Об’єктами корисних моделей можуть бути: Об’єктами корисних моделей можуть бути



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



Об’єктами корисних моделей можуть бути:

  • Об’єктами корисних моделей можуть бути:

  • продукти (пристрій, речовина, штамп мікроорганізму, культура клітин рослин і тварин тощо)

  • процеси (способи), а також нові застосування відомих продуктів чи процесів.



право розпоряджатися винаходом на власний розсуд, в межах законів України;

  • право розпоряджатися винаходом на власний розсуд, в межах законів України;

  • право дозволяти іншим використовувати власний винахід

  • право забороняти іншим використовувати власний винахід



використання у власному виробництві

  • використання у власному виробництві

  • внесення прав до статутного капіталу підприємства

  • передача (продаж) прав на винахід іншим суб’єктам



Простота отримання патенту на КМ часто призводить до випадків недобросовісної конкуренції з боку власника патенту.

  • Простота отримання патенту на КМ часто призводить до випадків недобросовісної конкуренції з боку власника патенту.





Спосіб кодування та розпізнавання неконфіденційної інформації за допомогою двомірного штрихового коду

  • Спосіб кодування та розпізнавання неконфіденційної інформації за допомогою двомірного штрихового коду



  • видавець вихідної інформації за технологією асиметричного криптографічного алгоритму генерує секретний і відкритий ключі

  • на основі вихідної інформації та секретного ключа генерує електронний цифровий підпис (ЕЦП)

  • перетворює в зображення стандартного двомірного штрихового коду

  • передає відкритими комунікаційними каналами з відкритим ключем отримувачу інформації

  • який зчитує та розпізнає зображення скануючим пристроєм

  • за допомогою відкритого ключа здійснює перевірку електронного цифрового підпису, достовірності отриманої інформації та достовірності видавця інформації.



двомірний код широко використовується в повсякденному житті людини та зареєстрований як знак для товарів та послуг

  • двомірний код широко використовується в повсякденному житті людини та зареєстрований як знак для товарів та послуг

  • формування двомірного коду відбувається за стандартними правилами і процедурами – визначеними певними міжнародними стандартами

  • відкритий і закритий ключ генерується за відомим алгоритмом – асинхронним

  • зчитування коду відбувається за допомогою скануючого пристрою



Спосіб автоматизованої оцінки нерухомості для цілей оподаткування

  • Спосіб автоматизованої оцінки нерухомості для цілей оподаткування

  • замовник надає оцінювачу вихідні дані щодо об'єкта оцінки, за допомогою електронної пошти, телефоном, через он-лайн систему оформлення замовлень

  • одержані дані оцінювач вносить до автоматизованої системи обробки даних,

  • ознайомлюється з вихідною інформацією про об'єкт оцінки, проводить ідентифікацію об'єкта оцінки та пов'язаних з ним прав,

  • здійснює оцінку майна із застосуванням методичного підходу

  • система оброблює інформацію та автоматично формує звіт про оцінку

  • при проведенні оцінки із використанням декількох методичних підходів оцінювач узгоджує результати оцінки та за допомогою спеціалізованого програмного засобу визначає вартість об'єкта оцінки

  • складає звіт про оцінку майна, в тому числі висновок про вартість майна на дату оцінки

  • інформацію для включення до єдиної бази даних звітів про оцінку.





Формула КМ містить ряд неідентифікованих ознак :

  • Формула КМ містить ряд неідентифікованих ознак :

  • «спеціалізований програмний засіб»

  • «єдина база даних звітів»

  • Ознаки, що принципово не можуть характеризувати об’єкт винаходу:

  • «відповідно до законодавства України»

  • «методичні підходи щодо оцінки»



При перевірці КМ на відповідність умові “новизна” було визначено, що спосіб автоматизованої оцінки об'єктів нерухомості відомий з рівня техніки, з патентного документа, що містить посилання на стандарти та правила, що регламентовані для такого способу.

  • При перевірці КМ на відповідність умові “новизна” було визначено, що спосіб автоматизованої оцінки об'єктів нерухомості відомий з рівня техніки, з патентного документа, що містить посилання на стандарти та правила, що регламентовані для такого способу.

  • Причому такі поняття КМ як:

  • «різних методичних підходів» (порівняльний, дохідний, витратний … - як зазначено в Національному стандарті №1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав» обов'язкового для виконання на території України)

  • «складає звіт про оцінку майна, в тому числі висновок про вартість майна на дату оцінки»

  • відомі з стандарту «Standard on Automated Valuation Models, 2003 (AVM) » –який застосовується для масової оцінки групи об’єктів на певну дату для визначення їх ринкової вартості в цілях оподаткування, з використанням баз даних моніторингу ринку нерухомості, стандартів представлення даних, статистичних процедур обробки даних, відомих підходів до оцінки: порівняльного, витратного та дохідного

  • та з національних стандартів різних країн (наприклад США та Японії), які відповідно є базовими та обов'язковими для виконання на території своєї країни.



Спосіб проведення рекламної акції, стимулювання покупця та продажу акційних товарів

  • Спосіб проведення рекламної акції, стимулювання покупця та продажу акційних товарів

  • включає використання технічного засобу, призначеного для кодування персональних відомостей про акційний продукт з паралельною їх уніфікацією у центрі обробки даних

  • як технічний засіб використовують сертифікат, що засвідчує внесення покупцем продукту авансового внеску від 1 до 99 %

  • подальшу участь покупця у розіграші призу, що проводиться організатором акції у будь-який відомий йому спосіб з метою визначення дисконтної ставки, на суму якої зменшується кінцева доплата за продукт

  • персональні відомості, закодовані у сертифікаті покупця, дозволяють з'ясувати, чи переміг у розіграші власник сертифікату покупця, і яким буде його приз

  • на сертифікаті перед розіграшем заздалегідь розміщено унікальні кодові елементи за допомогою трафаретного і/або офсетного, і/або термічного методу нанесення, і/або флексографічним методом, і/або через їх наклеювання.



Формула викладена неясно :

  • Формула викладена неясно :

  • - що слід розуміти під поняттям “сертифікат покупця”

  • яким чином за допомогою сертифікату кодуються персональні дані які саме данні кодуються :

  • які відомості кодуються за допомогою сертифікату відомості про акційний продукт чи відомості про покупця акційного товару

  • Порушення єдиності термінології:

  • “покупець приймає участь у розіграші призу”

  • визначення дисконтної ставки”

  • Неідентифіковані ознаки:

  • «розіграш призу проводиться організатором акції у будь-який відомий йому спосіб»



Процес як об’єкт технології – це дія або сукупність дій, виконуваних щодо продуктів або та інших матеріальних об’єктів за допомогою принаймні одного продукту і спрямованих на досягнення певного технічного результату

  • Процес як об’єкт технології – це дія або сукупність дій, виконуваних щодо продуктів або та інших матеріальних об’єктів за допомогою принаймні одного продукту і спрямованих на досягнення певного технічного результату

  • Під технічним результатом розуміють виявлення нових властивостей або покращення характеристик відомих властивостей об'єкта корисної моделі, що можуть бути одержані при здійсненні корисної моделі. Очевидно, що зазначені властивості та характеристики мають бути технічними.

  • Під технічним результатом процесу (способу) як об‘єкту технології необхідно розуміти виявлення нових технічних властивостей або покращення характеристик відомих технічних властивостей продукту (продуктів), за допомогою якого виконують дію (дії) процесу або який є результатом цього процесу.



  • «…створення способу проведення рекламної акції, стимулювання покупця та продажу акційних товарів»

  • «… спрощення процедури надання покупцям знижки (дисконту), де покупці, оформивши договір на придбання пропонованого продукту та внісши аванс (або сплативши повну суму) за нього, приймають участь у рекламній акції де не створюється додаткових реєстраційних умов, що дає можливість публічно і прозоро провести розіграш дисконтної ставки»



  • – характеризується наявністю людини як активного ресурсу (продавці та покупці, що виконують організаційні дії: встановлюють ціну, заповнюють договір та формують-видають сертифікат, здійснюють транзакції тощо);

  • – стосується координації та оптимізації у часі товарно-грошових відносин при наданні послуг щодо встановлення купівлі-продажу товарів і послуг;

  • – а також стосується планування розмірів продажу акційних товарів, виду товару, часу проведення рекламної акції та розіграшу.



Крім того, було визначено, що дана корисна модель не відповідає умові патентоздатності «новизна», оскільки є частиною рівня техніки

  • Крім того, було визначено, що дана корисна модель не відповідає умові патентоздатності «новизна», оскільки є частиною рівня техніки








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка