Обізнаності з природним середовищем планети Земля та Всесвітом як цілісним організмом, у якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди, Сонце, Місяць
обізнаності з природним середовищем планети Земля та Всесвітом як цілісним організмом, у якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди, Сонце, Місяць;
обізнаності з природним середовищем планети Земля та Всесвітом як цілісним організмом, у якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди, Сонце, Місяць;
усвідомленні їх значення для діяльності людини, для себе;
сприйманні природи як цінності;
виокремленні позитивного в негативного впливу людської діяльності на стан природи;
довільному регулюванні власної поведінки в природі.
В оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти дитячу гру розглядають як одну з основних ліній, що передбачає:
В оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти дитячу гру розглядають як одну з основних ліній, що передбачає:
«розвиток у дітей творчих здібностей, самостійності, ініціативності, організованості в ігровій діяльності та формування у них стійкого інтересу до пізнання довкілля і реалізації себе в ньому»
Оволодіває чіткою вимовою всіх звуків рідної мови та прийомами звукового аналізу слів, знає алфавітні назви букв;
Оволодіває чіткою вимовою всіх звуків рідної мови та прийомами звукового аналізу слів, знає алфавітні назви букв;
Оперує узагальненими словами різного порядку, може легко спілкуватися з дорослими і дітьми, підтримувати розмову на будь-яку тему;
Обізнаність із комп’ютером, способами керування комп’ютером за допомогою клавіатури, «миші»у процесі виконання ігрових та навчально-розвивальнихпрограм.
Освітня лінія «Іноземна мова»
Диференціює звуки іноземної мови, вимовляючи їх правильно, сприймає та реагує на звертання та інструкції педагога, знає та може озвучити окремі вірші, пісеньки.