Оживити в пам'яті учнів наявні знання. Оживити в пам'яті учнів наявні знання



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.











Оживити в пам'яті учнів наявні знання.

  • Оживити в пам'яті учнів наявні знання.

  • Оцінити рівень знань учнів.

  • Визначити мету навчання.

  • Зосередити увагу учнів на темі.

  • Представити контекст для розуміння нового матеріалу.



Порівняти очікування учнів з тим, що вивчається.

  • Порівняти очікування учнів з тим, що вивчається.

  • Виявити основні моменти.

  • Зробити узагальнення і висновки.

  • Поєднати зміст матеріалу з особистим досвідом учнів.

  • Поставити проблемне питання.



Узагальнити основні ідеї.

  • Узагальнити основні ідеї.

  • Обмінятися думками.

  • Виявити особисте ставлення.

  • Перевірити ці ідеї на практиці.

  • Оцінити процес навчання.

  • Поставити додаткові запитання.





Метод вимагає індивідуальної роботи кожного учня.

  • Метод вимагає індивідуальної роботи кожного учня.

  • Застосовується при закріпленні знань учнів на етапі консолідації.

  • Учні працюють за індивідуальними завданнями.



  • 2





Застосування методу можливе на будь-якому етапі уроку.

  • Застосування методу можливе на будь-якому етапі уроку.

  • Учитель готує індивідуальні завдання і знайомить учнів з правилами побудови речень за цим методом.

  • Метод вимагає індивідуальної роботи кожного учня.



Доцільно використовувати під час фази побудови знань, якщо треба зосередити увагу учнів на осмисленні певного поняття.

  • Доцільно використовувати під час фази побудови знань, якщо треба зосередити увагу учнів на осмисленні певного поняття.



Учитель готує текст і підбирає питання до нього.

  • Учитель готує текст і підбирає питання до нього.

  • Учитель зачитує текст учням кілька разів (кожен раз після поставленого запитання).

  • Після кожного прослуховування учні дають усну відповідь на запитання.

  • На кінцевому етапі застосування методу учні повинні виявити повне осмислення тексту чи окремих понять в ньому.



Яке ключове слово даного тексту?

  • Яке ключове слово даного тексту?

  • Скільки разів воно повторюється?

  • На які смислові частини можна розділити цей текст?

  • Яку інформацію про ключове слово ви отримали з кожної частини?

  • Який заголовок ви можете запропонувати до цього тексту?



Метод стимулює учнів до активного мислення, допомагає зібрати якомога більше ідей з проблеми.

  • Метод стимулює учнів до активного мислення, допомагає зібрати якомога більше ідей з проблеми.

  • Може використовуватися під час фази побудови знань та при закріпленні знань з певної теми.

  • Наприклад: “Запропонуйте план розділення суміші деревних, залізних, мідних ошурок та кухонної солі”.



Метод кооперативної діяльності учнів.

  • Метод кооперативної діяльності учнів.

  • Застосовується при повторенні, узагальненні знань з теми.

  • На початку застосування методу учитель сам складає шифрувальну таблицю. З часом до цієї роботи можна залучати учнів.





Метод застосовується під час закріплення вивченого матеріалу, при повторенні та узагальненні знань з теми, для актуалізації знань.

  • Метод застосовується під час закріплення вивченого матеріалу, при повторенні та узагальненні знань з теми, для актуалізації знань.

  • Під час роботи учням не можна користуватися підручником.

  • Робота проводиться в парах, групах.



1. Визначте, про яку реакцію йдеться в уривку літературного твору. Запишіть її хімічне рівняння. Класифікуйте цю реакцію за кількістю та складом реагентів та продуктів.

  • 1. Визначте, про яку реакцію йдеться в уривку літературного твору. Запишіть її хімічне рівняння. Класифікуйте цю реакцію за кількістю та складом реагентів та продуктів.

  • «Шипить та крутиться вапно, що його гасять у великих дощаних скринях » (І.Франка).





Метод може бути використаний на будь-якому етапі уроку.

  • Метод може бути використаний на будь-якому етапі уроку.

  • Алгоритм складання сенкану:

  • 1 рядок має містити слово, яке позначає тему;

  • 2 рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника);

  • 3 рядок називає дію, пов`язаних з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова);

  • 4 рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми;

  • 5 рядок – іменник-синонім.



Реакція .

  • Реакція .

  • Складні, багатоатомні.

  • Взаємодіють, перегруповуються, обмінюються.

  • Утворення нових речовин.

  • Обміну.





-одна з характерних ознак необоротних реакцій;

  • -одна з характерних ознак необоротних реакцій;

  • - ця реакція така – зліва направо протікає вона;

  • - тип реакції цієї відгадайте ви самі – реагенти в ній прості, а продукти в ній складні;

  • - була складна речовина – і вмить розклалася вона – на прості чи менш складні, утворилися нові;

  • - хімічні реакції, що за одних і тих самих умов протікають одночасно в протилежних напрямках;

  • - реакції, у процесі яких дві речовини обмінюються своїми складовими, утворюючи дві нові речовини;

  • - речовини, що вступають у реакцію.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка