Основні тенденції світової економіки ХХІ століття



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Основні тенденції світової економіки ХХІ століття

  • Основні тенденції світової економіки ХХІ століття

  • Умови забезпечення якості навчання

  • Система стандартів ВО

  • Підготовка викладачів

  • Введення корпоративного технологічного стандарту – ІКТ-компетентності

  • Сертифікація ЕНК на різних рівнях





У світі у минулому році було створено 1.5 екзабайт (1.5х1018) інформації… Це більше, ніж за 5,000 попередніх років.

  • У світі у минулому році було створено 1.5 екзабайт (1.5х1018) інформації… Це більше, ніж за 5,000 попередніх років.

  • Обсяг технічної інформації подвоюється кожні два роки

  • Для студента, який починає навчання за річною програмою це означає,що…

  • Половину з того, що вони вивчили в перший рік застаріває до трього року

  • Обсяг інформації буде подвоюватися кожні 72 години до 2010 року



10 професій, що мали найбільший попит у 2010 році, не існували у 2000 році …

  • 10 професій, що мали найбільший попит у 2010 році, не існували у 2000 році …

  • Це означає, що ми зараз готуємо студентів до професій, які ще навіть не існують…

  • … використовуємо технології, які ще не изобрели …

  • … для розв'язування проблем, які ще не визначені як проблеми…













Освітній діяльності

  • Освітній діяльності

  • Адміністративній діяльності





Форма навчання, яка базується на нових технологічних тенденціях:

  • Форма навчання, яка базується на нових технологічних тенденціях:

  • Навчання протягом всього життя

  • Глобальне навчання

  • Мобільні студенти

  • Незалежні студенти

  • Навчання всіх предметів в мережі

  • Управління знаннями























Швидкого встановлення контактів у середовищі ЕН

  • Швидкого встановлення контактів у середовищі ЕН

  • Адаптувати методи та засоби інноваційності ЕН

  • Комунікувати з використанням передових технологій

  • Створювати освітній контент для ЕН

  • Ініціювати використання передових технологій ЕН

  • Адаптуватися до індивідуальних потреб студентів

  • Управляти курсами ЕН

  • Залучати студентів у процес ЕН

  • Використовувати передові технології

  • Мотивувати студентів до ЕН

  • Викладати курси ЕН з використанням передових технологій



Проблема “отцов и детей”

  • Проблема “отцов и детей”

  • Студенти не винні, що професори та доценти не знають ПК та не вміють користуватися Інтернетом

  • Два рівні стандарта ІКТ-компетентності: Користувач, Професійний користувач







І рівень - Користувач

  • І рівень - Користувач

  • ІІ рівень - Професійний користувач

  • І рівень є обов'язковим для вступу до магістратури, досягається шляхом вивчення спеціальних дисциплін з ІКТ та використанням ДТН у навчальному процесі, перевіряється складанням іспиту у вигляді електронного тестування



Знання з ПК та мереж

  • Знання з ПК та мереж

  • Використання текстового редактора, електронних таблиць, засобу мультимедійних презентацій, баз даних, Інтернету, технологій Веб 2.0



Аналіз навчальних програм дисциплін, що формують ІКТ-компетентніть

  • Аналіз навчальних програм дисциплін, що формують ІКТ-компетентніть

  • Внесення змін до програм дисциплін вибіркового циклу

  • Введення іспиту з ІКТ у формі електронного тестування для вступу до магістратури





Вміння користуватися світовими інформаційними ресурсами та ІКТ у професійній діяльності та напряму магістратури

  • Вміння користуватися світовими інформаційними ресурсами та ІКТ у професійній діяльності та напряму магістратури







В балах – до 200 балів

  • В балах – до 200 балів

  • За трьома групами: зміст, методичні складові, організаційні складові

  • Чітка та прозора система критериїв оцінювання

  • Відкритість оцінювання

  • Мотивація – конкурси, рейтинг



Позитив

  • Позитив

  • Розв'язання проблеми забезпечення навчальною літературою студентів

  • Економія коштів

  • Систематичне навчання

  • Прозорість вимог до результатів навчання

  • Можливість навчатися строго за графіком

  • Можливість бути мобільним під час навчального семестру

  • Можливість виконувати завдання та звітуватися перед викладачем на відстані

  • Можливість отримувати індивідуальні консультації на відстані



Позитив

  • Позитив

  • Систематизація свої матеріалів та дисциплін

  • Бути сучасним та працювати як працює весь світ

  • Бути мобільним

  • Розвиватися

  • Проводити справжні лекції, а не “навчальні диктанти”



Позитив

  • Позитив

  • Якість та прозорість навчання



Університету – підвищення якості навчання, підготовка конкурентоспроможних фахівців. Найкраща реклама – думка та якість знань студентів

  • Університету – підвищення якості навчання, підготовка конкурентоспроможних фахівців. Найкраща реклама – думка та якість знань студентів

  • «Мати фішку для особливо якісної підготовки магістрів – бути «привабливими для студентів»

  • Адміністрації – комплексність методичних матеріалів, прозорість НП

  • Витрати Університету: кошти на навчання викладачів, підтримка Інтернету, забезпечення НП комп'ютерною технікою та комп'ютерним зв'язком.



Забезпечення вимог Болонського процесу

  • Забезпечення вимог Болонського процесу

  • Боротьба із корупцією

  • Нові сучасні методи та засоби

  • Повне методичне забезпечення НП сучасними матеріалами

  • Прозорість процесу навчання та його результатів

  • Систематичність роботи студентів

  • Підвищення якості навчання






Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка