Одним із головних завдань професійно-технічних навчальних закладів (птнз) є підготовка високопрофесійного кваліфікованого робітника



Дата конвертації04.01.2017
Розмір444 b.



Одним із головних завдань професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) є підготовка високопрофесійного кваліфікованого робітника.

  • Одним із головних завдань професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) є підготовка високопрофесійного кваліфікованого робітника.

  • Проблеми інтеграції змісту навчання у ПТНЗ кулінарного профілю є недостатньо дослідженими. Тому, розробляючи засади інтегрованого підходу до змісту професійної підготовки потрібно враховувати необхідність адаптації змісту навчання до інтересів та потреб особистості з урахуванням її індивідуальних особливостей, мотивів, ціннісних орієнтацій.

  • Теоретичне обґрунтування інтеграції знань окремих тем, єдиний підхід до навчального матеріалу є проблемою професійної педагогіки, оскільки суперечності між: інтегративним характером сучасної освіти і відсутністю відповідної їй системи застосування інтегрованих методик навчання. Тому зростає необхідність дослідження проблеми інтегрованого підходу до підготовки кваліфікованих робітників. Ураховуючи актуальність проблеми, недостатність її теоретичного і практичного опрацювання, доцільним є формування інтеграційної системи змісту підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ кулінарного профілю.



Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати педагогічні умови інтегрованого підходу до підготовки кваліфікованих робітників кулінарного профілю в ПТНЗ з використанням веб-квесту.

  • Мета дослідження: визначити, теоретично обґрунтувати педагогічні умови інтегрованого підходу до підготовки кваліфікованих робітників кулінарного профілю в ПТНЗ з використанням веб-квесту.

  • Нами визначено такі завдання дослідження:

  • 1.  Визначити та теоретично обґрунтувати педагогічні умови реалізації інтегрованого підходу до підготовки кваліфікованих робітників кулінарного профілю в ПТНЗ з використанням Веб-квесту.

  • 2. Теоретично обґрунтувати, створити й описати веб-квест як один з інноваційних методів знань учнів для підготовці майбутніх кваліфікованих робітників кулінарного профілю.

  • Об’єкт дослідження – підготовка кваліфікованих робітників кулінарного профілю в ПТНЗ.

  • Предмет дослідження – педагогічні умови підготовки кваліфікованих робітників кулінарного профілю в ПТНЗ на основі інтегрованого підходу з використанням Веб-квесту.



На освіту нині суттєво впливають зміни у сучасному суспільстві. ІКТ є одним із базових елементів сучасної освіти. Зараз важливою стає здатність викладачів змінюватися, активно діяти, швидко приймати рішення, самовдосконалюватися, само розвиватися впродовж усього життя.

  • На освіту нині суттєво впливають зміни у сучасному суспільстві. ІКТ є одним із базових елементів сучасної освіти. Зараз важливою стає здатність викладачів змінюватися, активно діяти, швидко приймати рішення, самовдосконалюватися, само розвиватися впродовж усього життя.

  • Саме тому у ПТНЗ практично всі учні користуються сучасними ІКТ, що спрощує для них процес пошуку інформації, обробки її та представлення в різноманітних презентаційних формах. У ПТНЗ особливе місце займає дослідницька робота учнів, тому заслуговує на увагу інтеграція методу проектів з використанням Інтернет і рольових ігор. Такий вид проектів називають Веб-квестом.

  • Веб-квест поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій в середовищі WWW засобами Веб-технологій.







Самостійна робота групи (розуміння завдання; повнота розкриття теми; виклад аспектів теми; виклад стратегії розв’язку проблеми; Логіка викладу інформації; узгоджена робота в групі; розподіл ролей в групі; авторська оригінальність; рівень самостійності роботи групи).

  • Самостійна робота групи (розуміння завдання; повнота розкриття теми; виклад аспектів теми; виклад стратегії розв’язку проблеми; Логіка викладу інформації; узгоджена робота в групі; розподіл ролей в групі; авторська оригінальність; рівень самостійності роботи групи).

  • Оформлення роботи (граматичне та стилістичне оформлення роботи).

  • Захист роботи (якість доповіді; об’єм і якість знань з теми; культура мови, манера триматися перед аудиторією; відповіді на запитання; ділові та вольові якості доповідача).



Методика веб-квест є популярною серед сучасних учнів, активізує навчальний процес, сприяє підвищенню індивідуалізації навчання і його якості.

  • Методика веб-квест є популярною серед сучасних учнів, активізує навчальний процес, сприяє підвищенню індивідуалізації навчання і його якості.

  • Метод Веб-квест, використовуючи інформаційні ресурси Інтернет і інтегруючи їх у навчальний процес, допомагає ефективно вирішувати цілий ряд практичних завдань: учасник квесту вчиться виходити за рамки змісту та форм подання навчального матеріалу викладачем; створює можливість розвитку навичок спілкування Інтернету, тим самим, реалізуючи основну функцію-комунікативну; веб - квест підтримує навчання на рівні мислення, аналізу, синтезу та оцінки.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка