Організаційна-організація життєдіяльності дитячого колективу,індивідуальної роботи з вихованцями



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.











Організаційна-організація життєдіяльності дитячого колективу,індивідуальної роботи з вихованцями.

  • Організаційна-організація життєдіяльності дитячого колективу,індивідуальної роботи з вихованцями.

  • Дослідно-діагностична -здійснення моніторингових досліджень розвитку особистості вихованців,дитячого колективу,навчально-виховного процесу.

  • Аналітична – планування та організація навчально-виховної роботи на основі вивчення і врахування потреб,інтересів,переконань,ціннісних орієнтацій,мотивів ,установок дитини,міжособистісних стосунків у колективі.









ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ПОЗА ЦЕНТРОМ ОФОРМЛЯЄ У ВІДПОВІДНОСТІ

  • ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ ПОЗА ЦЕНТРОМ ОФОРМЛЯЄ У ВІДПОВІДНОСТІ

  • ДО ВИМОГ.

  • ВИЯВЛЯЄ ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ УЧНІВ , СПРИЯЄ ЇХНЬОМУ РОЗВИТКУ,ФОРМУВАННЮ СТІЙКИХ ІНТЕРЕСІВ І НАХИЛІВ.

  • ПІДТРИМУЄ ОБДАРОВАНИХ І ТАЛАНОВИТИХ УЧНІВ , У ТОМУ ЧИСЛІ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ´Я.

  • ЗАБЕЗПЕЧУЄ УЧАСТЬ ГУРТКІВЦІВ У ЗМАГАННЯХ І КОНКУРСАХ,КОНЦЕРТАХ , ВИСТАВКАХ.

  • НАДАЄ В МЕЖАХ СВОЄЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОНСУЛЬТАТИВНУ ДОПОМОГУ БАТЬКАМ , А ТАКОЖ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ..

  • ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ ДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ ОХОРОНИ ПРАЦІ , ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ І ПРОТИПОЖНЖНОГО ЗАХИСТУ, ПРОВОДИТЬ ІНСТРУКТАЖ З ОХОРОНИ ПРАЦІ З ОБОВ´ЯЗКОВОЮ РЕЄСТРАЦІЄЮ В ЖУРНАЛІ ВСТАНОВЛЕНОГО ЗРАЗКА..

  • ОПЕРАТИВНО СПОВІЩАЄ АДМІНІСТРАЦІЮ ПРО КОЖНИЙ НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК , ВЖИВАЄ ЗАХОДІВ ЩОДО НАДАННЯ ПЕРШОЇ ДОЛІКАРСЬКОЇ ДОПОМОГИ.

  • ПІДВИЩУЄ СВІЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РІВЕНЬ , БЕРЕ УЧАСТЬ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ РІЗНИХ ФОРМ , В ТОМУ ЧИСЛІ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДОБ´ЄДНАНЬ , ВІДВІДУЄ ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ ПЕДАГОГІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ.



БЕРЕ УЧАСТЬ У РОБОТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ І МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ТА СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ КОЛЕНКТИВУ.

  • БЕРЕ УЧАСТЬ У РОБОТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ І МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ТА СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ КОЛЕНКТИВУ.

  • ПРОХОДИТЬ ОБОВ´ЯЗКОВИЙ МЕДИЧНИЙ ОГЛЯДІ.

  • ДОТРИМУЄТЬСЯ ЕТИЧНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ , ЩО ВІДПОВІДАЮТЬ ГРОМАДСЬКОМУ СТАТУСУ ПЕДАГОГА В ПОБУТІ , ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ.



ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • КЕРІВНИК ГУРТКА НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ЗА ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ , ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ´Я УЧНІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ , ДОТРИМАННЯ ЇХНІХ ПРАВ І СВОБОД.ЗА НЕВИКОНАННЯ ЧИ НЕНАЛЕЖНЕ ВИКОНАННЯ БЕЗ ПОВАЖНИХ ПРИЧИН СТАТУТУ І ПРАВИЛ ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ ТА ІНШИХ ЛОКАЛЬНИХ НОРМАТИВНИХ АКТІВ , ПОСАДОВИХ ОБОВ´ЯЗКІВ КЕРІВНИК ГУРТКА НЕСЕ ДИСЦИПЛІНАРНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У ПОРЯДКУ , ВСТАНОВЛЕНОМУ ТРУДОВИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ.

  • ЗА ЗАСТОСУВАННЯ (НАВІТЬ ОДНОРАЗОВЕ) МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ , ПОВ´ЯЗАНИХ З ФІЗИЧНИМ І/ЧИ ПСИХІЧНИМ НАСИЛЛЯМ НАД ОСОБОЮ УЧНЯ , А ТАКОЖ СКОЄННЯ ІНШОГО АМОРАЛЬНОГО ВЧИНКУ КЕРІВНИК ГУРТКА МОЖЕ БУТИ ЗВІЛЬНЕНИЙ З ПОСАДИ, ВІДПОВІДНО ДО ТРУДОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА І ЗАКОНУ УКРАЇНИ « ПРО ОСВІТУ».

  • ЗА ЗАВДАНІ ЗАКЛАДУ ЧИ УЧАСНИКАМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗВ´ЯЗКУ З НЕВИКОНАННЯМ СВОЇХ ПОСАДОВИХ ОБОВ´ЯЗКІВ ЗБИТКИ КЕРІВНИК ГУРТКА НЕСЕ МАТЕРІАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У ПОРЯДКУ І МЕЖАХ , ВСТАНОВЛЕНИХ ТРУДОВИМ І /ЧИ ЦИВІЛЬНИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ..









План роботи

  • План роботи

  • школи молодого педагога-позашкільника

  • Вересень

  • Заняття №1

  • Тема : Психологічний комфорт молодого керівника гуртка в закладі.

  • Форма проведення: педагогічні роздуми, індивідуальні консультації, бесіди.

  • Співбесіда на тему «Як ви почуваєтесь у закладі ?»

  • 1.Ознайомлення молодого керівника гуртка із системою навчально – виховної роботи в закладі.

  • - план роботи закладу.

  • - робоче місце в навчальному кабінеті.

  • - молодий педагог : права та обов’язки.

  • 2. Практична робота опанування навичок ведення позашкільної документації.

  • 3. Рекомендації для самоосвіти.

  • - Як працювати з методичними рекомендаціями, наявними в методкабінеті.

  • Опрацювати питання самоаналізу занять, вимоги до сучасного заняття.

  • Жовтень

  • Заняття №2

  • Тема: Як зробити заняття ефективним ? Формування інноваційної культури педагога - позашкільника

  • Форма проведення : моделювання заняття, практикум, ділова гра.

  • 1. Методичні поради: « Молодий керівник гуртка , вироби свій стиль».

  • Розгляд питання вибору раціональних методів надання нового матеріалу.

  • Ділова гра: « Моделювання структури занять відповідно до обраного типу».

  • Практична робота: методика і технологія системного аналізу занять.

  • Рекомендації для самоосвіти:

  • 1.Опрацювати фахові періоди.

  • 2. Відвідування занять керівників гуртків – наставників.

  • 3. Як зробити самоаналіз заняття.



Листопад

  • Листопад

  • «Заняття №3

  • Тема: Активізація пізнавальної діяльності учнів

  • Форма проведення: взаємовідвідування занять, педагогами-наставниками.

  • Доповідь на тему: «Шляхи та способи активізації пізнавальної дільності вихованців».

  • Заслуховуання рефератів та їх обговорення.

  • Проведення та аналіз заняття.

  • Поради керівника гуртка-наставника, щодо активізації пізнавальноїдіяльності вихованців.

  • Практична робота: «Критерії оцінювання навчальних досягнень, умінь та навичок у вихованців».

  • Грудень

  • Заняття №4

  • Практикум. Відвідування занять молодими керівниками гуртків у наставників і творчих педагогів.

  • Січень

  • Заняття №5

  • Тема: Форми і методи проведення занять.

  • Форма проведення : практикум.

  • Використання ігрових моментів у процесі навчання дітей молодшого та середнього віку.

  • Відвідування та аналіз заняття.

  • Лютий

  • Заняття№6

  • Тема: Педагогічна співпраця.

  • Форма проведення: дискусія, фрагмент заняття.

  • 1.Розгляд питання «Проведення традиційних типів занять, їх технологія»

  • 2. Самоаналіз, аналіз відвіданих занять.

  • 3. Практична робота: ознайомлення з документами МОНУ, що стосуються роботи керівника гуртка.



Березень

  • Березень

  • Тема: Інтерактивні технології навчання

  • Форма проведення: заняття-тренінг

  • Рекомендації для самоосвіти

  • Підготовка до обміну досвідом « Мої перші педагогічні знахідки».

  • Виготовлення зразків роздаткового матеріалу.

  • Квітень

  • Тема: « Творчий звіт молодих педагогів»

  • Форма проведення: Творчий звіт, панорама педагогічним знахідок.

  • 1.Показові заняття

  • 2. Аналіз занять – показових.

  • 3.Захист творчих робіт.

  • 4. Виставка дидактичних матеріалів « Зернина досвіду»

  • 5.Практична робота: « Обмін досвідом керівників гуртків – наставників та молодих початківців.

  • Травень

  • Аналіз картки молодого спеціаліста

  • (діагностування молодих керівників гуртків з проблем в педагогічній роботі)

  • Кожен виставляє собі бали:

  • 4 бали – можу поділитись досвідом.

  • 3 бали – досконало володію даним питанням.

  • 2 бали - добре володію даним питанням.

  • 1 бал - потребую методичної допомоги з даного питання.





  • 1.1 На роботу молодого педагога-позашкільника приймає директор (за згодою відділу освіти ),

  • проводить співбесіду, створюючи сприятливий психологічний клімат.

  • 1.2 Директор позашкільного навчального закладу видає наказ (вересень) про організацію роботи із молодими та малодосвідченими керівниками гуртків

  • 1.3 Керівник гуртка – наставник розпочинає роботу зі співбесіди (знайомство).

  • У перші 2-3 тижні роботи стажиста, наставник відвідує заняття керівника гуртка з метою складання індивідуального плану роботи.

  • 1.4 Індивідуальний план роботи складається для кожного педагога-стажиста окремо з урахуванням його потреб і запитів:

  • а) для молодого керівника гуртка-на півріччя;

  • б) для стажиста –індивідуально (за потребою: на тиждень, семестр, рік).

  • 1.5 Починаючи з 3- 4-го тижня роботи, заняття молодого керівника гуртка відвідує адміністратор (директор або заступник) з метою перевірки об’єктивності cкладання індивідуального плану.

  • 1.6 Обов’язково в закладі здійснюється внутрішній контроль за діяльністю наставника і стажиста та управління нею. Питання може заслуховуватись як звіт на засіданнях методичного об’єднання, на засіданні методичної ради навчального закладу ( 2-3 рази на рік ) ( додаток на с.19).

  • 1.7 З метою контролю за діяльністю педагога-стажиста рекомендовано зберігати тільки ті анкети, діагностичні карти, які використані цим керівником гуртка для підтвердження індивідуальної роботи. Матеріали зберігаються в окремій папці.



Заняття- тренінг

  • Заняття- тренінг

  • Інтерактивні технології навчання

  • Мета: підвищення рівня поіфнформованості молодих керівників гуртків про інтерактивні технології, впровадження в навчально-виховний процес сучасних педагогічних технологій та науково-методичних досягнень.

  • Завдання:

  • - актуалізація знань учасників про інтерактивні технології;

  • - теоретичне і практичне ознайомлення молодих педагогів із інтерактивними технологіями навчання.

  • І. Вітальне слово ведучої ( заступника директора з навчально-виховної роботи ).

  • Оголошення мети і завдання заняття – тренінгу.

  • Інформаційне повідомлення ведучого.

  • Інтерактивні форми роботи як засіб

  • формування творчої особистості

  • З усіх завдань, що стоять перед навчально-виховними закладами всіх типів і рівнів, основним є активізація навчально-пізнавальної діяльності тих, хто навчається, формування творчої особистості. Тому дуже важливо викликати у них інтерес до навчання, перетворити аудиторію з пасивних спостерігачів на активних учасників заняття, залучаючи їх до спільної діяльності в процесі пізнавального пошуку. Досвід роботи свідчить, що найбільш ефективними за результатами є інтерактивні ( взаємодіючі ) форми і методи роботи. Інтеракція – це шлях формування творчої особистості, створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу, саморозкриття, самоствердження. В її основі лежать принципи:

  • - одночасної взаємодії: всі працюють в один і той же час;

  • - позитивної взаємодії: група виконує завдання за умов успішної роботи кожного учасника;

  • - безпосередньої участі кожного учасника заняття, що зобов’язує педагога зробити кожного учасника активним шукачем шляхів і засобів вирішення тієї чи іншої проблеми;



- взаємного інформаційного, духовного збагачення, при цьому навчальний процес організовується таким чином, щоб учасники його мали можливість обмінятися своїм життєвим досвідом, одержаною інформацією;

  • - взаємного інформаційного, духовного збагачення, при цьому навчальний процес організовується таким чином, щоб учасники його мали можливість обмінятися своїм життєвим досвідом, одержаною інформацією;

  • - особистісно орієнтованого навчання та виховання, індивідуальної відповідальності: при роботі в групі кожен учасник отримує свою роль чи виконує своє завдання.

  • Інтерактивна форма роботи – це така форма організації навчально-пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету – створити комфортні умови взаємодії, за яких кожен учасник відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Під час такої роботи учасники проявляють свою демократичність, комунікабельність, вчаться критично мислити, приймати продумані рішення.

  • Основними формами інтерактивної роботи є робота в групах та мікрогрупах.

  • Базові елементи групових форм навчання:

  • позитивна взаємозалежність;

  • підтримка і взаємодія учасників у прямих контактах;

  • персональна звітність;

  • навички особистісного спілкування та спілкування у малих групах;

  • різноманітність у доборі груп, розподіл лідерства.

  • Переваги групових форм навчання:

  • сприяють формуванню навчальної мотивації, навичок спілкування;

  • забезпечують оперативний зворотний зв'язок, ширші можливості для надання допомоги кожному із групи;

  • дозволяють досягти вищої активності всіх учасників, надати можливість кожному використати свої знання;

  • створюють передумови для аналізу особистого досвіду кожного члена групи;

  • сприяють успішному формуванню в учасників комплексу позитивних якостей:



здатність швидко адаптуватися у нестандартних умовах;

  • здатність швидко адаптуватися у нестандартних умовах;

  • готовність брати на себе відповідальність за діяльність групи;

  • здатність встановлювати міжособистісні контакти, обмінюватися інформацією, правильно розподіляти та організовувати працю;

  • уміння долати опір, попереджати зіткнення і суперечки, уникати повторення помилок;

  • знання рівня своєї компетентності, вміння аналізувати і оцінювати свої дії;

  • готовність розглядати проблеми з погляду опонентів;

  • здатність чітко викладати і переконливо доводити свою думку, бути небагатослівним, але зрозумілим.

  • Етичні правила співпраці в групі:

  • виявляти повагу до особистості, своє ставлення необхідно висловлювати лише

  • до думки, а не до людини, яка висловила цю думку;

  • щоб зрозуміти себе, варто зробити найбільші зусилля, щоб зрозуміти інших;

  • тим, хто помиляється, можна пояснити, з переконаними треба дискутувати;

  • доброзичливість, гнучкість, терпіння допоможуть швидше досягнути мети;

  • не поспішайте висловлюватися – вмійте вислухати думку іншої людини;

  • коли говорить один із членів групи – всі інші дивляться на нього і реагують адекватними до змісту виступу жестами і мімікою.

  • Слід наголосити, що педагогу (керівнику заняття) необхідно створити такі умови взаємодії, які

  • б психологічно мотивували в учасників заняття потребу висловлюватися щиро і безпосередньо. Таким

  • чином вони демонструють вміння мислити, спробу поглянути на себе з іншого боку – все це дає змогу

  • формувати критичне мислення. Критичне мислення – це не тільки здатність помічати помилки та

  • недоліки у чужій роботі, але й більш широкі здібності аналізувати, виявляти позитивне і негативне.

  • Інтерактивна вправа - центральна частина заняття. Найчастіше ця робота проводиться в групах.

  • Бажано, щоб кожен учасник групи брав участь не тільки в обговоренні проблеми, а й у представленні

  • роботи: кожен подає певну частину інформації.



Гра «Очікування»

  • Гра «Очікування»

    • Написати на картках-корабликах з клейкими папірцями кількома словами свої очікування.
    • По черзі наклеїти їх на плакат із зазделегіть намальованим морем на березі надій при цьому, озвучуючи свої думки. Для прикладу приклеюю своє таке сподівання: «Адміністрація сподівається, що всі молоді керівники під час проведення відкритих занять покажуть цікаві, нестандартні заняття».
  • Вправа «Редакційний кошик» або метод «незакінчених речень»

  • (запитання для кожної групи керівників гуртків)

  • Форма організації навчання в малих групах, об’єднаних загальною навчальною метою це… (групова навчальна діяльність)

  • Заняття як імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну форму,- це… (нестандартне заняття).

  • Інтегроване заняття ми відносимо до такої інноваційної технології навчання як… (нетрадиційні заняття) тощо.

  • Керівники гуртків впродовж 2-3 хв. пропонують свої варіанти відповідей на поставлені питання, всі

  • відповіді записуються на дошці, а потім разом підбивається невеликий підсумок – у цьому полягає суть такої

  • інтерактивної вправи як «мозковий штурм»

  • Підведення підсумків наприкінці заняття слід повернутися до очікуваних результатів, оголошених на

  • початку заняття. Чи здійснилися очікування?

  • Підсумок заняття. Запитання до педагогів

  • Що таке інтерактивні технології?

  • Які переваги інтерактивних технологій навчання?

  • Як здійснюється оцінювання навчальних досягнень учнів за умов застосування інтерактивних технологій?

  • Які причини поширення інтерактивних технологій навчання?

  • Інтерактивних форм роботи існує велика кількість та кожну з них можна використати найдоцільніше у

  • певному виді роботи з педагогічними кадрами позашкільного закладу. Вибір форми роботи залежить від

  • поставленої мети (робота методичної ради, методоб′єднання, атестація педагогічних працівників,

  • педагогічна рада, семінар), від науково-методичної проблеми закладу, від кваліфікації педагогічних кадрів, а також кількісного складу, зацікавленості колективу.



Пам’ятка

  • Пам’ятка

  • «Складники підготовки педагога до гурткового заняття»

  • Формування мети.

  • Визначення індивідуальних особливостей та можливостей кожного учня.

  • Робота з науковою літературою, спеціальними методичними рекомендаціями.

  • Складання практичних завдань для всього колективу і кожного учня.

  • Ведення необхідних робочих записів.

  • Прогнозування результатів своєї діяльності: якими стануть діти після заняття у гуртку, якими новими якостями володітимуть.



ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА

  • ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА

  • ТЕМА ЗАНЯТТЯ (згідно плану):

  • МЕТА: навчальна (освітньо-пізнавальна); розвивальна; виховна.

  • ОБЛАДНАННЯ:

  • ХІД ЗАНЯТТЯ:

  • ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (зустріч дітей, привітання, відмітка про відсутніх у журналі, виявлення причини відсутності; готовність дітей до заняття; тощо).

  • ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ( ознайомлення з темою та метою заняття; актуалізація опорних знань дітей, повторення раніше набутих знань, умінь; активізація пізнавальної діяльності дітей; використання оптимальних методів, форм вивчення матеріалу тощо; правила поведінки та техніки безпеки).

  • ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА (закріплення знань, умінь і навичок; різні види творчої, пізнавальної діяльності; самостійна, індивідуальна, фронтальна, групова робота тощо).

  • ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ (чи виконані завдання, чи досягнуто мети заняття; аналіз роботи дітей на занятті; прибирання робочих місць; завдання до наступного заняття).



  • А Н К Е Т А

  • на допомогу керівнику гуртка по самоаналізу заняття

  • Яка мета заняття гуртка і чи досягаєте ви її виконання ?

  • Які методи ви застосовуєте для створення оптимального клімату взаємовідносин, при якому всі з цікавістю і настроєм працюють ?

  • Чи навчаєте ви гуртківців самостійно працювати над даною темою ?

  • Чи навчаєте ви гуртківців керувати своєю поведінкою, емоціями, проявляти терпіння і наполегливість ?

  • Чи прилучаєте гуртківців до подолання труднощів в процесі вивчення ?

  • Які способи підвищення інтересу до теоретичного матеріалу використовуєте: словесні, наочні, практичні ?

  • Які винагороди, методи заохочення гуртківців використовуєте в роботі ?

  • Чи проводите ви аналіз своїх занять ? Якщо проводите, то коли: на самому занятті, після нього, через деякий час ?

  • Чи є труднощі, проблеми в роботі гуртка ?

  • Яка допомога адміністрації необхідна вам при підготовці до занять.



Показники якості занять гуртка

  • Показники якості занять гуртка

  • Готовність приміщення. Наявність необхідного обладнання, наочних посібників,

  • сучасних технічних засобів для організації навчального процесу, його практичної частини.

  • Своєчасність початку занять, дотримання вимого до зовнішнього вигляду гуртківців,

  • забезпечення роботи органів учнівського самоврядування.

  • Зовнішній вигляд керівника гуртка, тон у звертанні, дотримання норм літературної

  • мови, ступінь емоційності.

  • Визначення мети кожного зняття, доведення її до дітей, запровадження

  • мобілізуючого початку занять.

  • Відповідність теми занять, його змісту, зв’язок з попередньою темою, наступність.

  • Виховна спрямованість, використання методів виховного впливу.

  • Активність гуртківців у процесі занять, використання інтерактивних технологій.

  • Допитливість, творча ініціатива вихованців тощо.

  • Закріплення здобутих знань, вміння та навички у відповідності до профілю гуртка.

  • Повторення пройденого матеріалу. Наявність між предметних зв’язків.

  • Раціональне використання часу на кожному занятті.

  • Наявність у вихованців навичок самостійної роботи з довідковими матеріалом,

  • літературою, матеріалами Інтернету.

  • Наукова достовірність матеріалу, використання сучасних досягнень педагогічної

  • науки, сучасних технологій та методів навчання і виховання, передового

  • педагогічного досвіду.

  • Додержання правил техніки безпеки.



Пам’ятка

  • Пам’ятка

  • для створення позитивного іміджу

  • молодого керівника гуртка

  • Риси обличчя, фігура, зріст людини існують незалежно від бажання, тому сприймайте себе таким, яким ви є.

  • Зверніть увагу на свій голос. Грубі, пискляві репліки, різкі, надривні ноти у розмові дратують оточення, свідчать про відсутність навичок культурного поводження.

  • Краса людини передбачає скромність, тактовність, увічливість, повагу, відкритість. Навпаки, невміння стримувати негативні емоції, цинізм, нахабність, гордовитість не поєднуються з поняттям «приємна людина».

  • Посміхайтеся. Похмурий настрій або погане поводження псують не тільки ваше обличчя, а й настрій оточення.

  • Одягайтеся зі смаком. Кажуть, що «гарний смак перемагає й моду».Головний принцип-виробити індивідуальний стиль в одязі, прикрасах, зачісці. Важливо - чистота й охайність в одязі.

  • Зачіска-це своєрідна візитна картка кожної людини, тому що вона підкреслює особистості її характеру й способу життя.

  • Стежте за мімікою й жестами. Психологи встановили,що у взаємодії людей 60-80 % інформації передається за рахунок рухів, міміки, жестів і лише 20-40% - за рахунок слів, інтонації й голосу. Попрацюйте над своїм позитивним іміджем -і він працюватиме на вас!
















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка