“Об’єкт нашої праці – найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, розум, почуття, воля, переконання, самосвідомість. Впливати на ці сфери можна тільки так само – розумом, почуттям, волею, переконанням, самосвідомістю



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.


  • Самбір - 2013


“Об’єкт нашої праці – найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, - розум, почуття, воля, переконання, самосвідомість. Впливати на ці сфери можна тільки так само – розумом, почуттям, волею, переконанням, самосвідомістю. Найважливіші інструменти нашого впливу на духовний світ школяра – слово вчителя, створення обставин, у яких найяскравіше виражаються почуття.”

  • “Об’єкт нашої праці – найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, - розум, почуття, воля, переконання, самосвідомість. Впливати на ці сфери можна тільки так само – розумом, почуттям, волею, переконанням, самосвідомістю. Найважливіші інструменти нашого впливу на духовний світ школяра – слово вчителя, створення обставин, у яких найяскравіше виражаються почуття.”

  • В.О.Сухомлинський



ознайомлення педагогів із проектом програми “Основні орієнтири національного виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Львівщини” ;

  • ознайомлення педагогів із проектом програми “Основні орієнтири національного виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Львівщини” ;

  • визначення потреб батьківської громади щодо надання освітніх послуг;

  • аналіз документації навчального закладу;

  • проведення тренінгів для педагогічних працівників щодо організації роботи зі створення вихованої програми



Бажання працювати над програмою виявили:

  • Бажання працювати над програмою виявили:

  • члени учнівського самоврядування;

  • батьки;

  • класні керівники.

  • Досвід школи підтверджує: активна співпраця із сім’єю, визнання за батьківською та учнівською громадськістю права на участь у діяльності закладу, в прийнятті рішень — така співпраця дає вагомі результати.



рівний доступ до освіти;

  • рівний доступ до освіти;

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

  • сприяння творчому розвитку особистості;

  • залучення молоді до національної та світової культури;

  • виховання патріотизму, розвиток громадянського самоусвідомлення людини;

  • збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;

  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.



виявляти зацікавлення досягненнями та потребами дитини, які проявляються в участі у різноманітних формах зустрічей, що організовує школа за розробленим календарем шкільного року;

  • виявляти зацікавлення досягненнями та потребами дитини, які проявляються в участі у різноманітних формах зустрічей, що організовує школа за розробленим календарем шкільного року;

  • допомога дітям у використанні додаткових занять, які організовує школа;

  • систематичної співпраці з вихователем з метою реалізації спільної виховної діяльності, а також допомозі у реалізації шкільного обов’язку та обов’язків учня;

  • слідкувати за тим, щоб їхні діти дотримувалися пересторог внутрішньошкільних статутів;

  • участі у роботі учнівського та батьківського самоврядування (класного і шкільного)

  • допомоги у вирішенні поточних потреб школи;



оволодіння їх дітьми основними навчальними дисциплінами, потрібними для подальшого продовження навчання;

  • оволодіння їх дітьми основними навчальними дисциплінами, потрібними для подальшого продовження навчання;

  • опанування учнями основних соціальних функцій, знань про систему безперервної освіти (пошук інформації);

  • розвитку талантів та здібностей дітей, індивідуальний підхід до кожної дитини;

  • виховання повноцінного суб’єкту навчального процесу, формування навичок позитивного самосприйняття та відповідного поводження в соціумі;

  • виховання толерантної особистості;

  • розвивати навички соціально-психологічної готовності кожної особистості задовольнити потреби з формування, збереження, підтримки й відновлення психічного і фізичного здоров'я;

  • виховання вмінь, які сприяють взаєморозумінню;



розуміння і толерантності вчителів;

  • розуміння і толерантності вчителів;

  • справедливого оцінювання;

  • організації гуртків за інтересами і додаткових занять;

  • організації заходів шкільного дозвілля;

  • вільного доступу до комп’ютерів;

  • забезпечення фізичної, психічної та емоційної безпеки;

  • допомога і задоволення потреб, які стосуються особистого розвитку;

  • формування позитивних рис характеру та загальнолюдських цінностей;

  • профілактика негативних явищ, формування здорового способу життя;

  • розвиток навичок ефективного спілкування, формування вмінь конструктивного вираження своїх думок і почуттів, попередження та вирішення конфліктів;

  • розвиток власної ініціативи у вирішенні будь-яких завдань;



Виховуємо людину-громадянина на засадах загальнолюдської моралі через пізнання себе, рідного краю та світу; формуємо фізично здорову, духовно багату, інтелектуально розвинену творчу особистість, яка займає громадянську позицію

  • Виховуємо людину-громадянина на засадах загальнолюдської моралі через пізнання себе, рідного краю та світу; формуємо фізично здорову, духовно багату, інтелектуально розвинену творчу особистість, яка займає громадянську позицію





якщо створювати сприятливі умови для реалізації дитячого САМО- (самостійність, самодіяльність, самоактуалізація, самообслуговування, саморозкриття, самовиховання) з розумним керівництвом з боку дорослих, щоб уникнути вседозволеності, то навчально-виховний процес перетвориться на захоплююче заняття, в результаті якого буде сформована щаслива людина, здатна вивести суспільство на якісно новий соціальний, політичний і економічний рівень.

  • якщо створювати сприятливі умови для реалізації дитячого САМО- (самостійність, самодіяльність, самоактуалізація, самообслуговування, саморозкриття, самовиховання) з розумним керівництвом з боку дорослих, щоб уникнути вседозволеності, то навчально-виховний процес перетвориться на захоплююче заняття, в результаті якого буде сформована щаслива людина, здатна вивести суспільство на якісно новий соціальний, політичний і економічний рівень.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка