О. П. Глазова. Засідання Вченої ради



Дата конвертації02.01.2017
Розмір444 b.


Інтерактивні технології навчання на курсах ПК та в міжкурсовий період: майстер-клас та майстерні

  • О.П.Глазова.

  • Засідання Вченої ради

  • ІППО КУ імені Бориса Грінченка

  • 26 січня 2012 року


Майстер-клас для вчителів

  • Майстер-клас –

  • форма передавання досвіду майстрів

  • педагогічної праці, новаторів,

  • науковців невеликому колу

  • зацікавлених осіб у невимушеній творчій атмосфері.



Майстер-клас

  • Утвердилася практика

  • проведення майстер-класів

  • авторами передового (перспективного)

  • педагогічного досвіду.

  • У формі майстер-класів презентують

  • свій досвід переможці

  • Всеукраїнського конкурсу

  • «Учитель року». 



Орієнтовний план проведення майстер-класу для вчителів

  • 1.Обгрунтування керівником теми майстер-класу.

  • Формулювання цілей і задач.

  • 2.Науково-теоретичний блок (обгрунтування

  • основних ідей пропонованої технології (методів,

  • прийомів), бажано з використанням презентації).

  • 3.Представлення керівником майстер-класу

  • власної системи роботи (її окремих аспектів).

  • Надання інформації про її результативність,

  • обґрунтування перспектив.

  • 4.Демонстрація технологій (методів, прийомів) у

  • дії (відкритий урок, виховний захід або імітаційна

  • гра з учасниками майстер-класу).



Орієнтовний план проведення майстер-класу для вчителів

  • 5. Обговорення побаченого учасниками майстер-класу. Аналіз

  • уроку (виховного заходу, його фрагментів) керівником

  • майстер-класу. Запитання до керівника майстер-класу.

  • Дискусія.

  • 6. Практикум (самостійна розробка учасниками майстер-класу

  • моделі уроку (заняття) з використанням пропонованих

  • технологій, методів і прийомів у режимі демонстративної

  • технології - робота здійснюється в парах, групах або

  • індивідуально).

  • 7.Захист учасниками майстер-класу створених ними моделей

  • уроку (заняття).

  • 8.Підбиття підсумків роботи. Рефлексія учасників майстер-

  • класу щодо використання ними отриманих знань і вмінь.



Майстерня

  • Застосовуючи технологію майстерень, учитель перетворюється на майстра.

  • Його мета – створити для колег алгоритм дій, який забезпечить розгортання творчого процесу.

  • Саме майстер створює атмосферу доброзичливості, співтворчості, намагаючись активізувати творчий потенціал кожного вчителя.



Орієнтовний план застосування технології «майстерня»

  • 1.Формулювання проблеми. Визначення мети

  • діяльності.

  • 2.Актуалізація знань, необхідних для розв’язання

  • проблеми та досягнення мети. Консультація

  • керівника (у разі потреби).

  • 3.Об’єднання учасників у групи. Обговорення

  • проблеми в групах.

  • 4. Опрацювання матеріалів (першоджерел) із метою

  • вичленення потрібної інформації.

  • 5.Створення продукту (тексту, таблиці, презентації та

  • ін.) – у групах чи індивідуально.

  • 6. Обговорення створеного продукту, його коригування.





Якщо Ви хочете

  • Якщо Ви хочете

  • навчитися того,

  • чого ніколи не вміли, -

  • почніть робити те,

  • чого ніколи не робили.

  • (Коко Шанель).




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка