«Організована трудова діяльність в дитячому садку»



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.





Педагог, учитель, вихователь – довірена особа суспільства, якій вона ввіряє найдорожче і найцінніше – дітей, свою надію, своє майбутнє. Доля дітей в руках педагога, в його золотому серці, він має бути джерелом радісного пізнавального і морального зростання своїх вихованців. Жодна інша професія не ставить таких вимог до людини. Педагог зобов’язаний бути яскравою, неповторною особистістю, носієм загальнодюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, високої культури.

  • Педагог, учитель, вихователь – довірена особа суспільства, якій вона ввіряє найдорожче і найцінніше – дітей, свою надію, своє майбутнє. Доля дітей в руках педагога, в його золотому серці, він має бути джерелом радісного пізнавального і морального зростання своїх вихованців. Жодна інша професія не ставить таких вимог до людини. Педагог зобов’язаний бути яскравою, неповторною особистістю, носієм загальнодюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, високої культури.







«Організована трудова діяльність

  • «Організована трудова діяльність

  • в дитячому садку»



Організована трудова діяльність дошкільників має велике розвивально - виховне значення впродовж усього дошкільного дитинства, хоча суспільної значущості набуває значно пізніше - у дорослому віці. Праця як вид діяльності приваблює дошкільників завдяки таким чинникам: прагнення до самостійності, про яке дитина заявляє вже на 3 році життя, та інтерес до життя і праці дорослих, схильність до наслідування і згодом - досягнення продуктивного результату діяльності.

  • Організована трудова діяльність дошкільників має велике розвивально - виховне значення впродовж усього дошкільного дитинства, хоча суспільної значущості набуває значно пізніше - у дорослому віці. Праця як вид діяльності приваблює дошкільників завдяки таким чинникам: прагнення до самостійності, про яке дитина заявляє вже на 3 році життя, та інтерес до життя і праці дорослих, схильність до наслідування і згодом - досягнення продуктивного результату діяльності.



Засвоєння навичок самообслуговування набуває найважливіше значення для дитини 3 років. У цей період вона заявляє про себе як особистість, прагне стати незалежною, усе хоче робити сама. Тільки освоївши навички самообслуговування, малюк відчуває свою самостійність.

  • Засвоєння навичок самообслуговування набуває найважливіше значення для дитини 3 років. У цей період вона заявляє про себе як особистість, прагне стати незалежною, усе хоче робити сама. Тільки освоївши навички самообслуговування, малюк відчуває свою самостійність.

  • Дуже важливого значення набуває опанування навичок прийому їжі, уміння одягатися, «проситися на горщик» у той час, коли дитина йде до дитячого садочка. Вихователь не зможе приділяти їй стільки ж уваги, скільки мама, тому багато речей дитині доведеться робити самій. Важливо допомогти дитині засвоїти основні навички прийому їжі, гігієни тіла, туалету, одягання й роздягання.



Ця праця як, не який інший, дає можливість виховати у дітей акуратність, бажання підтримувати чистоту і порядок. У дошкільнят,постійно беруть участь у господарсько - побутовому працю, як правило,сформовано дбайливе ставлення до речей, прагнення за власною ініціативою включатися до чергування, навести порядок, допомогу товаришеві. Діти активно включаються в різні види господарсько - побутової праці,самостійно розподіляють обов'язки, вміють намітити послідовність роботи, критично оцінювати результати праці своєї і товаришів.

  • Ця праця як, не який інший, дає можливість виховати у дітей акуратність, бажання підтримувати чистоту і порядок. У дошкільнят,постійно беруть участь у господарсько - побутовому працю, як правило,сформовано дбайливе ставлення до речей, прагнення за власною ініціативою включатися до чергування, навести порядок, допомогу товаришеві. Діти активно включаються в різні види господарсько - побутової праці,самостійно розподіляють обов'язки, вміють намітити послідовність роботи, критично оцінювати результати праці своєї і товаришів.

  • Зміст цього виду праці в старшому дошкільному віці значно різноманітніше, ніж у молодшому. Якщо дорослі не поділяють працю п'яти - шестирічних дітей на жіночий і чоловічий, то й діти не будуть цього робити. У хлопчиків зокрема, почне формуватися звичка, брати активну участь у домашній роботі, настільки необхідна для майбутнього сімейного життя.



Праця дітей в природі створює сприятливі умови для фізичного розвитку, удосконалює руху, стимулює дії різних органів,зміцнює нервову систему, велике значення має праця в природі для розумового і сенсорного розвитку дітей. У цій праці, як не в якомусь іншому поєднується розумові та вольові зусилля.

  • Праця дітей в природі створює сприятливі умови для фізичного розвитку, удосконалює руху, стимулює дії різних органів,зміцнює нервову систему, велике значення має праця в природі для розумового і сенсорного розвитку дітей. У цій праці, як не в якомусь іншому поєднується розумові та вольові зусилля.

  • Праця в природі пов'язане з розширенням кругозору дітей, отриманням доступних знань, наприклад, про грунт, посадковий матеріал, трудових процесів, знаряддя праці. Праця в природі сприяє розвитку спостережливості, допитливості дітей, виховує в них інтерес до сільськогосподарської праці, і повага до людей, які ним займаються.



Найрезультативніший вид праці, доступний дітям дошкільного віку. Цей вид праці передбачає виготовлення дітьми різноманітних виробів.

  • Найрезультативніший вид праці, доступний дітям дошкільного віку. Цей вид праці передбачає виготовлення дітьми різноманітних виробів.

  • Діти почуваються творцями, що стимулює їхню розмову та фізичну активність.



Доручення — найдоступніша форма залучення дітей дошкільного віку до посильної повсякденної трудової діяльності як у дошкільному закладі, так і вдома. Чітка спрямованість на одержання результату і наявність конкретно визначеного завдання робить доручення доступним навіть для дитини раннього віку (подай, принеси, постав на місце тощо).

  • Доручення — найдоступніша форма залучення дітей дошкільного віку до посильної повсякденної трудової діяльності як у дошкільному закладі, так і вдома. Чітка спрямованість на одержання результату і наявність конкретно визначеного завдання робить доручення доступним навіть для дитини раннього віку (подай, принеси, постав на місце тощо).

  • Систематична участь у трудовій діяльності сприяє загальному розвитку малюків та надає їм упевненості у власних силах.



Організація чергувань полягає в чіткому розподілі ви­дів чергувань, виборі колективів чергових, визначенні кола їх обов'язків і послідовності виконання, в розподілі обов'яз­ків між черговими і організації їх робочого місця.

  • Організація чергувань полягає в чіткому розподілі ви­дів чергувань, виборі колективів чергових, визначенні кола їх обов'язків і послідовності виконання, в розподілі обов'яз­ків між черговими і організації їх робочого місця.

  • У дитячому садку застосовують три види чергувань: по їдальні, в кутку живої природи, на заняттях; зокрема, в молодшій — по їдальні (в кінці року), в середній — по їдальні і на заняттях, у старшій групі — по їдальні, на заняттях і в кутку живої природи. Кожне з цих чергувань має свою виховну цінність. Чергування по їдаль­ні привчає дітей піклуватися про товаришів (треба всім сво­єчасно подати обід), допомагає набути тих навичок, які по­трібні їм в організації свого побуту.



Як ніяка інша форма організації трудової діяльності, привчає дітей до розподілу праці, до відповідальності кожного з них і колективу в цілому за доручену справу.

  • Як ніяка інша форма організації трудової діяльності, привчає дітей до розподілу праці, до відповідальності кожного з них і колективу в цілому за доручену справу.









з художньої праці

  • з художньої праці

  • «Портрет Фунтика»

  • (старша група)




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка