Основні правові засади проекту



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.









Основні правові засади проекту

  • Основні правові засади проекту

  • Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським

  • Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми

  • державами-членами, з іншої сторони, ст. 368, 369, Додаток ХХХІІ

  • (Угода про асоціацію Україна – ЄС)

  • Міжнародні договори та Конвенції у сфері автомобільного транспорту

  • Плани імплементації актів законодавства ЄС (розпорядження

  • КМУ від 26 листопада 2014 р. №1160-р)

  • Технічні регламенти ООН (Женевської угоди 1958 року з безпеки

  • конструкції та Віденьської угоди 1997 року щодо технічного

  • огляду транспортних засобів)





9 актів - згідно з Угодою про асоціацію Україна – ЄС та 5 системно з ними пов’язаних, які врегульовують такі питання:

  • 9 актів - згідно з Угодою про асоціацію Україна – ЄС та 5 системно з ними пов’язаних, які врегульовують такі питання:

  • Допуск до ринку перевезень

  • Регламенти 1071/2009, 1072/2009, 1073/2009

  • Організація громадських перевезень, соціальні захист

  • Регламент 1370/2009

  • Робочий час та час відпочинку водіїв, застосування тахографів

  • Регламенти 561/2006 та 3821/85, Директиви 2002/15/ЄС та 2006/22/ЄС

  • Підтримання рівня професійної компетентності водіїв

  • Директива 2003/59/ЄС

  • Застосування обмежувачів швидкості

  • Директива 92/6/ЄЄС

  • безпечність конструкції та технічного стану транспортних засобів

  • Директива 2009/40/ЄС (замінена Директивою 2014/45/ЄС),

  • Директива 2000/30/ЄС, Регламент 461/2010, Директива 2007/46/ЄС









Критерії допуску до ринку

  • Критерії допуску до ринку

  • Щонайменш один автомобіль та приміщення офісу на території України.

  • Підприємство та менеджер перевезень мають добру репутацію, не допускають важких порушень (сума штрафів на один автомобіль на рік не перевищує 500 неоподаткованих мінімумів (НМ) - “бальна система”.

  • Відповідний фінансовий стан - 1500 НМ на перший автомобіль та 800 НМ на кожен наступний.

  • Менеджер перевезень має сертифікат професійної компетентності (СПК), який поновлюють раз на 10 років. Навчання та іспити забезпечують різні центри. У разі втрати доброї репутації – скасування СПК та новий іспит. Порядок проведення спеціальної підготовки та тестування менеджерів перевезень встановлює КМУ.

  • Ефективність державного контролю має підвищити електронний реєстр перевізників з інформацією про транспортні засоби та про стан відповідності перевізника умовам ліцензування.



Перевищення норми щодо 6-денного або двотижневого на 25 % керування.

  • Перевищення норми щодо 6-денного або двотижневого на 25 % керування.

  • Перевищення норми щодо добового керування на 50%.

  • Відсутність тахографа та/або обмежувача швидкості, або використання пристрою, здатного змінювати дані тахографа та/або обмежувача швидкості.

  • Водіння з підробленою карткою або з карткою, власником якої не є водій цього транспортного засобу.

  • Відсутність сертифіката придатності транспортного засобу до експлуатації. Використання ТЗ з небезпечними недоліками технічного стану.

  • Порушення правил транспортування небезпечних вантажів.

  • Надання послуг з перевезення пасажирів або вантажів за відсутності ліцензії на вид послуг, відповідного договору, дозволу.

  • Перевищення максимально допустимої маси на 20 % для вантажівок понад 12 т. (категорія N3), на 25% - для вантажівок

  • від 3,5 до 12 т. (категорія N2).

  • Невідповідності умов транспортування тварин.





Пристроями обмеження швидкості повинні бути обладнані:

  • Пристроями обмеження швидкості повинні бути обладнані:

  • вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонни, які використовуються для міжнародних перевезень (2015 рік);

  • автобуси, які використовуються для міжнародних пасажирських перевезень (2017 рік);

  • вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонни, та автобуси з датою першої реєстрації в Україні після 1 січня 2008 року (2018 рік);

  • автобуси для перевезення школярів.



















  • Удосконалення законодавства з використанням досвіду та норм, що довели свою ефективність у ЄС.

  • Підвищення рівня безпеки перевезень.

  • Підвищення якості послуг та соціальних стандартів.

  • Збільшення інвестицій на основі впевненості у однакових та прозорих умов функціонування ринку.

  • Зменшення ризику корупції із застосуванням електронних реєстрів, електронних систем безпеки транспортних засобів, а також підвищення ефективності державного нагляду та контролю, оптимізація відповідних витрат.

  • Створення нових робочих місць (для водіїв, у виробництві та у сфері послуг сервісу та ремонту транспортних засобів - переважно у малому бізнесі).




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка