Освітлення: Для зосередження уваги водіїв та кращого зорового сприйняття



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.













Освітлення:

  • Освітлення:

  • Для зосередження уваги водіїв та кращого зорового сприйняття:

  • на перехресті для зовнішнього освітлення головної та другорядної дороги рекомендується застосовувати світильники різної форми;

  • - на пішохідних переходах доцільно застосовувати світло що відрізняються по колірності від вуличного освітлення або передбачати підвищення рівня освітленості не менше ніж в 1.3 рази у порівнянні з нормою освітлення проїзної частини



- Пристрої примусового зниження швидкості, конструктивно підняті пішохідні переходи;

  • - Пристрої примусового зниження швидкості, конструктивно підняті пішохідні переходи;

  • Шумові смуги – попереджають водіїв про наближення до небезпечного місця (але підвищують рівень шуму в населених пунктах)

  • - Запровадження табличок “вид небезпеки” до дорожніх знаків (наявність додаткової інформації - підвищить дисципліну)



- На а/д з розділювальною смугою пішохідні переходи повинні бути зміщені один відносно одного (зигзагоподібні), що дає можливість пішоходам зосередитися на одному напрямку

  • - На а/д з розділювальною смугою пішохідні переходи повинні бути зміщені один відносно одного (зигзагоподібні), що дає можливість пішоходам зосередитися на одному напрямку

  • - передбачено влаштування острівців безпеки на наземних пішохідних переходах на а/д з двома смугами руху (прихисток для пішохода + засіб уповільнення руху)



В місцях наземних пішохідних переходів передбачено бортовий камінь понижувати до рівня проїзної частини

  • В місцях наземних пішохідних переходів передбачено бортовий камінь понижувати до рівня проїзної частини

  • Передбачено влаштування попереджувальних тактильних покажчиків перед приляганням тротуару чи острівця безпеки до проїзної частини (у населених пунктах)

  • (для осіб з вадами зору)



На перехрестях передбачені додаткові смуги для лівого повороту (в т.ч. на а/д з 2 смугами руху)

  • На перехрестях передбачені додаткові смуги для лівого повороту (в т.ч. на а/д з 2 смугами руху)

  • На а/д загального користування перед населеним пунктом (в якому діє обмеження швидкості до 60 км/год) передбачено влаштування напрямних острівці між смугами руху протилежних напрямків (як засіб уповільнення швидкості руху та інформування водія про зміну умов руху)



  • - Запроваджено розв’язки кільцевого типу із середнім та малим діаметром центрального острівця (мають широке застосування у світовій практиці)

  • )



Збільшено мінімальну відстань від нерегульованого примикання до місця розвороту з тим, щоб водій зміг безпечно перелаштуватися в крайню ліву смугу для здійснення маневру розвороту

  • Збільшено мінімальну відстань від нерегульованого примикання до місця розвороту з тим, щоб водій зміг безпечно перелаштуватися в крайню ліву смугу для здійснення маневру розвороту

  • (не < ніж 400 м);

  • Не допускати суміщення лівих розворотів на одній площадці в протилежних напрямках (для забезпечення видимості).



Запропоновано перепланування перехресть, де дороги сходяться під гострим кутом, або на яких пересікаються більше 4 доріг;

  • Запропоновано перепланування перехресть, де дороги сходяться під гострим кутом, або на яких пересікаються більше 4 доріг;

  • Передбачено застосування дорожніх дзеркал для розширення бічної видимості на проблемних ділянках в так званих «сліпих зонах (якщо інші заходи не можуть бути застосовані)





Поздовжні шумові смуги – інформують водія, що від виїхав за межі проїзної частини

  • Поздовжні шумові смуги – інформують водія, що від виїхав за межі проїзної частини



Стримувальні огородження

  • Стримувальні огородження

  • Передбачено розроблення нових національні стандарти з ідентичним ступенем відповідності до європейських норм EN-1317

  • (8 частин)








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка