Обдаровані діти — діти, в яких у ранньому віці виявляються здібності до виконання певних видів діяльності



Дата конвертації01.01.2017
Розмір444 b.



Обдаровані діти — діти, в яких у ранньому віці виявляються здібності до виконання певних видів діяльності.

  • Обдаровані діти — діти, в яких у ранньому віці виявляються здібності до виконання певних видів діяльності.

  •   Вони вирізняються серед однолітків яскраво вираженими можливостями в досягненні результатів на якісно вищому рівні, який перевищує певний умовний "середній” рівень, їхні успіхи не є випадковими, а виявляються постійно.



- формування взаємин на основі творчої співпраці ; - організація навчання на основі особистісної зацікавленості учня, його індивідуальних інтересів і здібностей; - превалювання ідеї подолання труднощів, досягнення мети в спільній діяльності педагога та учнів, самостійній роботі учнів; - вільний вибір форм, напрямів, методів діяльності; - розвиток системного, інтуїтивного мислення, вміння "згортати” і деталізувати інформацію;

  • - формування взаємин на основі творчої співпраці ; - організація навчання на основі особистісної зацікавленості учня, його індивідуальних інтересів і здібностей; - превалювання ідеї подолання труднощів, досягнення мети в спільній діяльності педагога та учнів, самостійній роботі учнів; - вільний вибір форм, напрямів, методів діяльності; - розвиток системного, інтуїтивного мислення, вміння "згортати” і деталізувати інформацію;

  • - гуманістичний, суб'єктивний підхід до виховання; - створення нового педагогічного середовища.



В.О. Сухомлинський надавав виняткового значення дослідницькому характеру розумової праці: спостерігаючи, думаючи, вивчаючи, зіставляючи, діти знаходять істину або ж бачать, що для відкриття істини потрібні нові спостереження, потрібне читання, експеримен-тування. Дослідницький характер розумової праці важливий не тільки там, де учні мають справу з наочними сторонами предметів і явищ. Для процесу мислення учні залучають весь наявний у них запас узагальнюючих думок(висновків, законів, формул тощо) про предмети і явища.

  • В.О. Сухомлинський надавав виняткового значення дослідницькому характеру розумової праці: спостерігаючи, думаючи, вивчаючи, зіставляючи, діти знаходять істину або ж бачать, що для відкриття істини потрібні нові спостереження, потрібне читання, експеримен-тування. Дослідницький характер розумової праці важливий не тільки там, де учні мають справу з наочними сторонами предметів і явищ. Для процесу мислення учні залучають весь наявний у них запас узагальнюючих думок(висновків, законів, формул тощо) про предмети і явища.





система пізнавальних завдань;

  • система пізнавальних завдань;

  • евристична бесіда;

  • метод аналогії;

  • самостійне ознайомлення з новим матеріалом;

  • дослідницький метод.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка