Особливості прийняття рішень в державному управлінні



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Освітньо-професійна програма підготовки магістрів державного управління має акредитацію Європейської акредитаційної асоціації з державного управління і стала четвертою акредитованою програмою з державного управління в Європі.

  • Освітньо-професійна програма підготовки магістрів державного управління має акредитацію Європейської акредитаційної асоціації з державного управління і стала четвертою акредитованою програмою з державного управління в Європі.



Професійна підготовка висококваліфікованих, відповідальних фахівців для системи державного управління та органів місцевого самоврядування, спроможних бути лідерами, уміти розробляти та реалізовувати державну політику, ефективно виконувати управлінські функції і надавати адміністративні послуги, сприяючи інноваційним процесам у суспільстві з метою утвердження добробуту населення, забезпечення прав і свобод людини і громадянина, якості життя особистості, сталого розвитку країни на основі світових та європейських стандартів.

  • Професійна підготовка висококваліфікованих, відповідальних фахівців для системи державного управління та органів місцевого самоврядування, спроможних бути лідерами, уміти розробляти та реалізовувати державну політику, ефективно виконувати управлінські функції і надавати адміністративні послуги, сприяючи інноваційним процесам у суспільстві з метою утвердження добробуту населення, забезпечення прав і свобод людини і громадянина, якості життя особистості, сталого розвитку країни на основі світових та європейських стандартів.



ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ

  • ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ

  • ПРИНЦИПИ УТВОРЕННЯ ТА СТРУКТУРА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ, ЇХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОРГАНІВ

  • ЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ТА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ, ДЕКОНЦЕНТРАЦІЯ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ

  • ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ І СТРУКТУРА ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ



МЕХАНІЗМИ КООРДИНАЦІЇ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ

  • МЕХАНІЗМИ КООРДИНАЦІЇ В ДЕРЖАВНОМУ УПРАВЛІННІ

  • ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

  • БАГАТОРІВНЕВЕ ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ

  • ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВИМІР ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

  • ІНСТИТУАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

  • ФОРМИ ВПЛИВУ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ



Програма передбачає поєднання глибокої теоретичної підготовки з набуттям практичних навичок та вмінь у сфері державного управління. У професійному навчанні слухачів особлива увага приділяється таким питанням, як аналіз державної політики, стратегічне планування, технологія управління й прийняття управлінських рішень, менеджмент організації, механізми взаєморозуміння в управлінському спілкуванні, етика державного службовця, стиль роботи керівника, організація управлінської праці в державному управлінні.

  • Програма передбачає поєднання глибокої теоретичної підготовки з набуттям практичних навичок та вмінь у сфері державного управління. У професійному навчанні слухачів особлива увага приділяється таким питанням, як аналіз державної політики, стратегічне планування, технологія управління й прийняття управлінських рішень, менеджмент організації, механізми взаєморозуміння в управлінському спілкуванні, етика державного службовця, стиль роботи керівника, організація управлінської праці в державному управлінні.



на посадах І–ІV категорій державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, а також інших державних установах і організаціях, на які поширюється дія Закону України “Про державну службу” (категорії посад вищої та середньої керівних ланок у державному управлінні).

  • на посадах І–ІV категорій державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, а також інших державних установах і організаціях, на які поширюється дія Закону України “Про державну службу” (категорії посад вищої та середньої керівних ланок у державному управлінні).

  • Магістерська програма є повноцінною програмою формування в Україні кадрового корпусу державних службовців, спроможних розробляти, аналізувати і реалізувати державну політику, творчо, результативно виконувати управлінські функції, сприяти інноваційним процесам у суспільстві.



18 місяців навчання

  • 18 місяців навчання

  • 90 кредитів

  • 1 кредит = 30 годин

  • 2700 годин

  • Нормативна частина (54 кредити)

  • Варіативна частина (18 кредитів)

  • Стажування (8 кредитів)

  • Підготовка та захист магістерської роботи (8 кредитів)



І-ІІ СЕМЕСТР

  • І-ІІ СЕМЕСТР

  • Теорія та історія державного управління

  • Організаційно-правові засади державного управління

  • Кадрова політика і державна служба

  • Філософські проблеми державного управління

  • Право в державному управлінні

  • Концептуальні засади взаємодії політики й управління

  • Державне управління в економічній сфері

  • Територіальна організація влади в Україні



Управління соціальним і гуманітарним розвитком

  • Управління соціальним і гуманітарним розвитком

  • Державна політика: аналіз та механізми впровадження

  • Інформаційна політика в Україні

  • Політика європейської інтеграції

  • Стратегічне планування

  • Статистичні методи в державному управлінні

  • Основи інформаційно-аналітичної діяльності

  • Ділова українська мова в державному управлінні

  • Іноземна мова у професійній діяльності













  • Тематика магістерської роботи визначається на І-ому семестрі

  • Робота виконується під керівництвом провідного фахівця у цій сфері

  • Експертиза магістерської роботи в органі – замовнику теми

  • Складання державного іспиту із реальним кваліфікаційним завданням

  • Публічний захист магістерської роботи




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка