Особливості прийняття рішень в публічному адмініструванні



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Освітньо-професійна програма підготовки фахівців з публічного адміністрування вперше розроблена Національною академією державного управління при Президентові України спільно з Вищою школою економіки та права (м.Берлін) за сприянням Німецького товариства технічної співпраці (GTZ) та підтримки уряду Федеративної Республіки Німеччини.

  • Освітньо-професійна програма підготовки фахівців з публічного адміністрування вперше розроблена Національною академією державного управління при Президентові України спільно з Вищою школою економіки та права (м.Берлін) за сприянням Німецького товариства технічної співпраці (GTZ) та підтримки уряду Федеративної Республіки Німеччини.



Підготовка фахівців для роботи у сфері публічного управління, які забезпечать європейський рівень надання адміністративних послуг на засадах запровадження у практику діяльності принципів «Good Governance» – доброго «належного» врядування.

  • Підготовка фахівців для роботи у сфері публічного управління, які забезпечать європейський рівень надання адміністративних послуг на засадах запровадження у практику діяльності принципів «Good Governance» – доброго «належного» врядування.



ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ПУБЛІЧНОМУ АДМІНІСТРУВАННІ

  • ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ПУБЛІЧНОМУ АДМІНІСТРУВАННІ

  • ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ, ДЕКОНЦЕНТРАЦІЯ В ПУБЛІЧНОМУ АДМІНІСТРУВАННІ

  • ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ

  • ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВИМІР ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ

  • ЄВРОПЕЙСЬКА ПРАКТИКА ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ



Випускникам цієї підготовки мають

  • Випускникам цієї підготовки мають

  • бути притаманні такі види компетенції, а саме:

  • 1. функціональна компетентність:

  • у застосуванні інструментів демократичного врядування у сферах державного і регіонального управління, європейської співпраці;

  • з соціального розвитку, регулювання економіки, публічних фінансів, комунікацій, конституційно-правовим засадам врядування та управління, електронного врядування, територіального управління, європейських інституцій та процедур, технологій управління людськими ресурсами.

  • 2. інтелектуальна компетентність – здатність до аналітико-прогностичної діяльності, розробки і обґрунтування вибору найбільш ефективних рішень.

  • 3. соціальна компетентність – наявність комунікативних здібностей, вміння працювати “в команді”, готовності до співробітництва та вирішення конфліктів.



Підготовка та прийняття управлінських рішень та застосування правових, економічних, організаційних, психологічних та інших інструментів управлінської діяльності;

  • Підготовка та прийняття управлінських рішень та застосування правових, економічних, організаційних, психологічних та інших інструментів управлінської діяльності;

  • Виконання функцій та процедур щодо аналізу, прогнозування, планування, організації, бюджетування, оперативного управління, координації, звітності, контролю;

  • Розроблення та застосування інструментарію аналізу політики та організаційних форм залучення громадськості до процесів опрацювання та контролю управлінських рішень на державному, регіональному та муніципальному рівнях;



Здійснення експертизи, моніторингу, оцінювання очікуваних результатів та наслідків реалізації політики державних, регіональних та місцевих органів влади;

  • Здійснення експертизи, моніторингу, оцінювання очікуваних результатів та наслідків реалізації політики державних, регіональних та місцевих органів влади;

  • Спроможність вести дискусії та переговори, забезпечувати комунікацію та розв’язання конфліктів;

  • Пошук нових підходів до надання державної допомоги для розвитку окремих регіонів та галузей економіки;



Вміння проводити політичний аналіз та застосовувати його результати у своїй діяльності;

  • Вміння проводити політичний аналіз та застосовувати його результати у своїй діяльності;

  • Адміністративна спроможність (робота в команді, навички проведення нарад, корпоративного співробітництва, управління ефективністю робочого часу, самоменеджмент);

  • Управління персоналом та його розвитком;

  • Здатність проводити бюджетну, фінансову, зокрема податкову, політику на фоні процесів глобалізації та європеїзації.





Нормативна частина:

  • Нормативна частина:

  • Вступ до публічного адміністрування

  • Соціальний розвиток

  • Політичні інститути і процеси

  • Комунікація в публічній адміністрації

  • Управління змінами

  • Корпоративна політика і лідерство

  • Право, Конституція та врядування

  • Публічні фінанси

  • Державне регулювання економіки та економічна політика

  • Електронне врядування



Нормативна частина, факультативи:

  • Нормативна частина, факультативи:

  • Історія європейської інтеграції. Політичні виклики європейської інтеграції

  • Інституційні основи ЄС

  • Вступ до європейського права

  • Public Management та процеси децентралізації в Європі

  • Територіальне управління в Україні в умовах реформ

  • Планування розвитку територій

  • Іноземна мова, ділова українська мова

  • Ораторське мистецтво

  • Методологічні засади досліджень в галузі публічної адміністрації

  • Державний протокол



Спеціалізації

  • Спеціалізації

  • Демократичне врядування

  • Європейська співпраця

  • Регіональний

  • розвиток



Спеціалізації:

  • Спеціалізації:

  • Стратегічне планування та реалізація політики національної безпеки

  • Управління цільовими програмами і проектами





  • Тематика магістерської роботи визначається на І-ому семестрі

  • Робота виконується під керівництвом провідного фахівця у цій сфері

  • Експертиза магістерської роботи в органі – замовнику теми

  • Складання державного іспиту із реальним кваліфікаційним завданням

  • Прилюдний захист магістерської роботи




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка