«Особливості розвитку емоційно-почуттєвої сфери обдарованих дітей»



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.


«Особливості розвитку емоційно-почуттєвої сфери обдарованих дітей»

  • «Особливості розвитку емоційно-почуттєвої сфери обдарованих дітей»

  • Практичний психолог:

  • Заворотченко Л. А.


проявляють загострене почуття справедливості;

  • проявляють загострене почуття справедливості;

  • висувають високі вимоги до себе й оточуючих;

  • мають почуття гумору;

  • дітям властивий емоційний дисбаланс, особливо у ранньому віці обдаровані діти нетерплячі і рвучкі;

  • часом для них характерні перебільшені страхи і підвищена чутливість;

  • часто розвивається негативне самосприйняття,

  • виникають труднощі у спілкуванні з однолітками.



прагнення до досконалості (перфекціонізм) - не заспокоюються, не досягаючи вищого рівня;

  • прагнення до досконалості (перфекціонізм) - не заспокоюються, не досягаючи вищого рівня;

  • відчуття незадоволеності - дуже критичні до себе та своїх досягнень, низька самооцінка;

  • нереалістичні цілі - часто ставлять завищені цілі, а не досягаючи їх, засмучуються та переживають;

  • надчутливість - надто сприятливі до сенсорних стимулів: слова й невербальні сигнали сприймають як неприйняття себе оточуючими.



Мета психологічного супроводу – збереження психічного та психофізичного здоров’я, попередження та подолання будь-яких відхилень у особистісному розвитку, сприяння процесу соціалізації та засвоєння соціальних цінностей і механізмів життєтворчості.

  • Мета психологічного супроводу – збереження психічного та психофізичного здоров’я, попередження та подолання будь-яких відхилень у особистісному розвитку, сприяння процесу соціалізації та засвоєння соціальних цінностей і механізмів життєтворчості.



Діагностика емоційної сфери;

  • Діагностика емоційної сфери;

  • Корекційно - розвивальні заняття;

  • Адаптація 1-их, 5-их класів;

  • Консультаційна діяльність під час написання та захисту науково-дослідницьких робіт у МАН.

  • Просвітницька діяльність учнів, батьків, учителів.

  • Підтримка та підготовка до олімпіад.





1. Необхідно здійснювати психологічний супровід обдарованих дітей на всіх етапах їхнього розвитку, оскільки це дає змогу здійснювати динамічне спостереження за розвитком сфер пізнання, почуттів та емоцій дітей.

  • 1. Необхідно здійснювати психологічний супровід обдарованих дітей на всіх етапах їхнього розвитку, оскільки це дає змогу здійснювати динамічне спостереження за розвитком сфер пізнання, почуттів та емоцій дітей.

  • 2. Постійно працюйте над вихованням почуттів дітей, особливо обдарованих, вразливих та чутливих до всього, що стосується їхнього «Я».



3. Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми.

  • 3. Забезпечуйте сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі взаємодії з людьми.

  • 4. Допомагайте обдарованим дітям виробити адекватну Я- концепцію та самооцінку, розвивати емпатію.



5. Дотримуйтеся порядку й дисципліни, обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки.

  • 5. Дотримуйтеся порядку й дисципліни, обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати межу допустимої поведінки.

  • 6. Контролюйте рівень фізичних та емоційних навантажень,необхідно зменшити стресові фактори, які породжують негативні емоції, вчити всіх учасників навчально-виховного процесу керувати своїми емоціями.



  • Дякую за увагу!






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка