Освіта вища



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Освіта вища

  • Освіта вища

  • Навчальний заклад Херсонський державний університет

  • Спеціальність Початкові класи

  • Педагогічний стаж 23 роки

  • Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст І категорії»



«Якщо дати дитині одну рибину, вона буде сита один день, якщо дати дві рибини, вона буде сита два дні. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде сита все своє життя»

  • «Якщо дати дитині одну рибину, вона буде сита один день, якщо дати дві рибини, вона буде сита два дні. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде сита все своє життя»



Підготовка дитини не до окремого уроку, а на «завтра», до самостійного життя.

  • Підготовка дитини не до окремого уроку, а на «завтра», до самостійного життя.



  • ВЧИТИ ДІТЕЙ

  • ВЧИТИСЯ



Виконання режиму дня;

  • Виконання режиму дня;

  • Виховання організованості;

  • Навчання раціональних способів запам'ятовування;

  • Розвиваю мислення, спостережливість, увагу;

  • Розвиваю інтерес до навчання, прагнення пізнавати невідоме.



Тримай книгу в чистоті.

  • Тримай книгу в чистоті.

  • Перегортай аркуші за верхній край.

  • Не слинь пальці, коли перегортаєш аркуші.

  • Не виривай листки з книги.

  • Не клади в книгу олівець, ручку та інші речі.

  • Зроби в книгу закладку.



Приступаючи до читання, підготуй спочатку робоче місце: прибери зі столу зайві предмети, вимкни радіо, телевізор, увімкни добре освітлення.

  • Приступаючи до читання, підготуй спочатку робоче місце: прибери зі столу зайві предмети, вимкни радіо, телевізор, увімкни добре освітлення.

  • Не дозволяй собі думати про те, що тебе цікавило до початку читання.

  • Якщо у ході читання мовчки раптом усвідомив, що твоя увага вже деякий час зайнята сторонніми думками, негайно зосередься, спробуй знайти місце де ти перестав усвідомлено читати, і звідси читай удруге, прагнучи бути якомога уважнішим.



Ігри добукварного періоду

  • Ігри добукварного періоду

  • «Скільки речень»

  • Учитель читає речення. Учні на пальцях показують, скільки речень у цьому тексті. Виграє той, хто менше за всіх помилиться.

  • «Знайди відповідну схему»

  • Учитель подає на таблиці схеми речень:

  • I _ _ . I _ _ _ . I _ _ _ _.

  • Потім зачитує речення. Діти повинні знайти схему кожному реченню.



Ігри букварного періоду

  • Ігри букварного періоду

  • Гра «Так» чи «Ні»

  • «Живі звуки»

  • «Подаруй іграшку»

  • «Слово про зиму»

  • «У світі тварин»

  • «Розсели слова в будинки»



Ігри післябукварного періоду

  • Ігри післябукварного періоду

  • Гра «Відгадай казку»

  • Гра «Казочки з помилками»

  • Гра «Настрій феї»

  • Кросворд «Ква-ква»

  • Гра «Незвичайний поїзд»

  • Гра «Знайди правильну відповідь»



Попросіть дитину прочитати слова і сказати, чи існують предмети або явища, які вони позначають

  • Попросіть дитину прочитати слова і сказати, чи існують предмети або явища, які вони позначають

  • Завдання – гра «Прочитай загадку»

  • Перестав слова в реченні

  • Вправи, що сприяють формуванню швидкої реакції на слово, розвиткові навичок читання за здогадкою

  • Слово – лабіринт ( вставити малюнки)



Читання уривка перший раз з олівцем (1 хвилина)

  • Читання уривка перший раз з олівцем (1 хвилина)

  • Читання цього ж уривка другий раз ( 1 хвилина)

  • Порівняння результатів

  • Читання уривка втретє у темпі скоромовки

  • Читання в повільному темпі незнайому частину



Назви кожний предмет і обведи його червоним олівцем, якщо в цьому слові є звук (а); синім – якщо є звук (о); зеленим – якщо є звук (с).

  • Назви кожний предмет і обведи його червоним олівцем, якщо в цьому слові є звук (а); синім – якщо є звук (о); зеленим – якщо є звук (с).

  • Поруч з кожним малюнком, у рамці, намалюй стільки кружечків, стільки звуків у слові.

  • Визнач, яким є в кожному слові перший звук твердим чи м'яким. Підкресли малюнок з твердим першим звуком – червоним олівцем, а з першим м'яким.

  • Склади оповідання за малюнком, використовуючи словосполучення: садити дерева; захищати від шкідників.

  • Склади оповідання, використовуючи дані слова та словосполучення: повертатися з півдня, будувати гнізда, дятел, пити сік.



Утвори слова за допомогою префіксів роз-, без-

  • Утвори слова за допомогою префіксів роз-, без-

  • Утвори слова за допомогою префіксів з-, с-

  • Утвори слова за допомогою суфіксів.

  • Добери споріднені слова. Познач корінь.

  • Познач будову слова.

  • Допиши слова – назви професій.

  • Познач в них суфікси.



Прочитай текст. Перекажи його зміст. Добери заголовок.

  • Прочитай текст. Перекажи його зміст. Добери заголовок.

  • Прочитай текст. Що нового ти дізнався з нього?

  • Прочитай текст. Про що він?

  • Прочитай текст. Яку картину ти собі уявляєш?

  • Допиши казку за поданим початком.

  • Прочитай казку. Знайди іменники.

  • Прочитай текст. Спиши його.



Префікс і прийменник

  • Префікс і прийменник

  • Жили собі в Країні Слів два хлопчики. Звали Префікс і Прийменник. Вони були великими друзям разом читали книжки, разом вчили уроки, разом відпочивали, все ділили порівну. Але вдача у них була різна.

  • Префікс був незвичайний чарівник. Щойно побачить якесь слово,подає йому руку і вмить стає частиною того слова. А Прийменник був зовсім не такий. Він ходить Країною Слів з багатьма словами, та ніколи з ними не з'єднувався.. Прийменник йшов іншими словами на такій відстані, що між ним і словом може стати ще одне слово.

  • Помітила це Граматика і видала наказ: «Нехай Префікс завжди буде частиною слова, А Прийменник нехай пишеться з іншими словами окремо».





Уважно прочитай задачу.

  • Уважно прочитай задачу.

  • Подумай, що означає кожне число, який зв’язок між ними, повтори подумки запитання задачі, чи можна розв'язати її однією дією.

  • Якщо зв’язок між числами не вдалося встановити одразу, то запиши умову коротко або у вигляді схеми.

  • Склади план розв'язування.

  • Склади числовий вираз і обчисли його значення або розв'яжи задачу окремими діями.

  • Поміркуй, чи можна дати повну відповідь на запитання задачі.

  • Перевір відповідь.





Групові

  • Групові

  • Індивідуальні

  • Робота в парах



«Мікрофон»

  • «Мікрофон»

  • «Карусель»



Інтегровані уроки (математика + природознавство)

  • Інтегровані уроки (математика + природознавство)



УРОК-КАЗКА «ЯК СОНЕЧКО ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЛО…»

  • УРОК-КАЗКА «ЯК СОНЕЧКО ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЛО…»





Моніторинг навчальних досягнень учнів 2-4 клас

  • Моніторинг навчальних досягнень учнів 2-4 клас






















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка