Основні характеристики стратегічних рішень. Основні характеристики стратегічних рішень



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





Основні характеристики стратегічних рішень.

  • Основні характеристики стратегічних рішень.

  • Поняття стратегії підприємства: багатоаспектність визначення та використання.

  • Стратегія підприємства та стратегічний менеджмент.

  • Мета та зміст стратегії підприємства як навчальної дисципліни.























Поява фірми як господарського інституту та стратегізація її діяльності.

  • Поява фірми як господарського інституту та стратегізація її діяльності.

  • Використання понять теорії конкуренції у стратегії підприємства.

  • Стратегія як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства.





Процес розробки стратегії підприємства та його теоретико - методичне забезпечення.

  • Процес розробки стратегії підприємства та його теоретико - методичне забезпечення.

  • Досвідна, методична та інноваційна інтерпретації стратегічного процесу.

  • Сучасний стратегічний контекст діяльності підприємства

  • Еволюція теорії стратегії підприємства.









Необхідність та сутність стратегічної сегментації.

  • Необхідність та сутність стратегічної сегментації.

  • Основні методи та критерії стратегічної сегментації.

  • Стратегічне сегментування як специфічна компетенція.











    • Місія підприємства та його стратегічного напряму діяльності: суть, зміст та значення.
    • Класифікація та ранжування цілей підприємства та стратегічного напряму діяльності.


Інформація, яка має міститися у визначенні місії:

  • Інформація, яка має міститися у визначенні місії:

  • характеристика продукції або послуг;

  • характеристика ринку (споживачів);

  • характеристика технології;

  • цілі підприємства (як правило, на них посилаються);

  • філософія підприємства – твердження, яке відображає основні переконання або цінності, з якими працівники роблять свою справу;

  • концепція підприємства – власний погляд або самовираз підприємства;

  • суспільний імідж – враження про підприємство у суспільстві



Фірма Sharp: „Філософія фірми полягає у тому, щоб клієнт, який купив копіювальний апарат, ніколи потім не жалкував про це. Головне – не просто продати товар, але і забезпечити його безперебійну роботу, позбавивши клієнта багатьох проблем

  • Фірма Sharp: „Філософія фірми полягає у тому, щоб клієнт, який купив копіювальний апарат, ніколи потім не жалкував про це. Головне – не просто продати товар, але і забезпечити його безперебійну роботу, позбавивши клієнта багатьох проблем

  • Філософія фірми Samsung: ”Ми прагнемо зробити внесок у розвиток людства шляхом виробництва і розподілу високоякісних товарів і послуг, які виробляються талановитим персоналом на базі високих технологій”





Місію корпорації Intel у 1968 році було сформульовано таким чином: „Створення ринку запам'ятовуючих пристроїв для обчислювальних машин на базі кремнієвих кристалів”.

  • Місію корпорації Intel у 1968 році було сформульовано таким чином: „Створення ринку запам'ятовуючих пристроїв для обчислювальних машин на базі кремнієвих кристалів”.

  • З плином часу така прив'язка до технології стала звужувати сферу діяльності корпорації, і на початку 1990-х років Ендрю Гроув (Andrew Grove), управляючий Intel Corporation, найбільшої компанії у світі з виробництва мікропроцесорів, оприлюднив таке визначення місії:

  • “Місія нашої корпорації – бути основним постачальником будівельних блоків для нового комп'ютерного співтовариства. Якщо ми розробимо потрібні блоки, ми виграємо. Якщо ні, – програємо. Ніхто з конкурентів не може заподіяти нам так багато шкоди, як ми самі собі”.



Наш банк – міжнародний фінансовий інститут, що відрізняється надійністю, стабільністю, високою якістю обслуговування та бездоганною діловою репутацією.

  • Наш банк – міжнародний фінансовий інститут, що відрізняється надійністю, стабільністю, високою якістю обслуговування та бездоганною діловою репутацією.

  • Для нас важливий кожний клієнт, якому ми пропонуємо свій багаторічний досвід, знання, уміння та здатності для становлення та розвитку його бізнесу.

  • Наше кредо – збереження та примноження довірених нам коштів.

  • Наш Банк – це команда професіоналів, які розв’язують найскладніші задачі для наших клієнтів на основі партнерства, раціональної інфраструктури, міжнародних стандартів і сучасних технологій, що дозволяє нам забезпечувати:

  • Необхідну прибутковість та дивіденди – для акціонерів;

  • Можливість самореалізації, професіональне зростання та пристойну винагороду за результатами праці – нашим працівникам.



Наші цінності:

  • Наші цінності:

  • Професіоналізм

  • Порядність, чесність

  • Відповідальність і готовність брати її на себе

  • Ініціативність

  • Надійність

  • Бажання вчитись

  • Відвертість

  • Корпоративний дух

  • Виконавча дисципліна

  • Культура (інтелігентність)

  • Комунікабельність

  • Цілеспрямованість

  • Інтелектуальність”.



„Місія компанії як основа для діяльності всіх підрозділів, полягає в забезпеченні:

  • „Місія компанії як основа для діяльності всіх підрозділів, полягає в забезпеченні:

  • 1. Споживачів – смачними, якісними та корисними напоями, виготовленими з натуральної сировини, за доступними цінами.

  • 2. Держави – стабільними сплатами податків для зростання та економічної стабільності.

  • 3. Акціонерів і співробітників – стабільним збільшенням заробітної платні, дивідендів; зростанням добробуту.

  • 4. Клієнтів і партнерів – високою якістю і культурою обслуговування, стабільним зростанням доходів від реалізації продукції ЗАТ “Оболонь”.



позиція на ринку(відносно конкурентів);

  • позиція на ринку(відносно конкурентів);

  • інновації;

  • ефективність;

  • співвідношення ресурсів(запаси товарно-матеріальних цінностей, устаткування і грошових коштів);

  • рентабельність;

  • якість управління;

  • якість робочої сили;

  • соціальна відповідальність(обов’язково сприяти підвищенню суспільного добробуту).



Прибутковість:

  • Прибутковість:

  • Чистий прибуток об’єднання збільшити на 15%, що становитиме 110 млн. дол.

  • Валовий прибуток від реалізації продукції збільшити на 14%, що становитиме 228 млрд. дол.

  • Забезпечити зростання дивідендів на акцію на 20%, що становитиме 18 центів на акцію.

  • Ринкова позиція:

  • Досягти лідерства на світовому ринку безалкогольних напоїв:

  • кола – 61%;

  • лимонні – 36%;

  • апельсинові – 32%

  • Продуктивність:

  • Знизити собівартість продукції за рахунок збільшення частки місцевого виробництва (60% на 40%).

  • Потужності:

  • Увести в дію 50 нових ліній з виробництва продукції.

  • Максимально ефективно використовувати у дистрибуції 115000 одиниць транспорту.

  • Фінансові ресурси:

  • Забезпечити співвідношення заборгованості до власного капіталу на рівні 59,4%.

  • Зміни в організації і управлінні:

  • У липні завершити процес розділення Компанії Кока-Кола Аматил на дві самостійні компанії: Кока-Кола Аматил та Кока-Кола Беверіджис.

  • Здійснити відповідні структурні зміни в правліннях компаній Кока-Кола Аматил та Кока-Кола Беверіджис.

  • Людські ресурси:

  • Знизити плинність кадрів до 7%.

  • Реалізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу.

  • Соціальна відповідальність:

  • Спонсорство найпрестижніших міжнародних змагань, включаючи Олімпійські ігри.

  • Участь у проведенні змагань Параолімпійських ігор.

  • Спонсорство спортивних змагань, концертів зірок естради, святкових заходів, фестивалів дитячої творчості.







конкретність;

    • конкретність;
    • вимірюваність;
    • напруженість;
    • досяжність;
    • гнучкість;
    • взаємоузгодженість у короткому і довгому періодах, а також цілей різних підрозділів і рівнів


Євген Уткін, президент корпорації „Квазар-Мікро”, наголошує на вимозі до напруженості стратегічних цілей підприємства: „ Ми ставимо цілі „на півкорпуса” далі від наших сьогоднішніх потенційних можливостей”.

  • Євген Уткін, президент корпорації „Квазар-Мікро”, наголошує на вимозі до напруженості стратегічних цілей підприємства: „ Ми ставимо цілі „на півкорпуса” далі від наших сьогоднішніх потенційних можливостей”.

  • ВАТ «Фармак»: „до 2015 року ми прагнемо увійти в сузір'я двадцяти Східноєвропейських фармацевтичних генеричних компаній за стандартами якості та за обсягами продажів наших лікарських засобів та послуг”.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка