Осмислення змісту Державного стандарту початкової загальної освіти на теоретичному рівні, усвідомлення значущості його реалізації для поліпшення якості початкової освіти осмислення



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



між необхідністю реалізації головної ідеї Державного стандарту початкової загальної освіти – упровадження компетентнісного підходу в навчання і відсутністю в окремих учителів розуміння, що це таке і як це можна здійснювати на кожному уроці;

  • між необхідністю реалізації головної ідеї Державного стандарту початкової загальної освіти – упровадження компетентнісного підходу в навчання і відсутністю в окремих учителів розуміння, що це таке і як це можна здійснювати на кожному уроці;

  • між усвідомленням необхідності активізувати навчальну діяльність і відсутністю впевненості в результативності завдань компетентнісного характеру



осмислення змісту Державного стандарту початкової загальної освіти на теоретичному рівні, усвідомлення значущості його реалізації для поліпшення якості початкової освіти

  • осмислення змісту Державного стандарту початкової загальної освіти на теоретичному рівні, усвідомлення значущості його реалізації для поліпшення якості початкової освіти

  • надання слухачам рекомендацій щодо реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти

  • акцентування уваги на професійних компетентностях учителя та формуванні компетентностей учнів



характеристика змісту нових програм, визначення провідних ідей та шляхів їх реалізації

  • характеристика змісту нових програм, визначення провідних ідей та шляхів їх реалізації

  • спонукання вчителів до створення моделі компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів



кваліфікаційні характеристики підвищення кваліфікації вчителя початкових класів

  • кваліфікаційні характеристики підвищення кваліфікації вчителя початкових класів

  • навчальні плани та програми підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи (школи І ступеня) учителів початкових класів; «Інформаційно-комунікаційні технології при вивченні предметів в початковій школі»; система розвивального навчання Ельконіна-Давидова

  • програми спецкурсів.



  • «Особистісно-компетентнісний підхід у початковій освіті»

  • «Сучасні технології навчання та виховання»

  • «Актуальні проблеми викладання предметів відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти»



  • «Вчителі початкових класів (другий предмет)»

  • «Особливості методики викладання інформатики в початковій школі»

  • «Англійська мова в початковій школі»

  • «Для педагогів, які працюють вихователями ГПД»



«Методика викладання курсів «Логіка»

  • «Методика викладання курсів «Логіка»

  • «Розвиток продуктивного мислення учнів 1-4 класів»

  • «Основи здоров’я»

  • «Особистісно орієнтовані технології навчання та виховання»

  • «Цифрові технології»

  • «Користувач ПК»



Соціально-гуманітарний модуль

  • Соціально-гуманітарний модуль

  • Психологія, педагогіка

  • ІКТ

  • Методика



Мета:

  • Мета:

  • аналіз навчально-методичного забезпечення відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти

  • удосконалення практичних навичок та створення моделей планів-конспектів уроків у початкових класах на засадах компетентнісного підходу



удосконалювати мережну взаємодію «КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»– РМК – РМО – вчитель», яка сприятиме:

  • удосконалювати мережну взаємодію «КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»– РМК – РМО – вчитель», яка сприятиме:

  • вирішенню актуальних проблем, які стоять перед конкретним педагогом;

  • ефективному впровадженню нового Державного стандарту початкової загальної освіти;



створенню умов для переосмислення ролі вчителя початкових класів відповідно до концептуальних положень особистісно орієнтованої педагогіки та компетентнісного підходу

  • створенню умов для переосмислення ролі вчителя початкових класів відповідно до концептуальних положень особистісно орієнтованої педагогіки та компетентнісного підходу

  • Викладачам кафедри методики дошкільної та початкової освіти:

  • вивчати освітні потреби педагогів

  • коригувати зміст навчальних занять відповідно до потреб конкретної групи



максимально забезпечувати реалізацію варіативної складової навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації відповідно до категорії слухачів та їх запитів

  • максимально забезпечувати реалізацію варіативної складової навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації відповідно до категорії слухачів та їх запитів

  • розробляти нові навчальні програми спецкурсів щодо актуальних питань розвитку професійної компетентності вчителів початкових класів

  • оновлювати зміст тестових завдань вхідного та вихідного діагностування відповідно до сучасних тенденцій розвитку освіти






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка