Оновлення змісту освіти; оновлення змісту освіти



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.





оновлення змісту освіти;

  • оновлення змісту освіти;

  • розробка спеціальної національної програми перепідготовки вчителів, які працюватимуть в профільних класах;

  • розробка перспективних напрямків щодо організації профільного навчання;

  • розробка перспективних форм організації профільного навчання;



налагодження моніторингового супроводу ефективності профільного навчання;

  • налагодження моніторингового супроводу ефективності профільного навчання;

  • налагодження зв’язків ЗНЗ з ВНЗ та науково-дослідними установами;

  • розробка національної інфраструктури науково-методичного забезпечення учнів і вчителів



Функції адміністрації:

  • Функції адміністрації:



- це прогнозоване управління, пов’язане з розробкою і концептуалізацією уявлень про напрями розвитку закладу

  • - це прогнозоване управління, пов’язане з розробкою і концептуалізацією уявлень про напрями розвитку закладу





І етап управління – розробка цілей ІІ етап – планування дій Шість стадій:

  • І етап управління – розробка цілей ІІ етап – планування дій Шість стадій:

  • визначення основних завдань і заходів, необхідних для досягнення цілей;

  • встановлення взаємозв'язків між основними видами діяльності, які мають визначальне значення;



уточнення ролей і взаємозв'язків між учасниками НВП та делегування відповідних повноважень для виконання кожного виду діяльності;

  • уточнення ролей і взаємозв'язків між учасниками НВП та делегування відповідних повноважень для виконання кожного виду діяльності;

  • оцінка витрат часу для кожного етапу профільного навчання;

  • визначення ресурсів для кожного профілю навчання;

  • перевірка термінів і корегування планів дій



ІІІ етап – етап перевірки й оцінки; він наступає після закінчення встановленого терміну

  • ІІІ етап – етап перевірки й оцінки; він наступає після закінчення встановленого терміну

  • ІV етап процесу управління – це виконання корегуючих заходів



вивчення та оволодіння нормативно-правовою базою розвитку профільного навчання;

  • вивчення та оволодіння нормативно-правовою базою розвитку профільного навчання;

  • розробка локальних нормативних документів із зазначеного питання, каталогів додаткової літератури, фахових журналів;

  • віддзеркалення чіткої системи роботи щодо впровадження допрофільної підготовки, профільного навчання в річному плані роботи з аналізом соціокультурної та виробничої інфраструктур регіону; в планах роботи ради школи, методичних об'єднань, методичної ради;



визначення ступеня оптимальності обраного змісту профільного навчання: співвідношення між базовими, профільними та елективними компонентами – 50: 30: 20;

  • визначення ступеня оптимальності обраного змісту профільного навчання: співвідношення між базовими, профільними та елективними компонентами – 50: 30: 20;

  • аналіз стану керівництва та контролю з питань профільного навчання;

  • діагностика профінтересів та здібностей учнів;

  • визначення рівня компетентності спеціалістів профільної школи;



  • використання в повному обсязі програмного забезпечення інваріантної та варіативної складових;

  • постійна реалізація на практиці наукового супроводу навчання у старшій школі;

  • забезпечення широкомасштабної системи перепідготовки кадрів;

  • реконструкція кабінету профільного навчання у навчальну лабораторію;

  • забезпечення навчального закладу засобами навчання з профільних дисциплін;



вивчення, впровадження інноваційних педагогічних технологій на основі застосування активних методів навчання, самостійної навчальної діяльності;

  • вивчення, впровадження інноваційних педагогічних технологій на основі застосування активних методів навчання, самостійної навчальної діяльності;

  • моніторинг якості освіти;

  • корекція концептуальних підходів до організації профільного навчання в різних умовах



Результативність:

  • Результативність:

  • рівень навчальних досягнень учнів з профільних дисциплін;

  • інтелектуальні досягнення;

  • зв’язок з профілем та поглибленим вивченням вибору подальшого навчання у ВНЗ











забезпечити колегіальне прийняття рішення щодо формування класів з поглибленим та профільним вивченням окремих предметів шляхом обговорення цього питання на засіданнях педрад, як це регламентовано п.12 чинного Положення про загальноосвітній навчальний заклад та п. 2.5 Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затвердженої наказом МОН України від 23.06.2000 р. №240;

  • забезпечити колегіальне прийняття рішення щодо формування класів з поглибленим та профільним вивченням окремих предметів шляхом обговорення цього питання на засіданнях педрад, як це регламентовано п.12 чинного Положення про загальноосвітній навчальний заклад та п. 2.5 Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затвердженої наказом МОН України від 23.06.2000 р. №240;

  • забезпечити ефективний внутрішньошкільний контроль за організацією навчально-виховного процесу в профільних класах та класах з поглибленим вивченням окремих предметів:

  • - щорічно видавати організаційний та підсумковий накази щодо здійснення профорієнтаційної роботи;



видавати накази про вивчення стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів з профільних дисциплін (за планом) (висновки мають відповідати меті контролю, результати необхідно обґрунтовувати рівнем навчальних досягнень учнів, аналізувати позакласну роботу з предмета та роботу зі здібними учнями);

  • видавати накази про вивчення стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів з профільних дисциплін (за планом) (висновки мають відповідати меті контролю, результати необхідно обґрунтовувати рівнем навчальних досягнень учнів, аналізувати позакласну роботу з предмета та роботу зі здібними учнями);

  • на засіданнях педагогічних, методичних рад, методичних об'єднань, нарадах при директорі підбивати проміжні підсумки роботи щодо реалізації Програми впровадження профілізації в старшій школі, приймати дієві управлінські рішення;

  • віддзеркалювати дане питання в річному плані роботи навчального закладу, планах роботи ЗДНВР, планах м/о, кафедр;



систематизувати інформаційні матеріали для вчителів, учнів, батьків щодо організації роботи класів допрофільної та профільної підготовки, зосередивши їх у шкільному центрі допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації;

  • систематизувати інформаційні матеріали для вчителів, учнів, батьків щодо організації роботи класів допрофільної та профільної підготовки, зосередивши їх у шкільному центрі допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації;

  • спланувати проведення тренінгів з означеної проблеми






Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка