Окландер Михайло Анатолійович завідувач кафедри маркетингу Одеського державного економічного університету доктор економічних наук, професор



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.


Окландер Михайло Анатолійович завідувач кафедри маркетингу Одеського державного економічного університету доктор економічних наук, професор


Тема доповіді: ОЦІНКА РОБОТИ ВИКЛАДАЧІВ І ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У МАРКЕТИНГ-ОСВІТІ



Ціль доповіді:

  • ознайомити учасників конференції з досвідом кафедри маркетингу Одеського державного економічного університету по оцінці роботи викладачів і знань студентів



Методологія оцінки роботи викладачів:

  • Експрес-опитування студентів

  • Визначення рейтингу професорсько-викладацького складу кафедри



ЕКСПРЕС-ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ НАПРИКІНЦІ ВИКЛАДАННЯ КОЖНОГО КУРСУ



1.Хто з названих викладачів кафедри маркетингу проводив заняття в вашій групі? (поставте позначку у відповідній графі)



2.Дайте оцінку по кожному питанню за 10-бальною системою професійним якостям викладачів, які вели заняття у Вашій групі (1 – мінімальна, 10 – максимальна оцінка):



_________________________________________________________________________________________________________

  • _________________________________________________________________________________________________________



Визначення рейтингу професорсько-викладацького складу кафедри



1 етап. «Визначення ключових чинників оцінки роботи професорсько-викладацького складу та встановлення їх значимості»



2 етап. «Визначення рейтингу професорсько-викладацького складу відповідно до системи оцінок його роботи»



Система оцінок роботи викладачів



Рейтинг викладачів кафедри розрахується за формулою:



Розрахунок рейтингу професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу

  • Рейтинг професорсько-викладацького складу кафедри маркетингу



Методологія оцінки знань студентів

  • Оцінка з нормативної дисципліни визначається за наступною формулою:

  • оцінка з дисципліни;

  • – поточна оцінка;

  • – підсумкова оцінка (екзаменаційна).



Поточна робота студента розподіляється на обов’язкову та вибіркову.

  • Поточна робота студента розподіляється на обов’язкову та вибіркову.

  • Обов’язкова поточна робота оцінюється за трьома напрямками:

  • 1) систематичність і активність роботи на семінарських (практичних, лабораторних) заняттях

  • балів…………………………………………………………………...20

  • 2) виконання двох модульних (контрольних) завдань

  • балів (2×25 балів)……………………………………………….…..50

  • 3) виконання завдань до самостійного опрацювання

  • балів……………………………………………………………….…..20

  • Вибіркова поточна робота оцінюється за одним напрямком:

  • 1) виконання завдань до самостійного опрацювання

  • балів………………………………………………………………...…10



Карта самостійної роботи студента Одеського державного економічного університету з дисципліни “Маркетинг” для студентів спеціальності «Маркетинг» І-й семестр 2006-2007 н.р.














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка