Одна державна служба на сторінках звітів: Одна державна служба на сторінках звітів



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Одна державна служба на сторінках звітів:

  • Одна державна служба на сторінках звітів:

  • Тут дотримуються принципів законності та верховенства права, відкритості, гласності, прозорості, публічності при прийнятті рішень

  • В звітах вдосконалюється контроль над корупцією

  • В звітах зростає професіоналізм державних службовців

  • Відбувається подальший розвиток законодавства

  • Формується нова інституційна спроможність

  • Державні службовці змагаються в конкурсах за звання кращого.



На відміну від звітів у реальності ми маємо іншу державну службу :

  • На відміну від звітів у реальності ми маємо іншу державну службу :

  • Корупцію відкриту, без страху покарання

  • Процедура прийняття рішень дозволяє будь-якому чиновнику, в чиї руки надходить документ, цілком легітимно блокувати рішення без жодної відповідальності за наслідки. Без ручного супроводження тобто без хабаря, рішення не приймаються

  • Прийняті рішення цілком легітимно можуть не виконуватися.

  • Консультації з зацікавленими сторонами – чиста фікція. негативна оцінка рішення щезає, губиться. Немає жодної відповідальності за порушення процедури.



На відміну від звіту у реальності ми маємо:

  • На відміну від звіту у реальності ми маємо:

  • Для населення - ласку чиновника замість послуги

  • Жодної інформації про всі обов’язкові послуги які цей конкретний чиновник надає у своєму кріслі

  • Жодної інформації про всі необхідні кроки, які громадянин має зробити, щоб отримати цю послугу

  • Для політиків - незважаючи на всі групи аналізу політики, що коштують міліони гривень, так і немає послуги аналізу наслідків рішення, аналізу позицій та прогнозований дій зацікавлених сторін, організації та аналізу консультацій з цими зацікавленими сторонами

  • Замість запровадження цих простих необхідних послуг – з року в рік сотні міліонів гривень тратяться на дивовижні таємничі обстеження функціональних обовязків, то горизонтальні, то вертикальні.



Хоча Україна пройшла знаменний шлях у напрямку розмежування гілок влади, що стало основою її політичної демократії,

  • Хоча Україна пройшла знаменний шлях у напрямку розмежування гілок влади, що стало основою її політичної демократії,

  • у виконавчій владі подібної демократичної роботи не зроблено.

  • Процес реформування виконавчої влади в Україні як єдиного інструменту політичної влади організовано неправильно з самого початку.

  • Заплановано хибні продукти, спрямовані на “вдосконалення” принципово неадекватної системи.

  • Існуюча система апарату виконавчої влади не вписується в нове конкурентне середовище, тому що вона залишається “советским государственным аппаратом”.



Те, що діється всередині виконавчої влади складає найбільшу загрозу, тому що, навіть, діагноз цій хворобі ще не поставлений.

  • Те, що діється всередині виконавчої влади складає найбільшу загрозу, тому що, навіть, діагноз цій хворобі ще не поставлений.

  • Неспроможність переводити політичні рішення в адміністративні інструменти, неспроможність виконувати вже прийняті політичні рішення, неспроможність працювати стратегічно з довготерміновою перспективою, тотальна корупція.

  • До сьогоднішнього дня ця катастрофічна неспроможність виконавчої влади надавати якісні послуги громадянам, політикам та бізнесу повністю відноситься на рахунок політиків. “Ця влада погана, а прийдемо ми і зробимо все добре”.



Розрив між наявністю реальної політичної та економічної свободи і відсутністю нового демократичного порядку неминуче призводить до хаосу і корупції.

  • Розрив між наявністю реальної політичної та економічної свободи і відсутністю нового демократичного порядку неминуче призводить до хаосу і корупції.

  • В Україні відбулася спонтанна лібералізація урядової машини.

  • В демократичних країнах уряд перебуває в жорстких рамках регулювання, чітко знаючи, що йому дозволено, а що ні.

  • В Україні легітимізовані групи інтересів конкурують між собою за право доступу до суспільних ресурсів без жодних обмежень правилами чи процедурами.

  • В умовах повної відсутності регулювання та обмежень лобіювання, державний апарат отримує необмежений простір для корупційних дій.



Аналіз наслідків рішення

  • Аналіз наслідків рішення

  • Аналіз наслідків неприйняття рішення

  • Проведення консультацій з зацікавленими сторонами

  • Аналіз позицій зацікавлених сторін

  • Аналіз поведінки зацікавлених сторін у випадку прийняття рішення чи не прийняття рішення

  • Визначення вертикалі та горизонталі комунікацій необхідних для виконання рішення

  • Складання прогнозів, на які політик має спиратися при прийнятті рішення



Демократична державна служба забезпечує громадян повною інформацією:

  • Демократична державна служба забезпечує громадян повною інформацією:

  • обов'язковий перелік послуг, які надає кожний конкретний державний службовець;

  • вичерпний перелік дій, які мусить зробити сам громадянин, щоб отримати дану послугу.

  • Така інформованість дозволяє громадянам не боятися чиновника, а впевнено домагатися належних їм послуг









Не визначена нова роль представників Центральної влади в регіонах в кардинально нових умовах існування самоврядної влади місцевих громад.

  • Не визначена нова роль представників Центральної влади в регіонах в кардинально нових умовах існування самоврядної влади місцевих громад.

  • Не визначені та не захищені нові обов’язки контролю над дотриманням національного інтересу представниками Центральної влади на регіональному, обласному, районному, селищному рівнях.

  • Не визначені та не захищені відповідальність та обов’язки вибраних місцевих органів за соціальний та економічний розвиток їх територіальної громади.





















Неконтрольований, непрофесійний, невідповідний до потреб демократичної політичної системи державний апарат є головною причиною політичної кризи в Україні.

  • Неконтрольований, непрофесійний, невідповідний до потреб демократичної політичної системи державний апарат є головною причиною політичної кризи в Україні.

  • Політики не мають виконавчого інструменту для виконання своїх зобов’язань перед виборцями.

  • Неякісні, неадекватні державні послуги, неможливість прийняття та виконання рішень, перекидання вини на політиків під тиском гострої виборчої конкуренції ставить під загрозу розвиток демократії в Україні.



На пост-радянському просторі обговорюється “історичний вибір” між свободою і порядком. Свобода прирівнюється до хаосу, корупції та злочинності, тому вибір робиться на користь “порядку без свободи”.

  • На пост-радянському просторі обговорюється “історичний вибір” між свободою і порядком. Свобода прирівнюється до хаосу, корупції та злочинності, тому вибір робиться на користь “порядку без свободи”.

  • В Україні є ризик втратити завоювання політичної свободи через нереформування урядових інституцій, що покликані забезпечити створення нового демократичного суспільного порядку.



Користуючись необхідністю економити, провести реорганізацію Уряду:

  • Користуючись необхідністю економити, провести реорганізацію Уряду:

  • ліквідувати непотрібні органи – радянські рудименти;

  • створити органи, потрібні для демократичного контролю.



Не виконує жодної необхідної для Уряду функції, дублює Управління кадрового забезпечення та персоналу Кабінету Міністрів

  • Не виконує жодної необхідної для Уряду функції, дублює Управління кадрового забезпечення та персоналу Кабінету Міністрів

  • Не створені нові демократичні стандарти послуг для громадян та для політиків

  • Не розробляється кадрова політика та політика підготовки та підвищення кваліфікації

  • Не створена система незалежної оцінки професійних знань та вмінь при зарахуванні на державну службу та при підвищенні у посаді

  • Виконує функцію фінансового посередника, перерозподіляючи бюджетні кошти



Є нереформованим залишком радянського Гєн.Плану

  • Є нереформованим залишком радянського Гєн.Плану

  • Продовжує виконувати “господарські” функції замість вироблення державної політики

  • Дублює функцію макроекономічного прогнозу Міністерства Фінансів України

  • Не займається зв'язком торгівлі-промисловості-науки



Ліквідувати:

  • Ліквідувати:

  • Головне управління державної служби (250 державних службовців, 70 млн. гривень в рік)

  • Міністерство Економіки (700 державних службовців, 277 млн. гривень в рік)

  • Міністерство промислової політики (858 млн. гривень в рік)

  • Створити:

  • Захищені від тиску виконавчої влади інспекції для попередження політичної та економічної корупції

  • Міністерство торгівлі та промисловості, місією якого буде реалізація наукового потенціалу нації



Дякую за увагу!

  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка