Оголошення теми уроку. ІІ. Оголошення теми уроку. Прочитайте акровірш, яке слово виділили? Т и мусиш співця назвати, а дже умів лиш він один р абів німих так захищати
Дата конвертації 09.06.2016 Розмір 445 b.
ІІ. Оголошення теми уроку. ІІ. Оголошення теми уроку. Т и мусиш співця назвати, Р абів німих так захищати. А хто так оспівав, як він, С адок вишневий коло хати? Дмитро Білоус
Продовжити ознайомлення учнів з життєписом великого сина українського народу Т.Г. Шевченка ; Продовжити ознайомлення учнів з життєписом великого сина українського народу Т.Г. Шевченка; розвивати активне мовлення – виробляти в учнів уміння зв’язно висловлювати свої думки; розвивати акторські здібності у декламуванні віршів , продемонструвати красу і чарівність Шевченкового слова;
Ну що б, здавалося, слова… Слова та голос – більш нічого, А серце б’ється – ожива, Ідуть меж люди.
иМ мовчися у Ш…вч…нк… нувашати і любити ну рід зелюм. иМ мовчися у Ш…вч…нк… нувашати і любити ну рід зелюм.
Ми вчимося у Шевченка шанувати і любити рідну землю.
Друга сторінка “Дитинство”
Зоре моя вечірняя Тече вода із-за гаю. Встала весна. Світає. Вранці.
ІV. Підсумок уроку. ІV. Підсумок уроку. - Що ви дізналися сьогодні на уроці? - Що сподобалося вам на уроці? - Діти, я вам дуже вдячна за урок. Ви сьогодні всі молодці.