Органічні (недорозвинення, вибіркове ураження головного мозку); органічні



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.





ОРГАНІЧНІ (НЕДОРОЗВИНЕННЯ, ВИБІРКОВЕ УРАЖЕННЯ ГОЛОВНОГО МОЗКУ);

  • ОРГАНІЧНІ (НЕДОРОЗВИНЕННЯ, ВИБІРКОВЕ УРАЖЕННЯ ГОЛОВНОГО МОЗКУ);

  • ФУНКЦІОНАЛЬНІ (ПОРУШЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ПРОЦЕСІВ ЗБУДЖЕННЯ ТА ГАЛЬМУВАННЯ У ЦЕНТРАЛЬНІЙ НЕРВОВІЙ СИСТЕМІ);

  • ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНІ (ПОРУШЕННЯ РОБОТИ ВИЩИХ ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ);

  • СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ (НЕСПРИЯТЛИВИЙ ВПЛИВ ДОВКІЛЛЯ)





ПОРУШЕННЯ ВИМОВИ ЗВУКІВ (ПРОПУСКИ, ЗАМІНИ, СПОТВОРЕННЯ, ПОЛІМОРФНІСТЬ, ВАРІАТИВНІСТЬ, СТІЙКІСТЬ ПОРУШЕНЬ);

  • ПОРУШЕННЯ ВИМОВИ ЗВУКІВ (ПРОПУСКИ, ЗАМІНИ, СПОТВОРЕННЯ, ПОЛІМОРФНІСТЬ, ВАРІАТИВНІСТЬ, СТІЙКІСТЬ ПОРУШЕНЬ);

  • ТРУДНОЩІ ВИКОРИСТАННЯ У САМОСТІЙНІЙ ВИМОВІ ПРАВИЛЬНИХ АРТУКУЛЯЦІЙНИХ УСТАНОВОК;

  • ПОРУШЕННЯ СЛУХОВОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ;

  • НЕСФОРМОВАНІСТЬ ОПЕРАЦІЙ СЛУХОВОГО І КІНЕСТЕТИЧНОГО КОНТРОЛЮ, ОПЕРАЦІЇ ВИБОРУ ФОНЕМ;

  • ПОРУШЕННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ;

  • ПОРУШЕННЯ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ







ВИКОРИСТАННЯ В МОВЛЕННІ ПРОСТИХ НЕПОШИРЕНИХ РЕЧЕНЬ;

  • ВИКОРИСТАННЯ В МОВЛЕННІ ПРОСТИХ НЕПОШИРЕНИХ РЕЧЕНЬ;

  • АГРАМАТИЗМИ ПРИ:

  • - УЗГОДЖЕННІ: ІМЕННИКІВ З ПРИКМЕТНИКАМИ У РОДІ ТА ЧИСЛІ; ІМЕННИКІВ З ЧИСЛІВНИКАМИ; ІМЕННИКІВ З ДІЄСЛОВАМИ ЗА ЧИСЛАМИ, ОСОБАМИ;

  • - ЗМІНЮВАННІ РІЗНИХ ЧАСТИН МОВИ ПО ЧИСЛАМ; ДІЄСЛІВ ЗА ЧАСОМ;

  • - ВІДМІНЮВАННІ ІМЕННИКІВ, ПРИКМЕТНИКІВ, ЧИСЛІВНИКІВ;

  • - СЛОВОТВОРЕННІ;

  • - ВЖИВАННІ ПРИЙМЕННИКОВО-ВІДМІНКОВИХ КОНСТРУКЦІЙ (ПРИЙМЕННИКИ ПРОПУСКАЮТЬСЯ, ЗАМІНЮЮТЬСЯ)

  • СПОТВОРЕННЯ СТРУКТУРИ РЕЧЕННЯ:

  • - ПРОПУСКАННЯ СЛІВ;

  • - ПЕРЕСТАВЛЯННЯ СЛІВ



ПОВІЛЬНИЙ ТЕМП РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ;

  • ПОВІЛЬНИЙ ТЕМП РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ;

  • НЕДОСТАТНЯ СФОРМОВАНІСТЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ;

  • ЗВ’ЯЗНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ НЕРОЗГОРНУТІ, ФРАГМЕНТАРНІ;

  • ПОРУШЕННЯ ЛОГІЧНОЇ ПОСЛІДОВНІСТІ ПРИ ПОБУДОВІ ЗВ’ЯЗНИХ

  • ВИСЛОВЛЮВАНЬ;

  • В МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ (ПЕРЕКАЗ, РОЗПОВІДЬ)

  • СПОСТЕРІГАЄТЬСЯ НЕРОЗУМІННЯ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВИХ,

  • ЧАСОВИХ, ПРОСТОРОВИХ ВІДНОСИН



НЕЗАСВОЄННЯ БУКВ;



- заміни букв за схожістю вимови;

  • - заміни букв за схожістю вимови;

  • - спотворення складової структури слова – пропуски (додавання) голосних, приголосних, складів;

  • - перестановка букв у слові;

  • - перестановка складів у слові;

  • - окреме написання слів, злитне письмо;

  • - помилки граматичного характеру;

  • - заміни букв за графічною схожістю;

  • - пропуски, перестановка слів у реченні;

  • - нерозуміння змісту прочитанного













ВЧИТЕЛЬ:

  • ВЧИТЕЛЬ:

  • - ФОРМУЄ НАВИЧКИ ЗВУКО- БУКВЕННОГО АНАЛІЗУ І СИНТЕЗУ;

  • - ФОРМУЄ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ТА ПИСЬМА;

  • - ПОПОВНЮЄ СЛОВНИКОВИЙ ЗАПАС;

  • - РОЗВИВАЄ ГРАМАТИЧНУ СИСТЕМУ МОВЛЕННЯ;

  • - РОЗВИВАЄ ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ;

  • - ВИХОВУЄ КОНТРОЛЬ ЗА ВЛАСНИМ МОВЛЕННЯМ ДИТИНИ;

  • - РОЗВИВАЄ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ



Під впливом спеціального навчання, яке має корекційну спрямованість, у дітей з порушенням інтелектуального розвитку, відбуваються позитивні зрушення у мовленнєвій діяльності.

  • Під впливом спеціального навчання, яке має корекційну спрямованість, у дітей з порушенням інтелектуального розвитку, відбуваються позитивні зрушення у мовленнєвій діяльності.

  • Робота з розвитку мовлення проводиться в тісному зв’язку з вчителями та батьками дітей.

  • Навчально-виховний корекційний процес з дітьми, які мають вади розумового розвитку, спрямований на кінцевий результат - розвиток особистості та її соціальну реабілітацію.



1. Давидова О. Вплив психофізичних відхилень на стан мовленнєвого розвитку дитини //Дефектологія. – 2007. - №11. – С. 49 – 51.

  • 1. Давидова О. Вплив психофізичних відхилень на стан мовленнєвого розвитку дитини //Дефектологія. – 2007. - №11. – С. 49 – 51.

  • 2. Піроженко Т. Мовлення дитини: Психологія мовленнєвих досягнень дитини. – К. : Главник, 2005 – 112с.

  • 3. Синьов В. М. Розумова відсталість як педагогічна проблема. Навчальний посібник. – К.: 2007. – С. 17 – 37.

  • 4. Соботович С., Тищенко В. Засвоєння розумово відсталими дітьми граматичних категорій та абстрактного лексико-граматичного значення слова // Дефектологія. – 1998. №4. – С. 2 –

  • 5. Тищенко В. В. Зміст інтелектуального компонента мовленнєвої діяльності. Науковий Часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005. – №3. – С.129 – 141.

  • 6. Тищенко В., Рібцун Ю. Як навчити дитину правильно розмовляти : Від народження до п’яти років: Поради батькам. – К.: Літера ЛТД, 2006. – 128 с.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка