Організація як об’єкт менеджменту. Організація як об’єкт менеджменту



Дата конвертації17.06.2016
Розмір444 b.


ОРГАНІЗАЦІЯ ЯК ОБ’ЄКТ МЕНЕДЖМЕНТУ.

  • 1.1. Організація як об’єкт менеджменту.

  • 1.2. Формальні та неформальні організації.

  • 1.3. Культура організації.

  • 1.4. Розвиток організації.

  • Основні поняття

  • Запитання для самоконтролю


Щоб група людей вважалась організацією, повинно бути виконано кілька обов’язкових умов: 1. Наявність хоча б двох людей, які вважають себе частиною групи. 2. Наявність хоча б однієї мети, яку приймають як загальну всі члени групи. 3. Наявність членів групи, які працюють прицільно працюють разом для досягнення спільної мети.



Організації охорони здоров’я називають унікальними : · Більш складне визначення та вимірювання результатів. · Виконувана робота дуже різноманітна та складна. · Більшість роботи, за своєю природою, є терміновою та невідкладною. · Робота не допускає терпимості до невизначеності та помилок. · Виробнича діяльність надзвичайно взаємозв’язана з іншими видами роботи, вимагає високого ступеня координації дій різних професійних груп. · Робота потребує надзвичайно високого ступеня спеціалізації. Члени організацій - фахівці високого рівня, вони перш за все бережуть честь мундира і віддані своїй професії, а інтереси організації для них - на другому місці. · Існує лише незначний контроль за виконанням роботи лікарями та за витратами з боку адміністрації організації, тобто тієї групи працівників, яка несе найбільшу відповідальність за всі справи перед населенням та державою. · В багатьох організаціях охорони здоров’я, особливо у лікарнях, існують подвійні повноваження, що викликає проблеми в координації та підзвітності і приводить до змішування ролей.



Сім основних характеристик організацій

  • зовнішнє середовище (оточення),

  • призначення (цілі),

  • робочі групи (планування роботи), склад та будова організації, міжорганізаційні стосунки,

  • зміни (оновлення та новаторство)

  • стратегічні питання.



суть стратегічного планування в майстерності правильно визначати майбутнє організації, щоб досягти того стану, до якого ми прагнемо, щоб зробити організацію такою, якою ми хочемо бачити її в майбутньому.



Найважливіші причини вступу працівників до неформальних груп:



Культура організації

  • широке поняття і включає його історію і традиції, спомини про славетні часи і успішне подання різноманітних труднощів, символи, форму одягу, а також анекдоти і легенди, які з охотою розповідають ветерани новачкам.



Процес розвитку організації має три особливості, які визначають суть і місце розвитку організації:

  • розвиток організації являє собою перш за все педагогічну тактику основану на соціальній теорії, згідно з якою повинні здійснюватися наперед заплановані зміни в організації;

  • 2. заплановані зміни тісно залежать від гостроти проблем, які організація повинна вирішити, тобто від нинішнього стану організації, який неможливо використати для майбутнього розвитку;

  • 3. діагностика нинішнього стану організації та процес змін здійснюються особою чи групою осіб, які не є членами організації.



Заклад охорони здоров’я

  • це підприємства, установи та організації, завданням яких є забезпечення різноманітних потреб населення в галузі охорони здоров’я шляхом подання медико-санітарної допомоги, включаючи широкий спектр профілактичних і лікувальних заходів або послуг медичного характеру, а також виконання інших функцій на основі професійної діяльності медичних працівників






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка