Окрім основних чотирьох



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Окрім основних чотирьох «Р»

  • Окрім основних чотирьох «Р»

  • – товар (product),

  • ціна (price),

  • просування на ринок (promotion)

  • розподілення (place/position)

  • вона включає такі додаткові елементи:

  • physical evidence – навколишнє оточення, в якому надається послуга;

  • people – всі люди, присутні при наданні послуги, включаючи персонал і споживачів;

  • process – всі процедури, механізми, види діяльності, необхідні для надання послуги;

  • partnerships (довгострокові відносини між клієнтом і банком)








Скорочення відтоку клієнтів

  • Скорочення відтоку клієнтів

  • на 5-10 %

  • може принести банку

  • до 75 % додаткового прибутку



Збільшення утримання існуючих клієнтів

  • Збільшення утримання існуючих клієнтів

  • на 5 %

  • сприяє підвищенню прибутку банку

  • на 85 %





Основні особливості та відмінності маркетингу відносин від традиційного маркетингу угод полягають у:

  • Основні особливості та відмінності маркетингу відносин від традиційного маркетингу угод полягають у:

  • максимально повному задоволенні запитів клієнтів банку та формуванні нових потреб споживачів у перспективних банківських продуктах на основі розуміння їх інтересів, переваг і привабливості;

  • прагненні налагодити довготривалі партнерські взаємовигідні конструктивні відносини між банком та його споживачами;

  • збереженні довіри та позитивного ставлення клієнта до банку замість акценту на обсязі реалізованих послуг і розмірі отримуваного прибутку;

  • орієнтації банку на системну й комплексну роботу з клієнтами, постійне підтримання відносин зі споживачами та перетворення їх на лояльних споживачів, встановлення зворотного зв’язку зі споживачами (за допомогою безпосереднього спілкування, телефону, факсу, e-mail, чату, традиційної пошти), інформаційна підтримка якого технологічно забезпечена наявністю програмних продуктів і клієнтських баз даних;

  • фокусуванні банків на високій якості обслуговування клієнтів як важливому елементі сучасної банківської діяльності – стандарти якості обслуговування, завдяки детальному опису вимог до кожного етапу бізнес-процесу, дозволяють, з одного боку, розробити систему критеріїв оцінки діяльності та мотивування працівників, з іншого – підвищити рівень довіри споживачів до незмінності якості банківських продуктів, цінність яких також відповідно зростає;

  • застосуванні банком персоніфікованого підходу до формування власної процентної, тарифної та асортиментної політик як найбільш важливих інструментів розвитку відносин з клієнтами з урахуванням інформації про попередні відносини з ними;

  • переході від трансакційного до недискретного маркетингового процесу внаслідок створення структурних зв’язків, які полегшують взаємодію зі споживачами, наприклад, забезпечення клієнтів засобами електронного зв’язку для спрощення системи обслуговування в банку;

  • створенні корпоративної філософії «орієнтація на клієнта», згідно з якою співробітники банку мотивовані та відповідальні за побудову і поглиблення партнерських відносин зі споживачами;

  • активному впровадженні сучасних інформаційних технологій, здатних створювати та постійно оновлювати бази даних про клієнтів і захищати їх приватну інформацію.







Використання банком внутрішніх і зовнішніх даних про фінансові трансакції клієнта, які в сукупності відображають цілісну картину їх взаємодії з метою повного задоволення фінансових потреб споживача та побудови їх подальшої ефективної співпраці. Це дає змогу банку проводити аналіз відносин із споживачами за всім спектром продуктів і послуг, якими він користується.

  • Використання банком внутрішніх і зовнішніх даних про фінансові трансакції клієнта, які в сукупності відображають цілісну картину їх взаємодії з метою повного задоволення фінансових потреб споживача та побудови їх подальшої ефективної співпраці. Це дає змогу банку проводити аналіз відносин із споживачами за всім спектром продуктів і послуг, якими він користується.




















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка