Оголошення теми уроку. ІІ. Оголошення теми уроку. Прочитайте акровірш, яке слово виділили? Т и мусиш співця назвати, а дже умів лиш він один р абів німих так захищати



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.



ІІ. Оголошення теми уроку.

  • ІІ. Оголошення теми уроку.

  • Прочитайте акровірш, яке слово виділили?

  • Ти мусиш співця назвати,

  • Адже умів лиш він один

  • Рабів німих так захищати.

  • А хто так оспівав, як він,

  • Садок вишневий коло хати?

  • Дмитро Білоус





Продовжити ознайомлення учнів з життєписом великого сина українського народу Т.Г. Шевченка;

  • Продовжити ознайомлення учнів з життєписом великого сина українського народу Т.Г. Шевченка;

  • учити добирати необхідний матеріал з додаткових джерел;

  • розвивати активне мовлення – виробляти в учнів уміння зв’язно висловлювати свої думки;

  • розвивати акторські здібності у декламуванні віршів, продемонструвати красу і чарівність Шевченкового слова;

  • виховувати любов і повагу до спадщини, яку залишив поет.



Ну що б, здавалося, слова…

  • Ну що б, здавалося, слова…

  • Слова та голос – більш нічого,

  • А серце б’ється – ожива,

  • Як їх почує!.. Знать од Бога,

  • І голос той, і ті слова

  • Ідуть меж люди.







иМ мовчися у Ш…вч…нк… нувашати і любити ну рід зелюм.

  • иМ мовчися у Ш…вч…нк… нувашати і любити ну рід зелюм.



Ми вчимося у Шевченка шанувати і любити рідну землю.

  • Ми вчимося у Шевченка шанувати і любити рідну землю.







Друга сторінка

  • Друга сторінка

  • “Дитинство”











  • Зоре моя вечірняя

  • Тече вода із-за гаю.

  • Встала весна.

  • Світає.

  • Вранці.





























ІV. Підсумок уроку.

  • ІV. Підсумок уроку.

  • - Що ви дізналися сьогодні на уроці?

  • - Що сподобалося вам на уроці?

  • - Діти, я вам дуже вдячна за урок.

  • Ви сьогодні всі молодці.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка