби України трудовий потенціал державної служби, що є складовою людського потенціалу СТАНОМ НА 01.01.2014

  • За даними статистики Нацагенства з питань державної служби України трудовий потенціал державної служби, що є складовою людського потенціалу СТАНОМ НА 01.01.2014

  • 433 269 - загальна кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;

  • 335270 - загальна кількість державних службовців;

  • 327 251 - загальна кількість жінок, які працюють на державній службі та в органах місцевого самоврядування, що становить 75,5% від загальної кількості державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;

  • 252 214 - кількість жінок, які працюють на державній службі, що становить 75,2% від загальної кількості державних службовців;

  • 83 056 - кількість чоловіків, які працюють на державній службі, що становить 24,8% від загальної кількості державних службовців



У контексті завдань, які стоять перед нашою країною, державна служба потребує докорінних змін та реформування за напрямами, що пов'язані в першу чергу, з комплексним вивченням питань:

  • У контексті завдань, які стоять перед нашою країною, державна служба потребує докорінних змін та реформування за напрямами, що пов'язані в першу чергу, з комплексним вивченням питань:

  • кадрової політики;

  • удосконаленням кадрового менеджменту;

  • збереження кадрового потенціалу для передачі знань, умінь;

  • залучення молоді до державної служби;

  • професіоналізації державної служби;

  • розробки антикорупційних механізмів у сфері державної служби,

  • матеріальним стимулюванням державних службовців та залучення їх до міжнародних проектів;

  • розробкою програм навчання та стажування за європейськими стандартами





































При розробленні заходів на виконання Стратегії національної безпеки України урахувати серед загроз національній безпеці України найгостріші соціально-економічні наслідки втрати людського потенціалу на державній службі та передбачити їх подолання

  • При розробленні заходів на виконання Стратегії національної безпеки України урахувати серед загроз національній безпеці України найгостріші соціально-економічні наслідки втрати людського потенціалу на державній службі та передбачити їх подолання

  • Передбачити поступове приведення рівня фінансування державних слубовців до рівня групи країн з високим рівнем розвитку людського капіталу.



Зростання якості магістерської підготовки та підвищення рівня професійної компетентності державних службовців

  • Зростання якості магістерської підготовки та підвищення рівня професійної компетентності державних службовців

  • Важливим напрямом розвитку державної служби є формування концепції багатофакторного управління людським потенціалом, в основі якої - система теоретико-методологічних положень, які розкривають роль людських ресурсів державної служби не тільки як економічного ресурсу, який приносить прибуток, але як і соціальної цінності суспільства в цілому. 

  • Основою реалізації концепції управління людським потенціалом державної служби в Україні має бути визнання людського капіталу у програмних документах вирішальним ресурсом економічного зростання






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка