Організаційний момент



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



Організаційний момент

  • Організаційний момент

  • Оголошення теми і мети уроку

  • Мотивація навчально-виховної діяльності

  • Вивчення нового матеріалу

  • Узагальнення та закріплення знань

  • Повідомлення домашнього завдання

  • Оцінювання учнів.



продовжувати формувати в учнів уявлення про корисні та шкідливі звички та їх вплив на здоров’я, про згубну дію на дитячий організм куріння, уживання алкоголю, наркотичних речовин;

  • продовжувати формувати в учнів уявлення про корисні та шкідливі звички та їх вплив на здоров’я, про згубну дію на дитячий організм куріння, уживання алкоголю, наркотичних речовин;

  • розвивати вміння відстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки та приймати рішення відповідно до ситуації, формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя;

  • виховувати почуття відповідальності

  • за власну поведінку.



Урок засвоєння нових знань

  • Урок засвоєння нових знань



Вміти порівнювати та аналізувати корисні та шкідливі звички

  • Вміти порівнювати та аналізувати корисні та шкідливі звички

  • Викликати негативне ставлення до тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії

  • Давати власну оцінку негативним звичкам

  • Вміння працювати з інтерактивними вправами

  • Самостійно працювати з додатковою літературою



Привітання

  • Привітання

  • Перевірка присутніх





Ми розглянули формування корисних та шкідливих звичок , на жаль шкідливі звички формуються набагато швидше ніж корисні , а позбутися їх зазвичай дуже тяжко.

  • Ми розглянули формування корисних та шкідливих звичок , на жаль шкідливі звички формуються набагато швидше ніж корисні , а позбутися їх зазвичай дуже тяжко.

  • Вправа «Карусель».

  • Гра «Корисно-шкідливо»





"Не пити, не курити, а здоровими жити"

  • "Не пити, не курити, а здоровими жити"



В народі кажуть:«За гроші

  • В народі кажуть:«За гроші

  • здоров'я не купиш»

  • Що означає «бути здоровим»?



Під дією нікотину мозкові процеси сповільнюються.

  • Під дією нікотину мозкові процеси сповільнюються.

  • Куріння послаблює імунітет і здоров’я.

  • Куріння створює зайві навантаження на організм.

  • Курцю важко займатися спортом.

  • Тютюн заважає успішному навчанню.







Першим до Європи тютюн завіз Х.Колумб.

  • Першим до Європи тютюн завіз Х.Колумб.

  • 1 грам нікотину вбиває коня.

  • В середньому людина, що палить, за тиждень втрачає один день свого життя.

  • Першим у Росії дозволив палити Петро І.



  • Смертність від раку легенів на 100 тис. чоловік :

  • У тих, хто не палить – 3,4%

  • У тих, хто палить сигарети – 11,4%

  • У тих, хто палить люльку – 28,1%

  • У тих, хто палить сигари – 78,6%









Отруєння алкоголем становить велику небезпеку для дітей.

  • Отруєння алкоголем становить велику небезпеку для дітей.

  • Потрапляючи до організму, алкоголь вже через 10 – 15 хвилин надходить у кров, викликаючи її зміни. Це призводить до малокров’я і значної затримки росту і розвитку, знижує гостроту зору і слуху.

  • Алкоголь згубно впливає на всі внутрішні органи, а особливо на мозок.









Наркотики називають “білою смертю” – вони руйнують не тільки здоров’я, але й психіку людини.

  • Наркотики називають “білою смертю” – вони руйнують не тільки здоров’я, але й психіку людини.

  • Небезпечним є будь-який наркотик, навіть його одноразова спроба.

  • При повторенні спроби непомітно, але неминуче з’являється звичка.



Тема: Моделювання ситуацій відмови від сигарет, алкоголю та наркотиків.

  • Тема: Моделювання ситуацій відмови від сигарет, алкоголю та наркотиків.



Гра «Небезпечна кулька»

  • Гра «Небезпечна кулька»

  • Вправа « Займи особисту позицію»

  • Презентація випереджального завдання







Вивчити §8,9,10.

  • Вивчити §8,9,10.

  • Своїми вчинками, поведінкою довести, що сьогоднішній урок пройшов недаремно.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка