Організація роботи з вивчення, узагальнення й поширення досвіду



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Методичні комісії – це давня традиційна форма роботи, спрямована на вдосконалення науково – теоретичної і методичної підготовки педпрацівників, це одна з найпотужніших форм групової роботи, яка об’єднує педпрацівників, що «розмовляють однією мовою» і з півслова розуміють один одного.

  • Методичні комісії – це давня традиційна форма роботи, спрямована на вдосконалення науково – теоретичної і методичної підготовки педпрацівників, це одна з найпотужніших форм групової роботи, яка об’єднує педпрацівників, що «розмовляють однією мовою» і з півслова розуміють один одного.



організація роботи з вивчення, узагальнення й поширення досвіду;

  • організація роботи з вивчення, узагальнення й поширення досвіду;

  • організація підвищення кваліфікації педпрацівників;

  • вивчення нормативно – правових і методичних документів щодо організації навчально-виховного процесу;

  • удосконалення методики проведення різних видів занять, їх навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення;



ознайомлення із станом викладання предметів та підсумками внутрішнього контролю;

  • ознайомлення із станом викладання предметів та підсумками внутрішнього контролю;

  • організація відкритих уроків;

  • зміцнення навчально – методичної та матеріальної бази кабінетів, майстерень і лабораторій;

  • вдосконалення науково-теоретичної, психологічно-педагогічної, загальнодидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичної комісії;

  • створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності педагогів;



забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і техніки навчання та виховання учнів;

  • забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і техніки навчання та виховання учнів;

  • самовдосконалення та розвиток індивідуальної творчості педагогів;

  • проведення обміну досвідом успішної педагогічної діяльності;

  • виявлення, пропагування та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання, забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики;

  • створення умов для самоосвіти педагогічних працівників і здійснення керівництва їх творчою діяльністю.



діагностику утруднень педпрацівників і вибір форми підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;

  • діагностику утруднень педпрацівників і вибір форми підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;

  • розробку рекомендацій про зміст, методи та форми організації освітньо-виховної діяльності і підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу;

  • розробку основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, виставки, тижні з предметів та професій);



вдосконалення змісту освіти, рецензування, первинну експертизу підручників, навчальних програм, технологій, методик тощо;

  • вдосконалення змісту освіти, рецензування, первинну експертизу підручників, навчальних програм, технологій, методик тощо;

  • вивчення, узагальнення, пропаганду кращого педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду;

  • вдосконалення педагогічної майстерності вчителів;

  • участь в атестації педпрацівників.



доповіді, лекції, повідомлення;

  • доповіді, лекції, повідомлення;

  • виступи - демонстрації із застосуванням мультимедійних засобів навчання;

  • проведення відкритих уроків, їх аналіз та самоаналіз;

  • проведення позакласних заходів;

  • конструювання і захист конспектів уроків;

  • створення методичних посібників;

  • поширення власного педагогічного досвіду серед педпрацівників;



впровадження в практичну роботи елементів передового педагогічного досвіду колег;

  • впровадження в практичну роботи елементів передового педагогічного досвіду колег;

  • опрацювання методичної літератури, сучасної інтернет – інформації;

  • звіти вчителів, методичні консультації досвідчених педпрацівників з певних тем;

  • ділові та рольові ігри;

  • тренінги;

  • виставки, методичні фестивалі, мозкові штурми тощо.



визначити методичну проблему, над якою працюватиме методична комісія;

  • визначити методичну проблему, над якою працюватиме методична комісія;

  • провести аналіз кадрового складу методкомісії;

  • провести анкетування членів методкомісії з метою визначення кола їх професійних запитів і проблем;

  • спланувати роботу методичної комісії, враховуючи результати діяльності за попередній навчальний рік і анкетування педпрацівників.







Голова методичної комісії – Матяш Тетяна Михайлівна, викладач історії, спеціаліст вищої категорії.

  • Голова методичної комісії – Матяш Тетяна Михайлівна, викладач історії, спеціаліст вищої категорії.



До складу методичної комісії входять:

  • До складу методичної комісії входять:

  • Дуброва Н.О. – викладач української мови та літератури;

  • Мартиненко А.І. – викладач англійської мови;

  • Марченко І.П. – викладач німецької мови;

  • Марченко О.О. – викладач суспільних дисциплін;

  • Сисін М.Ю. – викладач географії та предмета «Захист Вітчизни»;

  • Коваленко І.А. – викладач фізичної культури і здоров'я;

  • Кошмай С.А. - викладач фізичної культури і здоров'я.

  • Представник від керівництва ліцею Шепель Т.Ф. – викладач світової літератури.



Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом запровадження інноваційних технологій ».

  • Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом запровадження інноваційних технологій ».



Голова методичної комісії – Волкова Олена Григорівна, викладач математики, спеціаліст вищої категорії, старший викладач.

  • Голова методичної комісії – Волкова Олена Григорівна, викладач математики, спеціаліст вищої категорії, старший викладач.



До складу методичної комісії входять:

  • До складу методичної комісії входять:

  • Герасименко В.Д. - викладач фізики;

  • Сліпець С.О. - викладач хімії;

  • Шаповал О.О. - викладач біології;

  • Представник від керівництва ліцею Шерба Л.М. - викладач математики.



Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Використання комп'ютерних технологій у викладанні предметів природничо-математичного циклу».

  • Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Використання комп'ютерних технологій у викладанні предметів природничо-математичного циклу».





До складу методичної комісії входять:

  • До складу методичної комісії входять:

  • Кучеренко О.О. – викладач професійно – теоретичної підготовки кухарів і кондитерів;

  • Лісна І.В. - викладач професійно-теоретичної підготовки електрогазозварників;

  • Медяник Н. М. - викладач професійно-теоретичної підготовки операторів комп’ютерного набору;

  • Піщенко П.В. - викладач матеріалознавства і професійно-теоретичної підготовки столярів.

  • Представник від керівництва ліцею Рябко Р.М. – викладач електротехніки.



Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Використання інноваційних технологій на уроках спеціальних дисциплін».

  • Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Використання інноваційних технологій на уроках спеціальних дисциплін».



Голова методичної комісії – Шаповал Олена Олексіївна, викладач біології, спеціаліст першої категорії.

  • Голова методичної комісії – Шаповал Олена Олексіївна, викладач біології, спеціаліст першої категорії.



До складу методичної комісії входять:

  • До складу методичної комісії входять:

  • класні керівники та викладачі – 16 осіб;

  • майстри виробничого навчання – 18 осіб;

  • вихователі – 3 особи;

  • Дальченко А.М. – психолог;

  • Косточка В.М. – бібліотекар;

  • Прядко Т.В. – культорганізатор;

  • Рябко Р.М. – заступник директора з НВР;

  • Щерба Л.М. – заступник директора з НР;

  • Шепель Т.Ф. – методист;

  • Антонов С.Ю. – старший майстер;

  • Кошмай С.А. – керівник фізичного виховання;

  • Представник від керівництва ліцею Богдан Н.П. – заступник директора з НВР.



Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів через призму інноваційних технологій освіти».

  • Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів через призму інноваційних технологій освіти».



Голова методичної комісії – Володько Людмила Генріхівна, майстер виробничого навчання.

  • Голова методичної комісії – Володько Людмила Генріхівна, майстер виробничого навчання.



До складу методичної комісії входять:

  • До складу методичної комісії входять:

  • Задорожна О.С. – майстер виробничого навчання;

  • Коваль О.В. - майстер виробничого навчання;

  • Купріян О.В. - майстер виробничого навчання;

  • Представник від керівництва ліцею Рябко Р.М.



Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Підвищення ефективності уроків виробничого навчання шляхом упровадження в практику роботи майстрів виробничого навчання сучасних інформаційних технологій».

  • Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Підвищення ефективності уроків виробничого навчання шляхом упровадження в практику роботи майстрів виробничого навчання сучасних інформаційних технологій».



Голова методичної комісії – Омельченко Наталія Василівна, майстер виробничого навчання.

  • Голова методичної комісії – Омельченко Наталія Василівна, майстер виробничого навчання.



До складу методичної комісії входять:

  • До складу методичної комісії входять:

  • Кулачко О.О. – майстер виробничого навчання;

  • Нерадко І.Р. - майстер виробничого навчання;

  • Павленко О.В. - майстер виробничого навчання;

  • Представник від керівництва ліцею Антонов С.Ю.



Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Навчально методичне забезпечення уроків виробничого навчання».

  • Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Навчально методичне забезпечення уроків виробничого навчання».



Голова методичної комісії – Барило Валентина Іванівна, майстер виробничого навчання.

  • Голова методичної комісії – Барило Валентина Іванівна, майстер виробничого навчання.



До складу методичної комісії входять:

  • До складу методичної комісії входять:

  • Балюк Ю.М. – майстер виробничого навчання;

  • Галаган О.В. - майстер виробничого навчання;

  • Динник О.І. - майстер виробничого навчання;

  • Косенцева Н.М. - майстер виробничого навчання;

  • Кузьменко Н.С. - майстер виробничого навчання;

  • Лисенко С.В. - майстер виробничого навчання;

  • Міщенко К.Г. - майстер виробничого навчання.

  • Представник від керівництва ліцею Шепель Т.Ф.



Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Оволодіння інноваційними технологіями проведення професійно-практичної підготовки».

  • Методична проблема, над якою працює методична комісія: «Оволодіння інноваційними технологіями проведення професійно-практичної підготовки».



Аналізуючи план роботи, необхідно дати відповідь на перелічені нижче питання.

  • Аналізуючи план роботи, необхідно дати відповідь на перелічені нижче питання.

  • 1. Чи є аналіз за минулий рік?

  • 2. Наскільки завдання, поставлені в плані роботи на поточний рік, випливають з аналізу минулої роботи й визначених при цьому проблем?

  • 3. Чи заплановано наступні заходи:

    • робота з вивчення й застосування передового педагогічного досвіду та нових технологій навчання, узагальнення досвіду роботи педагогів методичної комісії;
    • відкриті уроки педагогів;
    • самоосвіта педагогів;
    • підвищення кваліфікації педагогів усередині методичної комісії й поза її межами;
    • позакласна виховна робота з предмета;
    • удосконалення оснащення предметних кабінетів та майстерень;
    • удосконалення організації уроків; відкриті уроки;
    • проведення тижнів з предметів та професій;
    • застосування нових форм перевірки знань, умінь і навичок учнів.




І. «Вступ».

  • І. «Вступ».

  • У вступі до плану роботи відображені результативність і підсумки методичної роботи за попередній рік, зокрема стан виконання навчальних програм, рівень і якість начальних досягнень учнів а також завдання методичної комісії на поточний навчальний рік, її основні напрями роботи.

  • ІІ. «Підвищення фахового і методичного рівня членів методичної комісії».

  • Вказується тема, над якою працює кожний педпрацівник, форма завершення та місце використання даного надбання.

  • ІІІ. «Тематика засідань методичної комісії»

  • Планується розгляд теоретичних і практичних питань.

  • ІV. «Вивчення, узагальнення та поширення передового досвіду».

  • Планується:

    • Тематика передового педагогічного досвіду.
    • Участь у педагогічних читаннях.
    • Взаємовідвідування уроків.
    • Колективна розробка викладачами окремих методичних питань чи уроків з найбільш складних розділів і тем програми.
    • Розробка циклів творчих уроків.
    • Конструювання оригінальних навчальних посібників.
    • Виготовлення роздаткового матеріалу.
    • Проведення тижнів з предметів.
    • Проведення відкритих уроків.
    • Робота з працівниками-початківцями (наставництво).
  • VI. «Вивчення рівня вихованості, знань, умінь і навичок учнів».

  • Визначаються заходи та відповідальні за їх виконання.

  • VII. «Організація позакласної роботи».

  • Плануються позакласні заходи терміни виконання і відповідальні за виконання.











Плідна роботи методкомісій і належний методичний супровід – запорука підвищення ефективності навчально-виховного процесу в ліцеї.

  • Плідна роботи методкомісій і належний методичний супровід – запорука підвищення ефективності навчально-виховного процесу в ліцеї.




Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка