Організація вільного часу в групі продовженого дня з учнями початкової школи Затверджено



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


Організація вільного часу в групі продовженого дня з учнями початкової школи


Затверджено

  • Затверджено

  • постановою Кабінету Міністрів України

  • від 5 жовтня 2009 р. №1121



Основні завдання групи продовженого дня:

  • Основні завдання групи продовженого дня:

      • створення сприятливих умов для формування учнівського колективу та надання кваліфікованої допомоги учням у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань;
      • організація дозвілля учнів;
      • формування в учнів ціннісних орієнтацій;
      • здійснення заходів, спрямованих на збереження та зміцнення здоров’я учнів;
      • надання допомоги батькам або особам, які їх заміняють, у вихованні учнів.




Вихователі ГПД часто вирішують проблеми самостійно, вчаться на своїх помилках.

  • Вихователі ГПД часто вирішують проблеми самостійно, вчаться на своїх помилках.

  • Недостатня кількість методичної літератури для вихователів ГПД, її дорожнеча.

  • На достатньому рівні не відбувається обмін творчим досвідом серед вихователів ГПД району.



Допомога вихователям у плануванні й організації своєї роботи.

  • Допомога вихователям у плануванні й організації своєї роботи.

  • Обговорення нової документації.

  • Запобігання недоліків у роботі вихователів, непрофесійних дій.

  • Допомога вихователям у вирішенні проблем, які виникають у їх повсякденній роботі.

  • Розповсюдження передового педагогічного досвіду вихователів ГПД,

  • Робота з початківцями.



Класи-групи.

  • Класи-групи.

  • Одновікові групи, що включають учнів однієї паралелі.

  • Різновікові групи.



Учні, у родинах яких усі дорослі працюють і нікому контролювати виконання режиму харчування, підготовку домашніх завдань дитини.

  • Учні, у родинах яких усі дорослі працюють і нікому контролювати виконання режиму харчування, підготовку домашніх завдань дитини.

  • Учні, яким просто необхідна додаткова увага вчителя або ділове організоване оточення для формування звички систематичної навчальної роботи.

  • Учні, для становлення характеру яких украй необхідне тривале перебування в дитячому колективу.





14. Режим роботи групи продовженого дня повинен передбачати:

  • 14. Режим роботи групи продовженого дня повинен передбачати:

  • організацію:

    • прогулянки тривалістю не менше 1 год. 30 хв.;
    • харчування тривалістю не менше 30 хв.;
    • суспільно-корисної праці;
    • денного відпочинку (сну) в групі продовженого дня, сформованої з учнів першого класу, тривалістю не менше як 1 год. 30 хв.;
  • 2) виконання домашніх завдань;

  • проведення:

    • спортивно-оздоровчих занять;
    • занять у гуртках, секціях, екскурсій.






  • оздоровчо-виховна освітньо-виховна



Завдання :

  • Завдання :

  • підвищувати загальну фізичну підготовку учнів;

  • знімати втому від малорухомої діяльності на уроках;

  • викликати у учнів стійку цікавість до якогось виду спорту;

  • привчати до щоденних оздоровчих фізичних вправ.



І. Підготовча частина – 10-15 хв.

  • І. Підготовча частина – 10-15 хв.

  • - шикування;

  • - організаційні вказівки вихователя;

  • - ходьба і повільний біг;

  • - вправи на загальний розвиток.

  • ІІ. Основна частина – 30-40 хв.

  • - спільні для всіх дітей рухливі ігри, естафети, спортивні розваги чи самостійні ігри дітей в парах, невеликими групами.

  • ІІІ. Заключна частина – 5-7 хв.

  • - спокійна ходьба або декілька вправ на увагу.



Завдання:

  • Завдання:

  • всіляко розвивати й удосконалювати вміння і навички учнів самостійно працювати;

  • привчати дітей до певного порядку виконання домашніх завдань залежно від предмету і змісту навчального матеріалу;

  • забезпечити диференційний контроль за працею учнів;

  • формувати в учнів уміння і навички самостійно перевіряти виконані завдання;

  • сприяти розвитку творчої ініціативи учнів.



Суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог, створення необхідних умов для занять.

  • Суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог, створення необхідних умов для занять.

    • Призначення чергових в ГПД.
  • Співробітництво з учителем, систематичний взаємозв'язок учителя та вихователя.

  • Робота з “ Кур’єрською карткою ”

  • Формування в учнів навичок раціонального використання часу, відведеного для роботи.

  • Ведення регламенту,

  • заохочення своєчасного завершення виконання завдань

  • Навчання раціональних прийомів навчальної діяльності.

  • Робота з пам'ятками

  • Формування в учнів навичок самостійної навчальної праці, уміння працювати систематично.

  • Диференційний контроль за роботою учнів

  • Надання своєчасної індивідуальної допомоги окремим учням.

  • Використання різноманітних видів та форм занять.



Планування й організація роботи вихователів.

  • Планування й організація роботи вихователів.

  • Взаємозв'язок у роботі вчителів, класних керівників і вихователів.

  • Організація і методи керівництва самостійною роботою під час самопідготовки.

  • Розробка і впровадження найдоцільнішого режиму дня.

  • Організація здорового та цікавого дозвілля учнів.

  • Спортивно-оздоровча робота в ГПД.

  • Виховання дружби й товаришування, розвиток ініціативи та самостійності учнів у трудовій діяльності.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка