Оцінювання результатів навчання в освітній галузі "Мистецтво" грунтується на позитивному ставленні до кожного учня; оцінюється не рівень його недоліків і прорахунків, а рівень особистісних досягнень



Дата конвертації01.01.2017
Розмір444 b.













Система оцінювання результатів навчання в освітній галузі “Мистецтво” грунтується на позитивному ставленні до кожного учня; оцінюється не рівень його недоліків і прорахунків, а рівень особистісних досягнень.

  • Система оцінювання результатів навчання в освітній галузі “Мистецтво” грунтується на позитивному ставленні до кожного учня; оцінюється не рівень його недоліків і прорахунків, а рівень особистісних досягнень.

  • До основних видів оцінювання належать: поточне(виконує діагностичну, стимулюючу коригуючу функції) і підсумкове(семестрове і річне).Додатковими засобами стимулювання пізнавальної активності учнів є самооцінка та взаємне оцінювання.

  • Зображальна діяльність включає розумово-практичні способи дій учнів за зразком (навчальні вправи), творчі завдання – зображення на площині фарбами та графічними матеріалами, а також в об'ємі (пластилін, папір). Навчальні вправи ( штрихування, виконання колірних плям), які виконують учні, можуть не оцінюватися.

  • Тематичне оцінювання проводиться на основі поточного. Окремі перевірки(контрольні, самостійні роботи) не проводяться.



Домашні завдання

  • Домашні завдання

  • Основним видом домашніх завдань в основній школі з предмета “Образотворче мистецтво” мають бути спостереження за кольорами, формами, перспективними змінами в просторі, аналіз колориту, орнаментів, природних форм, фактури, текстури, характеру тощо; добір зразків зображень до теми ( графіка, живопис, скульптура, декоративно-прикладне мистецтво, архітектура, дизайн, фото), добір асоціативного ряду, тла, природних матеріалів для майбутньої композиції, виконання проекту та ін., відвідування художнього музею або виставки.

  • Домашнє завдання виконується за бажанням учнів і заохочується учителем.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка