Основні завдання з формування граматично правильної мови



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



  • Основні завдання з формування граматично правильної мови:

  • а) учити відповідати на запитання поширеними та складними (в разі потреби) реченнями, будувати речення різних граматичних конструкцій; дотримуватись правильного порядку слів у реченні;

  • б) правильно користуватися сполучниками та сполучними словами в складнопідрядних реченнях;

  • в) вправляти дітей у вживанні збірних іменників та незмінюваних слів;

  • г) учити правильно чергувати звуки в основі при відмінюванні іменників та дієслів;

  • д) правильно вживати час дієслів (теперішній, минулий, майбутній) та ступені порівняння прикметників;



  • Виділяють три рівня мовленнєвого розвитку, що відбивають типові стани компонентів мовлення у дітей дошкільного та шкільного віку із ЗНМ.

  • І рівень мовленнєвого розвитку характеризується відсутністю мовлення (так звані “безмовленнєві діти”)

  • ІІ рівень ЗНМ характеризується збільшеною мовленнєвою активністю дитини. Спілкування здійснюється шляхом використання постійного, хоч все ще спотвореного та обмеженого запаса загальновикористованих слів.

  • ІІІ рівень мовленнєвого розвитку характеризується наявністю розгорнутого фразового мовлення з елементами лексико-граматичного та фонетико-фонематичного недорозвитку. Характерним є недиференційована вимова звуків, коли один звук замінює водночас два чи декілька звуків даної чи близької фонетичної групи. Багата кількість помилок спостерігається при передачі звуконаповнюваності слів: перестанови та заміни звуків та складів, скорочення при збігу приголосних в слові.



  • а) стадія каракуль (2-3 роки)

  • б) стадія схеми (4-8 років)

  • в) відсутність схеми (8-12 років)



1) невірно було б націлювати діяльність дітей на рішення конкретних зображувальних задач, які стосуються відтворення форми та структури предмета. На цьому етапі дуже важливо виховувати у дітей початкові форми сенсорних процесів (відчуттів, сприйняття, уявлень), а також навчити їх концентрувати свою увагу на деяких властивостях об’єктів зображення.

  • 1) невірно було б націлювати діяльність дітей на рішення конкретних зображувальних задач, які стосуються відтворення форми та структури предмета. На цьому етапі дуже важливо виховувати у дітей початкові форми сенсорних процесів (відчуттів, сприйняття, уявлень), а також навчити їх концентрувати свою увагу на деяких властивостях об’єктів зображення.





Беззаперечне та систематичне дотримання принципу корекційної спрямованості навчання на всіх етапах роботи;

  • Беззаперечне та систематичне дотримання принципу корекційної спрямованості навчання на всіх етапах роботи;

  • Врахування особливостей різних груп дітей з порушеннями мовлення , яке дозволяє організувати диференційний педагогічний влив;

  • Мобілізація здорових та збережених можливостей з метою активізації інтелектуальної діяльності дітей в процесі їх роботи над малюнком;

  • Спонукання дошкільників до словесного позначення виконуємих ними дій та їх результата;

  • Словесне позначення вихователем демонстраційного зразка та процеса створення малюнка;

  • Формування інтересу до малювання та підвищення мотивації зображувальної діяльності;

  • Організація пропедевтичного періоду навчання; в цей період закладаються основи перцептивних дій, тобто формується вміння обстежувати предмети та їх властивості (форма, величина, колір, просторові відношення).




















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка