Організація методичної роботи у Олександрівській, Сковородинівській, Золочівській №3 зош І-ІІІ ст. Кислякова Г.І. завідувач Золочівського районного методичного кабінету Мета



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.


Організація методичної роботи у Олександрівській, Сковородинівській, Золочівській №3 ЗОШ І-ІІІ ст. Кислякова Г.І.-завідувач Золочівського районного методичного кабінету


Мета:

  • -виявити рівень управлінської діяльності по впровадженню інновацій в навчально-виховний процес;

  • -як вчителі використовують ефективні форми і методи організації навчально-виховного процесу на уроках;

  • -як впроваджуться Програма МОНУ «Основні орієнтири виховання» на уроках(виховний аспект);

  • -як забезпечується підготовка до міжнародного порівняльного дослідження якості природничо-математичної освіти(ТІМSS).



Методичні теми :

  • Олександрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів –

  • «Створення умов для самореалізації та само актуалізації вчителів та учнів у різних видах інтегративної діяльності на засадах акмеологічного підходу».



Сковородинівська ЗОШ І-ІІІст.

  • «Впровадження особистісно орієнтованого навчання для забезпечення розвитку і саморозвитку особистості кожного учня».



Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст.№3

  • «Формування компетентності як засобу виховання громадянина»



Нормативне забезпечення

  • Положення про загальноосвітній навчальний заклад ,затвердженому Постановою КМУ №778 від 27.08.10 року визначено:

  • « Педагогічна рада знз розглядає питання:

  • -удосконалення і методичного забезпечення нвп;

  • -підвищення кваліфікації педагогічних працівників,розвитку їх творчої ініціативи,впровадження у нвп досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

  • -участі в інноваційній та експериментальній діяльності закладу;».



Нормативне забезпечення

  • Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності(Наказ МОНУ від 07.11.2000 №522,затверджений у МЮсті України 26.12.2000.№945/5167 )в п.1.6.є:

  • «п.1.6.Інноваційна освітня діяльність на рівні окремого навчального закладу передбачає:

  • -застосування інновацій;».



Тематика педагогічної ради

  • Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст..№3:

  • Стан викладання історії України та правознавства, географії

  • Актуальні питання наступності в організації й змісті дошкільної і початкової освіти.



Тематика педагогічної ради

  • Олександрівська ЗОШ І-ІІІ ст..:

  • Майстерність учителя-вияв творчої активності особистості педагога

  • Інноваційна спрямованість процесу виховання

  • Стан викладання музичного мистецтва,світової літератури,

  • математики



Тематика педагогічної ради

  • Сковородинівській ЗОШ І-ІІІст.:

  • Взаємодія школи і сім’ї у вихованні особистості

  • Роль творчого потенціалу,майстерності вчителя у підготовці учнів 10 класу до ЗНО як результат його діяльності

  • Шкільна бібліотека як освітньо-інформаційний центр

  • Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів на уроках фізкультури та предмету «Захист Вітчизни»

  • Інноваційна спрямованість поцесу виховання як засіб формування інтелектуально-творчого потенціалу учнів.



Режим інноваційного розвитку

  • комплексно-цільова програма роботи над методичною темою,

  • тимчасовий творчий колектив вчителів по опануванню формами і методами економічної освіти,

  • ТТК по впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес,

  • опитування ,діагностування,анкетування.



Сковородинівська ЗОШ І-ІІІ ст.

  • Інноваційна спрямованість НВП в аспекті використання інформаційно-комунікаційних технологій

  • Підготовка до участі у Міжнародному

  • порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти

  • Вивчення теоретичних засад таксономії Блума і використання її для оцінювання знань і компетентностей учнів.



Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст.№3

  • склалась традиційна структура методичної роботи.Шкільні методичні об’єднання розглядають актуальні питання підвищення ефективності навчально-виховного процесу



Пропозиції:

  • Директорам ЗНЗ необхідно звернути увагу на:

  • впровадження інновацій в управлінську діяльність

  • (КЦП,моніторинг,вивчення потреб педпрацівників у методичні роботі);

  • на педагогічних радах розглянути досвід впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес;

  • залучати вчителів до роботи у ТТК по вирішенню актуальних проблем навчання і виховання у школі,зокрема,впровадження Програми МОНУ «Основні орієнтири виховання»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка