Обґрунтування необхідності створення програми. Інформаційна довідка про школу. Аналіз актуального стану освітнього закладу



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.







Обґрунтування необхідності створення програми.

  • Обґрунтування необхідності створення програми.

  • Інформаційна довідка про школу. Аналіз актуального стану освітнього закладу.

  • Аналіз стану та прогноз тенденцій зміни соціального замовлення на освітні послуги.

  • Місія, цілі та завдання навчального закладу.

  • Концепція майбутнього стану НВК.

  • Шляхи реалізації комплексно-цільових підпрограм.

  • Етапи реалізації програми розвитку навчального закладу.

  • Можливий ризик пов’язаний з реалізацією програми розвитку.



Для адміністрації:

  • Для адміністрації:

  • активізація діяльності всіх підрозділів НВК;

  • підвищення ефективності управління;

  • збереження іміджу школи;

  • використання механізмів і прийомів стимулювання діяльності педагогів.

  • Для вчителів:

  • покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;

  • використання вчителями інноваційних та вироблення власних технологій;

  • підвищення рівня професійної компетентності педагогів;

  • створення комфортних психолого-педагогічних умов для здійснення професійної діяльності .



Для учнів:

  • Для учнів:

  • підвищення рівня навчальних досягнень учнів;

  • формування інформаційних, інтелектуальних та комунікативних компетенцій;

  • створення ситуації життєвого успіху в усіх сферах шкільної діяльності;

  • формування правової та громадської свідомості;

  • створення комфортних психолого-педагогічних умов;

  • підвищення показників фізичного та психологічного здоров’я.



Для батьків:

  • Для батьків:

  • створення умов для задоволення потреб щодо отримання якісної освіти дітьми;

  • встановлення та зміцнення дружніх відносин між родинами учнів і навчального закладу;

  • створення умов для задоволення інтересів і розвитку різноманітних здібностей школярів;

  • збереження та зміцнення здоров'я дітей;

  • виховання громадянина здатного до суспільного життя.

  • Для представників громадськості:

  • підвищення уваги та інтересу до проблем навчання і виховання у школі;

  • участь у вирішенні проблем навчання та виховання;

  • створення позитивного іміджу школи в соціумі села, підвищення її конкурентоздатності.



  • забезпеченні якісної освіти як найважливішої умови успішної соціалізації дитини в сучасному суспільстві;

  • формуванні свідомості громадянина, що володіє політичною культурою, критичним мисленням, здатністю самостійно здійснювати свій вибір;

  • створенні умов сприятливих для доброзичливого ставлення до школи, однолітків, учителів, держави;

  • підтриманні сприятливої ​​атмосфери співробітництва серед працівників школи, батьків та громадськості.



забезпечити позитивну динаміку розвитку школи як відкритої системи, конкурентоздатної й орієнтованої на підготовку громадянина - патріота здатного до участі в розв’язанні сьогоденних і перспективних завдань держави.

  • забезпечити позитивну динаміку розвитку школи як відкритої системи, конкурентоздатної й орієнтованої на підготовку громадянина - патріота здатного до участі в розв’язанні сьогоденних і перспективних завдань держави.



забезпечення якості освіти;

  • забезпечення якості освіти;

  • модернізація ресурсного забезпечення навчально-виховного процесу;

  • створення умов навчання для дітей ;

  • розширення єдиного інформаційного простору;

  • формуванні в учнів громадської свідомості;

  • виховання свідомого громадянина України, патріота;

  • виховання особистості з демократичним світоглядом;

  • вироблення в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я;

  • формування професійно компетентної особистості;

  • формування іміджу школи;

  • гуманізація міжособистісних стосунків між педагогами, дітьми та батьками.



Організація життя учнівського колективу здійснюється за формулою трьох «люблю».

  • Організація життя учнівського колективу здійснюється за формулою трьох «люблю».



І формула «Я люблю себе, свою школу, свою державу»:

  • І формула «Я люблю себе, свою школу, свою державу»:

  • бережу себе від травм, дбаю про своє здоров’я;

  • розвиваю в собі найкращі якості, займаюся самовихованням;

  • оволодіваю вміннями та навичками самообслуговування, змістовного відпочинку;

  • дбаю про безпеку, чистоту та благоустрій своєї школи, міста, України;

  • пізнаю світ, бережу довкілля, усвідомлюю себе частиною природи, Всесвіту;

  • ціную честь своєї школи, міста, Батьківщини;

  • вчуся спілкуватися з людьми та розуміти їх.



ІІ формула «Я вмію і люблю навчатися»:

  • ІІ формула «Я вмію і люблю навчатися»:

  • прагну оволодіти основами наук, займаюся самоосвітою;

  • вивчаю історію свого роду;

  • вивчаю життя та діяльність видатних людей України, героїчне минуле свого народу;

  • використовую можливість участі в інтелектуальних та творчих змаганнях, конкурсах;

  • використовую в освітньому процесі сучасні технології.



ІІІ формула «Я обираю свій життєвий шлях і хочу навчатися далі»:

  • ІІІ формула «Я обираю свій життєвий шлях і хочу навчатися далі»:

  • об’єктивно оцінюю свої можливості, прагну до самореалізації;

  • вчуся активній взаємодії з іншими, толерантності, вмінню вести діалог;

  • готуюсь обрати свою майбутню професію, бути активним громадянином, приносити користь своїй державі;

  • усвідомлюю своє місце в соціумі, бачу себе як особистість.



    • навчально-виховний процес;
    • науково-методичне забезпечення НВП;
    • творчі здібності;
    • управління навчальним закладом;
    • кадрове забезпечення;
    • інформаційно-освітнє середовище;
    • виховна система;
    • я  громадянин – патріот Батьківщини;
    • здорова особистість;
    • імідж школи;
    • матеріально-технічна база школи.


Пріоритети: 

  • Пріоритети: 

  • забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини; 

  • запровадження сучасних форм і методів навчання; 

  • формування особистості, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, набутих завдяки навчанню. 



Пріоритети: 

  • Пріоритети: 

  • ефективність науково-методичної роботи; 

  • самоосвіта – індивідуальна робота кожного вчителя;

  • участь у методичній роботі – обов’язок кожного педагогічного працівника.  



Пріоритети: 

  • Пріоритети: 

  • створення оптимальних умов для розвитку та творчої реалізації обдарованих  дітей;

  • залучення учнів до роботи в наукових секціях Малої академії наук,  до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, Всеукраїнських конкурсах учнівської творчості.



Пріоритети: 

  • Пріоритети: 

  • управління на основі стратегічного планування, організація взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу, мотивація і контроль діяльності;

  • забезпечення ефективного управління завдяки впровадженню моніторингового супроводу управлінських процесів;

  • залучення громадськості для підвищення ефективності навчально-виховного процесу.



  • Пріоритети:

  • обґрунтоване прогнозування потреби в педпрацівниках;

  • стабілізація кадрового складу НВК;

  • підвищення професійного рівня педпрацівників;

  • поліпшення морального і матеріального стимулювання їхньої професійної діяльності.  



  • Пріоритети:

  • впровадження інформаційних технологій в управлінську діяльність освітнього закладу; 

  • комп’ютеризація навчального процесу та виховної роботи закладу.



  • Пріоритети: 

  • створення необхідних умов для розвитку творчого потенціалу особистості; 

  • стимулювання ініціативності та життєвої активності дитини;

  • виховання на засадах загальнолюдських і національних цінностей.      



Пріоритети:

  • Пріоритети:

  • впровадження в навчально-виховний процес системи заходів спрямованих на виховання та формування особистості на основі норм соціальної поведінки;

  • створення умов для розвитку становлення та прояви творчої активності особистості учня;

  • організація пошукової та дослідницької діяльності учнів з історії рідного краю



Пріорітети:

  • Пріорітети:

  • виховання у дитини відповідального ставлення до власного здоров’я;

  • формування культури здоров’я та пропаганди здорового способу життя.



Пріорітети:

  • Пріорітети:

  • налагодження особистих взаємин із батьками, створення позитивних емоційних зв’язків (для задоволення потреб батьків у відчутті своєї значущості);

  • формування спланованого образу школи на основі наявних ресурсів.



  • Пріоритети: 

  • здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази школи.  



Розглянемо підпрограму

  • Розглянемо підпрограму

  • “Я – громадянин – патріот Батьківщини”



    • виховувати в молоді почуття любові до Батьківщини, відданості справі зміцнення державності;
    • формувати активну громадянську позицію вихованців д/с ,учнів та підготувати їх до розв’язання сучасних проблем;
    • утверджувати гуманістичні правові ідеї, загальнолюдські та національні правові цінності, високі моральні засади в суспільному житті;
    • підвищувати правову культуру та знання неповнолітніх.


    • надати учням знання про особливості становлення демократії в Україні, політичну систему і владу на усіх рівнях суспільного життя, про закони та законодавчі системи країни;
    • формувати політичну та правову культуру учнів, виховувати повагу до символіки і Конституції України, державної мови;
    • затверджувати ідеї гуманістичної моралі та формувати повагу учнів до таких цінностей, як свобода, рівність, справедливість;
    • виховувати уміння відстоювати свої права, інтереси, переконання, усвідомлювати свої обов’язки;
    • навчити учнів визначати форми та способи своєї участі в житті суспільства, захищати та підтримувати закони про права людини.
    • вивчати історію Яготинщини, шанувати людей праці, з любов’ю та повагою ставитись до батьків, оберігати природу, турбуватись про неї, збагачувати її.


    • впровадження в навчально-виховний процес системи заходів спрямованих на виховання та формування особистості на основі норм соціальної поведінки;
    • створення умов для розвитку становлення та прояви творчої активності особистості учня;
    • організація пошукової та дослідницької діяльності учнів з історії рідного краю










    • недостатність виділених та залучених коштів для реалізації основних напрямків програми розвитку;
    • зниження мотивації педагогів, батьків, учнів щодо заходів з реалізації основних напрямків програми розвитку;
    • втрата актуальності окремих пріоритетних напрямів;
    • недостатнє розуміння частиною батьківської громадськості стратегічних завдань розвитку школи.


    • внесення змін та доповнень до програми розвитку;
    • розробка та реалізація цільових програм;
    • додаткове залучення позабюджетних джерел фінансування;
    • підвищення ступеня відкритості школи, висвітлення діяльності педагогічного колективу в ЗМІ, на сайті школи у формі звіту директора перед громадськістю та колективом





База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка