Освіта: середня-спеціальна



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Освіта: середня-спеціальна

  • Освіта: середня-спеціальна

  • Мукачівське педагогічне училище, 1984 рік.

  • Спеціальність: дошкільне виховання.

  • Кваліфікація: вихователь дитячого садка.

  • Працює в ДНЗ №39: 1984 року.

  • Педагогічний стаж: 29 років.

  • Кваліфікаційна категорія: педагогічне звання “вихователь-методист”



Грамота Управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації 2008 р. за сумлінну і творчу працю, особливі заслуги в реалізації державної політики в галузі національної освіти та досягнуті успіхи у справі навчання і виховання підростаючого покоління.

  • Грамота Управління освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації 2008 р. за сумлінну і творчу працю, особливі заслуги в реалізації державної політики в галузі національної освіти та досягнуті успіхи у справі навчання і виховання підростаючого покоління.

  • Грамота Управління освіти Ужгородської міської ради 2005 р. за вагомий внесок у реалізацію завдань реформи освіти навчання та виховання підростаючого покоління



Найщасливіша та людина, яка дарує щастя найбільшій кількості дітей. Кращий спосіб зробити дітей здоровими – це зробити їх щасливими

  • Найщасливіша та людина, яка дарує щастя найбільшій кількості дітей. Кращий спосіб зробити дітей здоровими – це зробити їх щасливими



Формування уявлень про сім`ю, родину, рід, родовід;

  • Формування уявлень про сім`ю, родину, рід, родовід;

  • Краєзнавство;

  • Ознайомлення із явищами суспільного життя;

  • Формування знань про історію держави, державні символи;

  • Ознайомлення з традиціями і культурою свого народу.



Форми організації мовленнєвої роботи передбачають:

  • Форми організації мовленнєвої роботи передбачають:

  • Індивідуальні, підгрупові і колективні заняття

  • Режимні моменти

  • Завдання і доручення

  • Спеціальні мовленнєві ігри і вправи

  • Свята і розваги

  • Самостійна діяльність дитини у спеціально організованому просторово-мовленнєвому середовищі





Підготовча робота (впізнавання предмета за його описом, відгадування загадок)

  • Підготовча робота (впізнавання предмета за його описом, відгадування загадок)

  • Складання описової розповіді за головними ознаками

  • Опис предмета за запитаннями, за запитаннями вихователя

  • Порівняльний опис двох предметів



Підвищується рівень розвитку пізнавальної діяльності

  • Підвищується рівень розвитку пізнавальної діяльності

  • Розвивається загальна артикуляційна та дрібна моторики

  • Розширюється словниковий запас

  • Розвивається зв’язне мовлення (вірші, чистомовки, рими)



Дитина вимовляє всі звуки;














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка