Обізнаності з природним середовищем планети Земля та Всесвітом як цілісним організмом, у якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди, Сонце, Місяць



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.















обізнаності з природним середовищем планети Земля та Всесвітом як цілісним організмом, у якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди, Сонце, Місяць;

  • обізнаності з природним середовищем планети Земля та Всесвітом як цілісним організмом, у якому взаємодіють повітря, вода, грунт, рослини, тварини, люди, Сонце, Місяць;

  • усвідомленні їх значення для діяльності людини, для себе;

  • сприйманні природи як цінності;

  • виокремленні позитивного в негативного впливу людської діяльності на стан природи;

  • довільному регулюванні власної поведінки в природі.









В оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти дитячу гру розглядають як одну з основних ліній, що передбачає:

  • В оновленому Базовому компоненті дошкільної освіти дитячу гру розглядають як одну з основних ліній, що передбачає:

  • «розвиток у дітей творчих здібностей, самостійності, ініціативності, організованості в ігровій діяльності та формування у них стійкого інтересу до пізнання довкілля і реалізації себе в ньому»







Оволодіває чіткою вимовою всіх звуків рідної мови та прийомами звукового аналізу слів, знає алфавітні назви букв;

  • Оволодіває чіткою вимовою всіх звуків рідної мови та прийомами звукового аналізу слів, знає алфавітні назви букв;

  • Оперує узагальненими словами різного порядку, може легко спілкуватися з дорослими і дітьми, підтримувати розмову на будь-яку тему;

  • Вживає граматичні форми рідної мови згідно із законами і нормами граматики;

  • Ініціює і підтримує розпочату розмову в різних ситуаціях спілкування, відповідає на запитання співрозмовника і звертається із запитаннями;

  • Володіє навичками розгорнутого, послідовного, логічного, зв’язного мовлення, складає різного типу розповіді.



Освітня лінія «Комп’ютерна грамота»

  • Освітня лінія «Комп’ютерна грамота»

  • Обізнаність із комп’ютером, способами керування комп’ютером за допомогою клавіатури, «миші»у процесі виконання ігрових та навчально-розвивальнихпрограм.

  • Освітня лінія «Іноземна мова»

  • Диференціює звуки іноземної мови, вимовляючи їх правильно, сприймає та реагує на звертання та інструкції педагога, знає та може озвучити окремі вірші, пісеньки.

  • Освітня лінія «Хореографія»

  • Має уявлення про хореографію як вид мистецтва, розрізняє його основні види, жанри, виконує танцювальні рухи, узгоджує рухи з музикою і одночасно взаємодіє з партнером, гуртом дітей.

  • Освітня лінія «Шахи»

  • Виявляє інтерес до гри в шахи, орієнтується на шаховій дошці, впізнає і називає шахові фігури, усвідомлює правила гри.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка