Одружений, 3 дітей



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



одружений, 3 дітей

  • одружений, 3 дітей

  • 42 років

  • Асесор права, дипломований економіст BA

  • аудитор DGRV

  • референт офісу Правління

  • Баден-Вюртемберзької асоціації

  • Експерт DGRV

  • 5 років керівник проекту DGRV в країнах Південної Америки

  • 4 роки аудитор страхової компанії WGV в Штуттгарті

  • 2 роки навчався в Іспанії

  • 5 роки навчання та роботи кредитним консультантом у Фольксбанку м. Ульм

  • Хобі: лижі, альпінізм, спорт





БВКА являє собою найбільшу за кількістю членів бізнес-асоціацію в нашій федеральній землі. У неї є два головних офіси – у містах Карлсруе та Штуттгарт. Вона представляє середні підприємства десятків галузей та найрізноманітнішої величини, які мають одну спільну рису – юридичну форму зареєстрованого кооперативу (з.к). Членами цих кооперативів є майже 3,6 млн. осіб, тобто кожен третій мешканець Баден-Вюртембергу, на основі індивідуального членства. Вони є власниками кооперативів, а кооперативна асоціація стоїть на їх службі.

  • БВКА являє собою найбільшу за кількістю членів бізнес-асоціацію в нашій федеральній землі. У неї є два головних офіси – у містах Карлсруе та Штуттгарт. Вона представляє середні підприємства десятків галузей та найрізноманітнішої величини, які мають одну спільну рису – юридичну форму зареєстрованого кооперативу (з.к). Членами цих кооперативів є майже 3,6 млн. осіб, тобто кожен третій мешканець Баден-Вюртембергу, на основі індивідуального членства. Вони є власниками кооперативів, а кооперативна асоціація стоїть на їх службі.



Аудит: бухгалтерія, річний баланс та звіт про фінансовий стан, а також про економічну ситуацію та правильність ведення справ.

  • Аудит: бухгалтерія, річний баланс та звіт про фінансовий стан, а також про економічну ситуацію та правильність ведення справ.

  • Консультації: законодавство, податки, економіка підприємства включно з інструментами, супровід груп ERFA, різні заходи

  • Підвищення кваліфікації: на місцях або на базі двох академій. Поєднання консультування та розвитку персоналу з підвищенням кваліфікації.

  • Представництво інтересів





Вихідна ситуація

    • Вихідна ситуація
    • Міжнародний досвід
    • Концепція триступеневої системи навчання та перепідготовки
    • Заходи з реалізації


Законодавча база навчання

    • Законодавча база навчання
    • Державна і кооперативна системи навчання
    • Цифри і факти про стан освіти, аналіз ситуації
    • Конкретні заходи ВАКСу / Проекту DGRV


Створення кооперативних систем освіти в Південній Америці

    • Створення кооперативних систем освіти в Південній Америці
    • Досвід сусідніх країн
    • Німецька система
    • Засвоєні уроки


Дипломна і магістерська програми в Парагваї

    • Дипломна і магістерська програми в Парагваї
    • Міжнародний диплом з мікрофінансування у Парагваї
    • Німецька система
    • Висновки
























Дипломна і магістерська програма в Парагваї

    • Дипломна і магістерська програма в Парагваї
    • Міжнародний диплом з мікрофінансування, Парагвай
    • Німецька система
    • Висновки




  • Структура

  • Висновки



Перша програма міжнародного диплому з мікрофінансування тривала з квітня по 12 серпня 2011 року (5 місяців)

  • Перша програма міжнародного диплому з мікрофінансування тривала з квітня по 12 серпня 2011 року (5 місяців)

  • Вона складається з 5 модулів:



Цілі:

  • Цілі:

  • Набуття знань

  • Розуміння

  • Застосування набутих знань та вмінь

  • Комплексний навчальний процес з орієнтацією на практичне застосування, який включає аудиторні лекції (62%), заочні курси (38%) та електронне навчання (e-learning).



Профіль слухачів: співробітники і керівний склад зі сфери мікрофінансування, кредитних спілок, громадських організацій, тощо.

  • Профіль слухачів: співробітники і керівний склад зі сфери мікрофінансування, кредитних спілок, громадських організацій, тощо.

  • Викладачі: 10 професорів, з них 8 з інших країн та 2 з Парагваю з відповідним професійним досвідом.

  • Фінансування: ринкові ціни без дотацій (офіс DGRV в Парагваї лише раз виділив 50-відсоткову дотацію дуже маленькій кредитній спілці), U$S 1.500.



Завчасно, до початку навчання необхідно адаптувати модулі до особливостей країни.

  • Завчасно, до початку навчання необхідно адаптувати модулі до особливостей країни.

  • Недоцільно залучати для проведення одного модуля різних викладачів.

  • З самого початку необхідно чітко інформувати слухачів і викладачів про правила і формальні вимоги навчального курсу (екзамени).

  • Не можна недооцінювати кількість часу на підготовку окремих тем та часу на оцінку результатів іспитів.



Поєднання електронного навчання, лекцій в аудиторії та в режимі відеоконференції є доброю альтернативою для досягнення кращих результатів та заощадження коштів. Втім, освіта дорослих передбачає попереднє ознайомлення слухачів з відповідними правилами, щоб ті могли користуватися електронними медіа та враховувати відповідні вимоги.

  • Поєднання електронного навчання, лекцій в аудиторії та в режимі відеоконференції є доброю альтернативою для досягнення кращих результатів та заощадження коштів. Втім, освіта дорослих передбачає попереднє ознайомлення слухачів з відповідними правилами, щоб ті могли користуватися електронними медіа та враховувати відповідні вимоги.

  • З самого початку необхідно ідентифікувати потенційних мультиплікаторів (викладачів).



Маркетингова стратегія для такої навчальної програми вирішальним чином залежить від безпосереднього звернення до керівних осіб в кредитних спілках.

  • Маркетингова стратегія для такої навчальної програми вирішальним чином залежить від безпосереднього звернення до керівних осіб в кредитних спілках.

  • Паралельно необхідно проводити інформаційні зустрічі та співпрацювати з кооперативними організаціями другого рівня (асоціаціями, центральними кредитними спілками, а за потреби – з органами нагляду).

  • Абсолютно необхідно письмово зафіксувати внесок і повноваження залучених організацій (університету, асоціації, DGRV) і довести це до відома всіх сторін.





Семінари, робочі групи, фахові програми

  • Семінари, робочі групи, фахові програми

  • Дослідження

  • Настанови, посібники

  • Навчання, дипломна програма

  • Консультування і технічна підтримка

  • Технологія: інструменти



Дипломна і магістерська програма в Парагваї

    • Дипломна і магістерська програма в Парагваї
    • Міжнародний диплом з мікрофінансування, Парагвай
    • Німецька система
    • Висновки


3 головні складові:

  • 3 головні складові:

  • Дуальна система підготовки => Кооперативи як партнери державної професійної освіти

  • Регіональні академії (www.bwgv-akademie.de) => Навчання і підвищення кваліфікації співробітників і спеціалістів

  • Національна академія (www.adgonline.de) => Навчання і підвищення кваліфікації управлінських кадрів та аудиторів





Цільова аудиторія: члени правлінь, співробітники і працівники на громадських засадах

  • Цільова аудиторія: члени правлінь, співробітники і працівники на громадських засадах

  • Семінари, конференції і конгреси

  • Навчальні програми для будь-якої спеціальності / профіль вимог в залежності від потреб кредитних спілок

  • 14 000 слухачів щорічно

  • Сучасні академії



Координація головних напрямків навчання і стратегії між DGRV та Академією кооперації (АК).

  • Координація головних напрямків навчання і стратегії між DGRV та Академією кооперації (АК).

  • Розробка національних концепцій і програм з розвитку персоналу (GenoPE).

  • Система електронного навчання для КС.











Дипломований економіст BA: Професійна академія та професійна підготовка в одному з Фольксбанків тривалістю 3 роки

  • Дипломований економіст BA: Професійна академія та професійна підготовка в одному з Фольксбанків тривалістю 3 роки

  • Кредитний консультант / діловод: план розвитку персоналу, курси в КС та в регіональній академії

  • Аудитор DGRV: Регіональна академія та Німецька академія кооперації

  • Обрання до Правління банку (за фаховою ознакою) згідно § 33 (2) Закону про кредити



Ступенева система – спрямування та зміст окремих ступенів

    • Ступенева система – спрямування та зміст окремих ступенів
    • Передумови та внесок з боку учасників
    • Фактори успіху з погляду асоціації
    • Інші фактори успіху


Розробка спільних пропозицій :

    • Розробка спільних пропозицій :


Аналіз існуючих освітніх пропозицій

  • Аналіз існуючих освітніх пропозицій

  • Визначення викликів (потреб)

  • Визначення пріоритетів в залежності від потреб

  • Розробка освітньої концепції (система!)

  • Розробка робочого плану реалізації

  • Оцінка потенційних партнерів

  • Координація впровадження системи підготовки






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка