Освіта вища



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Освіта - вища

  • Освіта - вища

  • Назва ВУЗу -  Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди

  • Спеціальність - «Педагогіка та методика середньої освіти . Історія»

  • Кваліфікація – вчитель історії і географії





  • Педагогічний стаж роботи - 9 років 6 міс.

  • Підвищення кваліфікації - 2014рік

  • Місце проходження – Комунальний вищий навчальний заклад

  • “ Харківська академія неперервної освіти ”

  • - за напрямом «Історія» з 17 лютого по 28 березня 2014 року (форми навчання: очна-заочна, дистанційна); Свідоцтво № 49/04 2014рік,

  • - за напрямом «Географія» з 02 червня по 27 червня 2014 року (форми навчання: очна-заочна); Свідоцтво № № 24/04 2014р.

  • Проходження курсів спеціалізації з інших предметів:

  • 11.03 – 15.03.2013 р.- за напрямом «Харківщинознавство»;

  • 23.09 – 27.09.2013 р.- за напрямом «Природознавство»









Не передавати знання предмета учневі, а через прихильність, уяву, терпеливість розбудити нестримне бажання пошуку відповідей, які збагачують його власне життя і надають йому сенсу.

  • Не передавати знання предмета учневі, а через прихильність, уяву, терпеливість розбудити нестримне бажання пошуку відповідей, які збагачують його власне життя і надають йому сенсу.



показати роль і місце інтегрованих уроків поряд із традиційними;

  • показати роль і місце інтегрованих уроків поряд із традиційними;

  • показати міжпредметні зв'язки у викладанні предметів природничого циклу;

  • розробити та апробувати інтегровані та ноосферні уроки





-“Географічний крос” – вчитель зачитує незавершені вислови та пропонує учням доповнити їх.

  • -“Географічний крос” – вчитель зачитує незавершені вислови та пропонує учням доповнити їх.

  • - “Лови помилку!” – учні отримують картки, де допущено помилку в назвах географічної номенклатури.

  • -“Світлофор” – робота з двосторонніми сигнальними картками.

  • -“Урок-презентація”.

  • - “Створення рекламних проектів”.

  • -“Проблемне питання”, “Творча лабораторія”, “Мандрівка”.



  • Урок узагальнення в 6 класі на тему “ Атмосфера ”

  • (використовувала різноманітні технології, що викликали в учнів інтерес до пізнання повітряної оболонки нашої планети. Це елементи ноосферної освіти та проблемного навчання, дидактичні ігри, творчі завдання, роботу в парах)



  • Урок вивчення нового матеріалу

  • у 7 класі на тему: “Антарктида –

  • найхолодніший материк Землі”

  • урок-експедиція з мультимедійним

  • супроводом.



  • Урок з географії у 6 класі на тему:

  • «Внутрішні сили Землі: магматизм, гарячі джерела, гейзери».

  • (урок з використанням ІКТ, елементів ноосферної освіти)













Результативність участі учнів у творчих конкурсах

  • Результативність участі учнів у творчих конкурсах

  • ( ІІ - ІІІ етапи)

  • «Обєднаймося ж, брати мої» Номінація «Історія України і державотворення» Балабай Олександр, 10 клас (ІІІ місце ІІ етапу ).

  • Всеукраїнський історико-географічний конкурс «Історія міст і сіл України» (Сироватський Дмитро, 9 клас – переможець районного етапу, грамота БДЮТ).

  • Всеукраїнський конкурс дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (Криворучко Руслан, 8 клас - переможець, учасник обласного етапу).

  • Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Парки – легені міст і сіл» (Антонов Валерій, 7 клас, учасник)

  • Обласний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста» (фоторобота) (Максименко Максим, 7 клас, - учасник)













  • Історико-географічний конкурс «Що ми знаємо про Т.Шевченка»










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка