Освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатись та виховуватись за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатись та виховуватись за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами;

  • це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатись та виховуватись за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами;

  • в основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей.



пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте;

  • пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте;

  • дітей, які потребують корекції фізичного та(або) розумового розвитку в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної кількості дітей у країні.



виховання і навчання дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації, здійснюється за окремими програмами і методиками, розробленими на основі Державного базового компоненту дошкільної освіти. (Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист МОНУ від 05.12.2012 № 1/11- 18795).

  • виховання і навчання дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації, здійснюється за окремими програмами і методиками, розробленими на основі Державного базового компоненту дошкільної освіти. (Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист МОНУ від 05.12.2012 № 1/11- 18795).



11 груп, з них 6 груп спеціального призначення для дітей з порушенням опорно-рухового апарату.

  • 11 груп, з них 6 груп спеціального призначення для дітей з порушенням опорно-рухового апарату.

  • В них виховується 162 дитини.

  • Наш заклад поставив перед собою основну задачу: вести поглиблену роботу, спрямовану на комплексне здійснення профілактичних, гігієнічних, медичних і педагогічних заходів для зміцнення здоров’я дітей, зниження їх захворюваності.



являють собою неоднорідну та поліморфну категорію, як у клінічному, так і психолого-педагогічному аспектах.

  • являють собою неоднорідну та поліморфну категорію, як у клінічному, так і психолого-педагогічному аспектах.

  • За ступенем тяжкості порушень рухових функцій і за ступенем сформованості рухових навичок діти поділяються на три групи:

  • 1.з тяжкими руховими порушеннями;

  • 2. із середнім ступенем рухових порушень;

  • 3. з легкими руховими порушеннями.



діти з порушеннями моторної сфери внаслідок захворювань нервової системи;

  • діти з порушеннями моторної сфери внаслідок захворювань нервової системи;

  • діти з вродженою патологією опорно-рухового апарату;

  • діти з набутими захворюваннями й травмами опорно-рухового апарату;

  • діти, які мають порушення опорно-рухового апарату спадкової етіології з прогресуючими м'язовими атрофіями.

  • В нашому дошкільному закладі виховуються діти із середнім ступенем рухових порушень та з легкими руховими порушеннями починаючи з 3 року життя.



зміцнення фізичного і психічного здоров'я дітей, їх корекційний розвиток;

  • зміцнення фізичного і психічного здоров'я дітей, їх корекційний розвиток;

  • емоційне благополуччя кожної дитини;

  • пізнавальний розвиток дитини;

  • створення умов для розвитку особистості;

  • формування уявлень про загальнолюдські цінності;

  • взаємодію з сім'єю з метою оптимізації виховного процесу.



всебічний розвиток дитини у відповідності з її можливостями і максимальна адаптація до навколишньої дійсності з метою подальшого шкільного навчання.

  • всебічний розвиток дитини у відповідності з її можливостями і максимальна адаптація до навколишньої дійсності з метою подальшого шкільного навчання.

  • Досягнути цієї мети можна за умови вирішення наступних завдань:

  • проведення диференційної діагностики;

  • розвитку рухових, психічних, мовленнєвих функцій дитини, профілактики й корекції їх порушень;

  • підготовки до життя у суспільстві та до навчання у школі.



є комплексний підхід до діагностики, розвитку і корекції порушених функцій, який забезпечується тісним взаємозв’язком психолого–педагогічних і медичних заходів. Запорукою ефективної корекційно–педагогічної роботи є тісна взаємодія з батьками й усім оточенням дитини.

  • є комплексний підхід до діагностики, розвитку і корекції порушених функцій, який забезпечується тісним взаємозв’язком психолого–педагогічних і медичних заходів. Запорукою ефективної корекційно–педагогічної роботи є тісна взаємодія з батьками й усім оточенням дитини.

  • При визначенні змісту навчально-виховної роботи враховані основні напрямки корекційно–педагогічної роботи з такими дітьми у різні вікові періоди.



Основним напрямком здійснення профілактики і корекції ортопедичних захворювань таких дітей являється застосування лікувальної фізкультури яку проводить сестра медична з лікувальної фізкультури.

  • Основним напрямком здійснення профілактики і корекції ортопедичних захворювань таких дітей являється застосування лікувальної фізкультури яку проводить сестра медична з лікувальної фізкультури.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка